Jester_ schreef:Het is ergens ook jammer en onnodig dat webshops blijven adverteren met vandaag besteld is morgen in huis. W
Voor mij hoeft het vaak nieteens zo snel, zou fijn zijn als je een optie ofzo erop hebt, zodat de druk ook wat afneemt hopelijk
Ja, eens! Ik zou gewoon wel de optie aan willen kunnen klikken met heeft geen haast. En sowieso zelfs met haast hoeft het van mij niet de volgende dag. Als het echt zoveel haast heeft zoek ik het in een winkel. Of ik moet beter plannen haha
Mvdende, hoezo zouden die mensen aan de slag mogen gaan van jou? Mensen mogen toch voorkeuren hebben voor werk? Niet iedereen zonder werk heeft ook een uitkering dus die mogen gewoon zelf kiezen. En ze kunnen er ook niet willen werken vanwege de werkdruk of niet de hele dag in de auto willen rijden omdat dat te zwaar is.
Hier echt heel blij met de bezorgers, maar die apps zijn echt een ramp.

Maar zelfs de meldingen kloppen niet. Krijg een popup melding met tijd en als ik d'r app open staat er iets compleet anders. Krijg een mail met bezorger is onderweg, klik hier voor live tracken, je klikt en bezorger is niet onderweg

Maar arme bezorgers, zo ga je geheid voor 100 dichte deuren staan, ja. Voor de deur zetten is wat vervelend, maar was er nu blij mee omdat ik er toch was.