[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 21:48

Even een vraagje, ik draag vaak dit soort outfits en krijg daar nooit opmerkingen over. Echter, laatst hoorde ik een paar keer dat ze het een beetje "raar" vonden staan, vooral de kleur combinatie

Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

Afbeelding

Als ik buiten of op school ben draag ik altijd een jas, wat deze rode is of een dikkere zwarte met ongeveer hetzelfde model. Altijd een zwarte of donkergrijze broek. Ik probeer veel witte shirts te dragen omdat ik vroeger hoorde dat ik teveel zwart draag ( :+ guilty as charged). Maar ik draag soms nog steeds zwart op zwart, al probeer ik dan een shirt met textuur te dragen, zodat er wat variatie is.

Wat vinden jullie? Dit soort dingen gewoon aanhouden of wat meer "zachte" kleuren dragen zodat het minder opvalt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 21:52

Je moet dragen wat je wil, en deze outfit staat je super!
Maar mooie donkere kleuren zouden je super staan: donkergroen, rood(tinten), blauw etc!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 21:54

Jij hebt een gave unieke stijl! Zeker zo laten en niet anders gaan doen omdat andere mensen daar iets van vinden. Tenzij jij zelf graag andere kleuren wil gaan dragen, dan is het natuurlijk een ander verhaal ;).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 21:55

Lestrange01 schreef:
Even een vraagje, ik draag vaak dit soort outfits en krijg daar nooit opmerkingen over. Echter, laatst hoorde ik een paar keer dat ze het een beetje "raar" vonden staan, vooral de kleur combinatie

Wat vinden jullie ervan?

[ [url=m/uWprmq.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jwwLeh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik buiten of op school ben draag ik altijd een jas, wat deze rode is of een dikkere zwarte met ongeveer hetzelfde model. Altijd een zwarte of donkergrijze broek. Ik probeer veel witte shirts te dragen omdat ik vroeger hoorde dat ik teveel zwart draag ( :+ guilty as charged). Maar ik draag soms nog steeds zwart op zwart, al probeer ik dan een shirt met textuur te dragen, zodat er wat variatie is.

Wat vinden jullie? Dit soort dingen gewoon aanhouden of wat meer "zachte" kleuren dragen zodat het minder opvalt.

Staat je mooi. En jemig meid wat ben jij prachtig zeg!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 22:23

Oh wat lief allemaal!

MarlindeRooz schreef:
Maar mooie donkere kleuren zouden je super staan: donkergroen, rood(tinten), blauw etc!

Ik heb al een aantal donkerblauwe blousjes, die vind ik erg leuk staan bij mijn haar. Maar donker groen is een goede suggestie! Nooit aan gedacht, maar denk dat het wel leuk staat. Rood en groen is een goede combi.

Vaak hoor ik vooral dat ik te bleek ben om dat soort kleuren te dragen. In de foto lijk ik best donker voor mijn doen :+, maar in het echt ben ik echt spierwit, zo wit dat er niet eens een ondertoon zichtbaar is. Alleen als ik veel onder de zon lig (wat dus vrijwel nooit gebeurt in Nederland :') ) heb ik een beetje een gele ondertoon. De meeste mensen vinden de kleuren te hard bij mijn huid, maar ik vind pastel kleuren juist ervoor zorgen dat ik heel "flets" lijk.

Eigenlijk komt het er meestal op neer dat ik te bleek ben voor vrijwel iedere kleur :+. En met rood haar ben ik al snel heel alternatief terwijl ik (mede door mijn rechten studie) een mix probeer te vinden tussen "professioneel" en mijn eigen stijl.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 22:26

#breektin
@Lestrange01:
waarom laat je niet een keer een kleuranalyse doen? Dan weet je precies welke kleuren je goed staan :)
Vaak kun je dan ook om style advies vragen :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-19 22:37

Ooh juist bij heel wit staat donkergroen práchtig

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 08:26

Ik denk dat je vooral wit/bleek lijkt door je haarkleur en niet direct door de kleding die je draagt.
Ik vind je er schitterend uitzien! Als jij je er goed bij voelt, lekker blijven dragen.

Ik ken de opmerkingen over bleek maar al te goed. (Jammer dat, dat ben ik :P )

x_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 10:11

Hele leuke combi!! Ik hou ervan! Simpel maar stijlvol. Nu heb ik wel gelijk een vraag! Ik zoek al heel lang mooie overknee boots met een hak, maar ik heb hele brede kuiten (lees: schachtmaat 39/40). Hebben jullie tips?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 12:30

Ik pas mijn favoriete jurkje weer!

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 14:15

Lestrange, denk dat het vooral de combi van je haar en t spierwitte is, dat maakt wat bleek. Staat je verder wel super! Wat hier ook word gezegd, met donkergroen oid staat wit ook erg mooi! Denk dat bordeaux/donkergroen/oker/camel dat soort kleuren je ook goed kunnen staan. En kopertinten in je haar! (Maar vind dit ook wel heel gewaagd en bij je passen!) Ben zelf ook een bleekie en blijf ook altijd aan t zoeken :j word ook lichtgeel ipv bruin bij zon :D

Vandaag hier deze outfit maar weer. Armygroen gebreide jurk van de primark, wollige legging ook primark, vest van de Sting, schoenen uit een outlet, ook armygroen, matcht op de foto wat minder dan in real.
Afbeelding
Met om het af te maken, jas van veromoda en sjaal van de only geloof ik. Kleuren zijn echt bagger na uploaden, jas is donkergrijs, sjaal army met zwart.
Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 14:59

Staat je goed Lau! Vind de kleur van je jasje ook leuk.

Hierboven ziet er comfortabel uit. :)

Ik heb vandaag een rustige dag, jeans van G-star en trui is van Pieces.

Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 14:59

Wow, wat gaat dat hard bij jou Lau! Fijn dat het jurkje weer past!

Mooi Maessie! :j

Leuk Macyy, zou ik ook zo aantrekken!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 22:32

Looking good Lau!

Leuke kleren hierboven :j

Afbeelding
Outfitje vandaag, verjaardag van mijn vriend vieren! Blouse is van sake store, heb er gewoon pantoffels bij aan :+

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 09:34

Erg toffe blouse Yvanka :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 10:38

Lau schreef:

[ [url=m/KOiwlM.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*

Maessie wat een leuke jurk! Ik ga eens kijken of ze zoiets nog hebben :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 12:56

Fijne trui Macy!
Wat een leuke blouse Yvanka!

Hier lekker baggy basic vandaag
Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 13:03

Wat een toffe outfits komen er weer langs!! Zelf even erg druk en niet echt tijd om te posten/bij te lezen. :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 13:39

Wat een lekkere trui dewirox!

Hier na een drukke dag gister puinruimen en chillen dus verder dan een veel te grote trui en joggingbroek ga ik niet komen :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 15:42

Ik kom even onder de meeleessteen vandaan, want Dewi wat een gave laarsjes! Mag ik vragen waar die van zijn? Zoek al heel lang zoiets. <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 17:05

Ze zijn van Timberland, en nog te koop :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 17:21

Sorry jongens ik ben echt een beetje afwezig de laatste tijd _O-
M'n outfits zijn vooral spijkerbroeken met coltruitje omdat ik gewoon geen zin heb in iets anders :')

DewiRox mooie trui & laarsjes! Ik had er waarschijnlijk een iets minder baggy broek bij aan getrokken maar je kunt het hebben *D

Nou vooruit, laatst wel dit blouse gekocht
Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 20:32

Leuke blouse zeg!

Ik heb de laatste tijd ook niks anders aan dan pantalonjoggingbroeken met een werkpolo voor stage, of chillkleren :+ Maar vind het dan als ik weekends plannen heb wel leuk om dan leuke kleren aan te doen.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 22:30

Lestrange01 schreef:
Oh wat lief allemaal!

MarlindeRooz schreef:

Ik heb al een aantal donkerblauwe blousjes, die vind ik erg leuk staan bij mijn haar. Maar donker groen is een goede suggestie! Nooit aan gedacht, maar denk dat het wel leuk staat. Rood en groen is een goede combi.

Vaak hoor ik vooral dat ik te bleek ben om dat soort kleuren te dragen. In de foto lijk ik best donker voor mijn doen :+, maar in het echt ben ik echt spierwit, zo wit dat er niet eens een ondertoon zichtbaar is. Alleen als ik veel onder de zon lig (wat dus vrijwel nooit gebeurt in Nederland :') ) heb ik een beetje een gele ondertoon. De meeste mensen vinden de kleuren te hard bij mijn huid, maar ik vind pastel kleuren juist ervoor zorgen dat ik heel "flets" lijk.

Eigenlijk komt het er meestal op neer dat ik te bleek ben voor vrijwel iedere kleur :+. En met rood haar ben ik al snel heel alternatief terwijl ik (mede door mijn rechten studie) een mix probeer te vinden tussen "professioneel" en mijn eigen stijl.

Mede-roodharige hier :wave:
Ik zweer bij Kruidvat Solait Overnight tan mask!
Maakt je subtiel net iets minder wit, ik ben verpleegkundige dus heb ongeveer dagelijks verplicht een wit pak aan en sinds ik dit smeer krijg ik niet meer dagelijks de vraag of het wel goed met me gaat :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 10:40

Lau schreef:

[ [url=m/KOiwlM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat je goed Lau!

Mooie blouse Sanne! Waar is die van :)?

Afbeelding
Even snel een foto :+.