Wat ik wel grappig vind is dat ik best wel een vooroordeel had tegenover zo'n sportieve types en tot nu toe niets daarvan waar is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Sjemig duurt lang.......
Nou ik denk wel dat als je niet in staat bent jezelf een dikke voldoende te kunnen geven, je dan ook nooit helemaal gelukkig in een relatie komt te zitten. Ik ben ervan overtuigd dat dat pas werkt als je goed in je vel zit, tevreden bent met jezelf en alleen aanvulling zoekt, geen invulling!
daffodil schreef:Helemaal waar. Het is zo'n cliché, maar eerst houden van jezelf en het met jezelf leuk hebben, dat is de sleutel.Sjemig duurt lang.......
Nou ik denk wel dat als je niet in staat bent jezelf een dikke voldoende te kunnen geven, je dan ook nooit helemaal gelukkig in een relatie komt te zitten. Ik ben ervan overtuigd dat dat pas werkt als je goed in je vel zit, tevreden bent met jezelf en alleen aanvulling zoekt, geen invulling!
Ailill schreef:Lol, ook daar hebben ze hele onderzoeken voor, Google maar eens, best interessant. Al roep ik al jaren dat de wereld er heel anders uit zou zien als we eerst elkaars innerlijk leren kennen en daarna pas het uiterlijk.
Nah, ze zeggen nu 14.35 i.p.v. 12.10.