Diegene die nu boodschappen voor andere mensen doen uit de risico groep. Nemen jullie de producten ook nog af voordat je het voor de deur zet? Zou gaan om vrouwelijke verzorgingsproducten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:sureido schreef:Toch grappig hoe sommigen weten hoe druk het overal was (dus je bent dan zelf ook de deur uit geweest?) en dan ook nog overal in Nederland bij elke bouwmarkt en bos en strand geweest. Jullie hebben het druk gehad gisteren en zaterdag of niet?
Nou ja, dat idee heb ik dan ook een beetje... hoe weet je dat nou precies?![]()
Of is het het napraten van anderen ofzo?
Die mensen bij Lubachdat is echt wel een beetje triest hoor... maar inderdaad wel goed om te laten zien, want mensen die zo denken zijn er...
Zo was ik van t weekend echt geshockeerd over de complotheorieen rond CoronaDat was ook een beetje een ver van mn bed show, maar als je er echt hele draadjes over kan lezen, is dat echt wel beangstigend...
sureido schreef:Maar in het nieuws zal nooit komen dat het niet druk was toch? Beetje jammer dat wij dadelijk niet meer de deur uit mogen door de drukke steden dan. Want hier is het super rustig.
bigone schreef:Sterkte Tiwi, droge hoest? Koorts? Blijf het in de gaten houden!
BeFunny schreef:Ja IKEA is dicht. Daarom dat men andere bouwmarkten bezocht. Ik tikte IKEA iets te snel. Maar die zondagse IKEA bezoekers bezochten dus alsnog massale bouwmarkten. En stranden en bossen. Alsof er niks aan de hand is.
Cer schreef:sureido schreef:Toch grappig hoe sommigen weten hoe druk het overal was (dus je bent dan zelf ook de deur uit geweest?) en dan ook nog overal in Nederland bij elke bouwmarkt en bos en strand geweest. Jullie hebben het druk gehad gisteren en zaterdag of niet?
Nou ja, dat idee heb ik dan ook een beetje... hoe weet je dat nou precies?![]()
Of is het het napraten van anderen ofzo?
sureido schreef:Loretta schreef:er zijn toch genoeg foto's rond gegaan en ook waren er journalisten ter plekke op plaatsen waar het druk was.
Maar jij ziet echt al heel het topic lang alleen maar de negatieve drukte en wilt al de hele tijd een lockdown toch.
Marcella schreef:BeFunny schreef:Ja IKEA is dicht. Daarom dat men andere bouwmarkten bezocht. Ik tikte IKEA iets te snel. Maar die zondagse IKEA bezoekers bezochten dus alsnog massale bouwmarkten. En stranden en bossen. Alsof er niks aan de hand is.
Hornbach is nog open, maar mogen maar beperkt aantal mensen naar binnen. Is nu ook gelijk niet meer druk daar.
sureido schreef:Toch grappig hoe sommigen weten hoe druk het overal was (dus je bent dan zelf ook de deur uit geweest?) en dan ook nog overal in Nederland bij elke bouwmarkt en bos en strand geweest. Jullie hebben het druk gehad gisteren en zaterdag of niet?
purny schreef:Emmaaa: ik ben niet voor 1 keer per week boodschappen doen. Het is nu al bijna niet te doen. Wanneer je iedereen 1 keer per week boodschappen laat doen zullen producten nog sneller weg zijn en zal het nog drukker zijn in de winkels
Cer schreef:Overigens, dat 'niet op bezoek bij je ouders' snap ik niet helemaal..
Dat ligt er toch helemaal aan hoe groot je sociale kring is? En ik ga ervan uit dat die bij de meeste mensen op dit moment heel klein is.. ?
Cer schreef:Loretta schreef:er zijn toch genoeg foto's rond gegaan en ook waren er journalisten ter plekke op plaatsen waar het druk was.
Nou ja ik kan alleen spreken over fotos die ik heb gezien over mijn buurt, en die waren niet heel 'consistent' zeg maar...
Cer schreef:Overigens, dat 'niet op bezoek bij je ouders' snap ik niet helemaal..
Dat ligt er toch helemaal aan hoe groot je sociale kring is? En ik ga ervan uit dat die bij de meeste mensen op dit moment heel klein is.. ?
brokjes schreef:Ik twijfel nog steeds heel erg. Lees nu in dit topic dat bouwmarkten steeds 100 mensen tegelijk naar binnen laten. Maar als kassa medewerker zie je natuurlijk nog steeds al die mensen bij de kassa als je daar een hele dag werkt. Ik zou vanaf volgende week 3 maanden gaan werken bij de bouwmarkt, maar twijfel of ik dat nog wel moet gaan doen. Voel me ontzettend banketstaaf om af te bellen maar zie mijn collega's alleen maar corona grappen maken in de groepsapp maar zo grappig vind ik het allemaal eigenlijk niet!
Citaat:Ik vind het een beetje apart om nou net te doen alsof de enige manier om iets te constateren is om het met eigen ogen te zien. Alsof we geen media en pers hebben.
Citaat:Ik wil het ook graag positief zien, maar ontkennen dat groepen mensen samenklitten op strand, in bos en in park, en niet voldoende afstand houden, dat gaat niet echt meer nu.
Of jij moet denken dat Zandvoort en Noordwijk voor de lol de toegangswegen hebben afgesloten?
Citaat:Je moet letterlijk even op bezoek bij niemand. Ook als je sociale kring heel klein is. Als iedereen zo denkt wordt het virus gewoon niet ingedamd. Zo moeilijk is het toch niet?