Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:34

De onmogelijke (huur)woningmarkt in deze regio (ik moet mijn huis uit en zoek dus naar vervanging, ellende). |o

Whale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 18:44

Dat de koekjes die ik gebakken heb beetje en ei-ige nasmaak hebben

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 19:09

Ziek zijn al een week, is het nu onderhand afgelopen..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:00

Dat ik een brief kreeg van het ziekenhuis met de mededeling dat mijn gegevens gelekt zijn -O-

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:11

Dat het doosje van mijn draadloze oortjes pootjes heb en gekregen en ik oprecht geen idee heb waar ze liggen terwijl ik nergens ben geweest en m'n oortjes nu wel echt leeg zijn... :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 20:33

Flinke scheut pure spiritus over de auto geknoeid.. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 21:00

M'n moeder die der altblokfluit en blokfluit weer gevonden heeft - _- gaat m'n relax avondje.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 21:19

Ik ben moe, maar als ik in bed ga liggen ik waarschijnlijk weer klaarwakker ben >;)

porcelain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 21:38

Marije_1997 schreef:
M'n moeder die der altblokfluit en blokfluit weer gevonden heeft - _- gaat m'n relax avondje.

:')
Kijk, hier kan ik van genieten dit soort berichtjes in dit topic!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 22:05

Een kennis die ineens excuses gaat sturen dat ze niet meer op bezoek kan komen omdat ze aan zichzelf moet denken. Er was nog niks afgesproken en ze heeft zichzelf praktisch uitgenodigd :+ zit hier echt zo van "uh, ok"

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 22:18

Mkango schreef:
Marcella schreef:
Dat mijn appel/kaneel moes nog te heet is om te eten.

Nu heb ik trek in appel-kaneelmoes... en ik moet nog meer dan twee uur. |(

}> :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 22:24

Heel veel knallen in de buurt, hond overstuur. _-:(
Met oud & nieuw veel geoefend en ging vrij goed, tot er een vuurpijl recht boven d'r in de lucht afging een paar dagen erna. Sindsdien is ze bang voor geluiden boven zich, ze zit nu ook steeds naar het plafond te kijken. :(:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 22:46

Van 8:15 tot 19:15 gewerkt. Vraagt mijn vriend hoe mijn dag was naar luistert niet naar mijn antwoord. Dan zeg ik halverwege "laat maar" en dan heb ik het gedaan. :evaw:

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 00:14

Ik ben sinds Zaterdag al behoorlijk ziek. Het is vooral veel hoesten met een zere keel. Dan heb ik het weer koud en dan weer warm en slaap zo'n 16 uur per dag. Mensen waar ik dan mee zit te praten online vragen meteen of ik Corona heb en dat ik naar de dokter zou moeten gaan. Echt, hou op.. :\

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 04:53

Coronavirus en Korean Airlines
Mijn ouders zijn hier op bezoek en hebben een mailtje gekregen van Korean Airlines dat hun vlucht veranderd is. Kan gebeuren en daar heb ik echt begrip voor.
Maar; ipv uit Brisbane vertrekken ze nu uit Sydney (900 km hiervandaan) en een dag later waardoor ze in Seoel hun aansluiting naar Amsterdam missen. Ze komen nu 16 uur na vertrek van de vlucht naar Amsterdam pas in Seoel aan.
Ze moeten dus nu zelf maar zien hoe ze het gaan oplossen. Hopelijk gaat ons dit geen godsvermogen kosten. Ik begrijp dat er overmacht is en dat dingen wijzigen momenteel, maar dit vind ik echt wel heel ver gaan.

Oh; en er was op het nieuws dat er blijkbaar een schaarste aan toiletpapier dreigt hier door achterlijke paniek inkopers. Er gelden nu restricties op het kopen van toiletpapier. 8)7
Kijk in onze voorraad kast... Ja hoor, nog 1 rolletje. Kan ik dalijk stad en land af gaan lopen voor schijtlint

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 04:57

Schijtlint. :')

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:16

Buikgriep |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:25

Pijn aan mijn arm zodra als dat ik op bed lig.
Qua werken gaat het opzich wel. Ik heb nu 2 werkdagen gehad. Nog 3 te gaan... Maar die pijn is wel gek.
Maar aan de andere kant, de operatie is 4 weken geleden en ik neem momenteel ook geen pijnstilling ofzo

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:28

Schijtlint hou ik erin _O-
Dat word oldskool kranten gebruiken _O-

Waarom ben ik steeds Zo vroeg wakker als ik kan blijven liggen tot 8 _-:(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 08:31

Opdrachtgever van school zegt net af terwijl we om 9 uur een afspraak daar hadden. Zat al in de bus, ben maar weer omgedraaid _-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:40

Barramundi schreef:
Mijn ouders zijn hier op bezoek en hebben een mailtje gekregen van Korean Airlines dat hun vlucht veranderd is. Kan gebeuren en daar heb ik echt begrip voor.
Maar; ipv uit Brisbane vertrekken ze nu uit Sydney (900 km hiervandaan) en een dag later waardoor ze in Seoel hun aansluiting naar Amsterdam missen. Ze komen nu 16 uur na vertrek van de vlucht naar Amsterdam pas in Seoel aan.
Ze moeten dus nu zelf maar zien hoe ze het gaan oplossen. Hopelijk gaat ons dit geen godsvermogen kosten. Ik begrijp dat er overmacht is en dat dingen wijzigen momenteel, maar dit vind ik echt wel heel ver gaan.

Oh; en er was op het nieuws dat er blijkbaar een schaarste aan toiletpapier dreigt hier door achterlijke paniek inkopers. Er gelden nu restricties op het kopen van toiletpapier. 8)7
Kijk in onze voorraad kast... Ja hoor, nog 1 rolletje. Kan ik dalijk stad en land af gaan lopen voor schijtlint

Jemig wat een gedoe met dat vliegen!
Hebben je ouders dan helemaal geen recht op een vergoeding? Zij konden dit toch niet voorzien....

Haha schijtlint :D
Serieus hè dat er in Australië een restrictie op het kopen van toiletpapier is, hoorde ik hier net op het nieuws :')
Lekker belangrijk hier in het verre NL maar nu moest ik extra hard lachen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:54

Ineke2 schreef:
Barramundi schreef:

Jemig wat een gedoe met dat vliegen!
Hebben je ouders dan helemaal geen recht op een vergoeding? Zij konden dit toch niet voorzien....

Haha schijtlint :D
Serieus hè dat er in Australië een restrictie op het kopen van toiletpapier is, hoorde ik hier net op het nieuws :')
Lekker belangrijk hier in het verre NL maar nu moest ik extra hard lachen _O-

Bij overmacht (en ik denk dat de maatschappij daarin wel sterk staat) heb je geen recht op een vergoeding, helaas.

Maar Barramundi, ik zou toch even kijken in hoeverre de luchtvaartmaatschappij(en) nog verantwoordelijkheid dragen om jouw ouders van Brissie naar Sydney te krijgen en van Seoul naar Amsterdam. Een vergoeding strikt volgens de regels zal er waarschijnlijk niet in zitten, maar dat betekent niet dat ze ineens nergens meer verantwoordelijk voor zijn, zeker niet als je alles op één ticket geboekt hebt. En anders zou ik kijken wat je via de reisverzekering nog terug kunt krijgen, of dat je het op een akkoordje gooit met Korean Airlines om een deel van de kosten te dekken, want soms is het wel mogelijk om via wat onofficiële kanalen toch nog wat terug te krijgen. (Contact opnemen via FB chat werkt vaak wonderen. :)) Zo liet Oman Air mijn backpack een keer in Muscat staan terwijl ik al in Singapore was, en de formulieren op de site waren echt niet door te komen, maar via de chat had ik de vergoeding in tien minuten geregeld.)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:59

Dat het even allemaal niet zo wil. Mijn hoofd en gevoel werken niet zo mee momenteel. Ik wil gewoon weer normaal alles doen, en niet dat ik me op mijn werk bijvoorbeeld iedere keer afvraag of wat ik doe ook goed is.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 09:03

xPabloBokt schreef:
Opdrachtgever van school zegt net af terwijl we om 9 uur een afspraak daar hadden. Zat al in de bus, ben maar weer omgedraaid _-:(

En nu willen ze de afspraak verzetten naar maandag. Kan ik heel mijn agenda weer gaan omgooien. Dag meeloopdag bij een tof bedrijf _-:(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 09:09

xPabloBokt schreef:
xPabloBokt schreef:

En nu willen ze de afspraak verzetten naar maandag. Kan ik heel mijn agenda weer gaan omgooien. Dag meeloopdag bij een tof bedrijf _-:(

Je kan toch zeggen dat je dan niet kan en iets anders voorstellen?