Lau schreef:Dat school denkt dat ze wat leuks bedacht hebben. Rot op met je poedersuiker opdracht...
De meeste schoolopdrachten zijn stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Kan je niet als bevanging iets anders gaan doen Bv ma het eten wandelen.
Zertab schreef:FrNo schreef:En als je dan bv 15 minuten korter sport, tot 10.45 uur. Of kom je dan nog tijd te kort?
Dan moet ik midden in de les weg.. en mijn spullen poetsen. Loop ik alleen maar de rest in de weg.
En nee los fitnessen is geen optie. Dat is zo ontzettend saai... (Vind ik haha)
LiannePuthzy schreef:Marije_1997 schreef:Paard die er een nieuwe blessure bij heeft. Lekker dan. Beest kan ook nooit normaal doen.
Hopelijk valt deze blessure mee
Marije_1997 schreef:Lekker lopen janken waar de baas en een collega bij zaten top weet dit. Ik denk dat ik weer tegen overspannen zijn aan zit. Misschien is kantoorwerk toch echt niet voor mij weggelegd.
Escamilla schreef:Ik moet een opdracht doen voor school en heb er vragen over. 2 weken geleden een mailtje naar de docent gestuurd, geen reactie. Deze week weer een mailtje gestuurd, nogsteeds geen reactie! HALLO WAAROM BETAAL IK 2000€ ALS JULLIE NIET ANTWOORDEN??????????