Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:31

Lau schreef:
Dat school denkt dat ze wat leuks bedacht hebben. Rot op met je poedersuiker opdracht...

De meeste schoolopdrachten zijn stom :+ en van de meeste leer je ook nog geeneens iets.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:45

Dat ik maandag, donderdag en zaterdag sport en echt minimaal die twee keer per week wil halen. Maar nu ben ik donderdag mogelijk té laat thuis voor het sporten. En zaterdag kan ik wel sporten, maar is van 10:00-11:00. En om 12:00 word ik ergens netjes verwacht. Dus heb ik 45 minuten om te douche, aan te kleden en te reizen naar de locatie. Ga ik dat redden? Maar het vreet wel dat ik wel 2x per week wil sporten. Maar ik heb ook geen zin in dikke stress :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:46

Kan je niet als vervanging iets anders gaan doen Bv na het eten wandelen.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 11-09-20 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 15:48

Britta31 schreef:
Kan je niet als bevanging iets anders gaan doen Bv ma het eten wandelen.

Ja dat kan, maar is toch niet hetzelfde als een uur lang al je spieren trainen... Heb ook het gevoel dat ik het twee keer moet doen, omdat als ik maar een keer per week doe, ik achteruitga.

Helaas wordt de les niet op andere tijdstippen geven... of andere dagen nog.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:41

Kan je dan niet voor 1x individueel aan de slag in de sportschool op die apparaten? Er lopen ( als het goed is) altijd wel medewerkers rond die je kunnen helpen met instellen of uitleg ervan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:41

Oh -:(- werkelijk waar zijn bedrijven soms mee bezig. De 50 zakken zand, ik ben niet gebeld wanneer het wordt afgeleverd geen afspraak gemaakt ook met me. Ik ben er een paar dagen niet thuis en heb ook geen hulp om ze weg te werken. En jawel telefoon we staan voor uw deur. _-:( _-:( _-:( 8)7 . Zucht hoe moeilijk is het om even te melden wanneer je komt brengen. -O-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 16:42

En als je dan bv 15 minuten korter sport, tot 10.45 uur. Of kom je dan nog tijd te kort?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:17

FrNo schreef:
En als je dan bv 15 minuten korter sport, tot 10.45 uur. Of kom je dan nog tijd te kort?

Dan moet ik midden in de les weg.. en mijn spullen poetsen. Loop ik alleen maar de rest in de weg.

En nee los fitnessen is geen optie. Dat is zo ontzettend saai... (Vind ik haha)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:18

Dat ik iemand een termijn heb gegeven einde van deze dag, maar diegene me gewoon keihard negeert. Oftewel, mijn foto's blijven commercieel gebruikt worden. En ik weet niet of ik in een rechtzaak sterk sta.

Edit: en mensen die zeggen dat ze een bepaalde dag kunnen meeten omdat mijn aangegeven dag niet kan. Dus ik zorg dat ik mijn planning om gooi voor ze, om dan te horen dat ze toch niet kunnen omdat ze alsnog wat gepland hebben. Plan dan verdikke toch niet.

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:53

Dat ik even een rotdag heb en niets lukt. Ben begonnen aan mijn scriptie, lukt ook niet. Schoolopdrachten lukken niet. Ik voel me gewoon echt eventjes alsof ik het liefst een gat in de grond zou hebben waar ik me even een paar dagen in kan verstoppen en dan als herboren weer terug te komen. Waarschijnlijk voel ik me morgen weer goed maar sinds ik thuis ben is alles hopeloos.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 17:59

De kuddes bejaarden op de fiets in het bos. Die je dan allemaal gaan aankijken en groeten. Als ik vrolijk hele rijen mensen wilde begroeten ging ik wel bij de supermarkt achter de kassa zitten, in het bos wil ik rust ^)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:02

Zertab schreef:
FrNo schreef:

Dan moet ik midden in de les weg.. en mijn spullen poetsen. Loop ik alleen maar de rest in de weg.

En nee los fitnessen is geen optie. Dat is zo ontzettend saai... (Vind ik haha)

Les Mills on demand is de uitkomst! Gebruik ik hier al sinds de lock-down en wil niks anders meer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:08

Paard die er een nieuwe blessure bij heeft. Lekker dan. Beest kan ook nooit normaal doen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 19:08

Dan moet ik ontzettend veel gewichten kopen en zo'n abonnement afsluiten... dus ook weinig zin in. Maar heb nog wel andere lesjes op Youtube staan die ik kan doen, bedenk ik me net :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:03

Dat de dansles niet doorgaat. Zouden voor het eerst weer gaan dansen vandaag sinds maart, maar helaas :( Reden is heel begrijpelijk, maar had er wel weer erg veel zin in.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:23

Marije_1997 schreef:
Paard die er een nieuwe blessure bij heeft. Lekker dan. Beest kan ook nooit normaal doen.

:knuffel: Hopelijk valt deze blessure mee

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:32

Dat ik een heel verhaal stuurde naar iemand over hoe ik me voelde en al het gedoe wat er de laatste tijd aan de hand is en ik krijg terug; 'Yeah, that really sucks.' Oke misschien dat ik er teveel over na denk ofzo maar geen idee, nu heb ik weer t gevoel dat t allemaal niks boeit. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:43

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

:knuffel: Hopelijk valt deze blessure mee

Linksvoor oppervlakkige buigpees of check ligament. Vrijdag echo dan weet ik meer. Is gelukkig een zwelling van zo'n 3 cm lang. Dus nog niet zo heeeeeel veel zwelling. Andere pees was van boven naar beneden dik (rechtsvoor oppervlakkige buigpees)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:55

Dikke drill muziek bij de buurvrouw. Mag ik haar uit het raam pleuren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:56

MarlindeRooz schreef:
Dikke drill muziek bij de buurvrouw. Mag ik haar uit het raam pleuren?

Mijn subwoofer even lenen? Kun je ze terug plagen :p

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 20:57

Haha helaas mogen hier dus geen auto’s dichtbij komen. Maar heb vandaag slaappillen gekregen die neem ik over een uur en dan doeiii. Misschien dat ik morgen om 8uur dan ook even heel hard de muziek aanzet en zelf weg ga. :wave:

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 21:11

Marije_1997 schreef:
Lekker lopen janken waar de baas en een collega bij zaten top weet dit. Ik denk dat ik weer tegen overspannen zijn aan zit. Misschien is kantoorwerk toch echt niet voor mij weggelegd.

Het moment om te bedenken wat je ligt!
Waar krijg je energie van? Waar wil je met enthousiasme je bed voor uitkomen!?

Nu mooi moment om stil te staan. Je bent jong, een carrière move is echt goed te doen op jouw leeftijd!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:29

Dat het al een stuk kouder is dan verwacht op de camping.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:35

Ik moet een opdracht doen voor school en heb er vragen over. 2 weken geleden een mailtje naar de docent gestuurd, geen reactie. Deze week weer een mailtje gestuurd, nogsteeds geen reactie! HALLO WAAROM BETAAL IK 2000€ ALS JULLIE NIET ANTWOORDEN??????????

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 22:53

Escamilla schreef:
Ik moet een opdracht doen voor school en heb er vragen over. 2 weken geleden een mailtje naar de docent gestuurd, geen reactie. Deze week weer een mailtje gestuurd, nogsteeds geen reactie! HALLO WAAROM BETAAL IK 2000€ ALS JULLIE NIET ANTWOORDEN??????????

Ik krijg het eerste half jaar welgeteld 3,4u begeleiding waar ik ook de volle mep voor betaal. I feel you.