Oh wat lief allemaal!
MarlindeRooz schreef:Je moet dragen wat je wil, en deze outfit staat je super!
Maar mooie donkere kleuren zouden je super staan: donkergroen, rood(tinten), blauw etc!
Ik heb al een aantal donkerblauwe blousjes, die vind ik erg leuk staan bij mijn haar. Maar donker groen is een goede suggestie! Nooit aan gedacht, maar denk dat het wel leuk staat. Rood en groen is een goede combi.
Vaak hoor ik vooral dat ik te bleek ben om dat soort kleuren te dragen. In de foto lijk ik best donker voor mijn doen

, maar in het echt ben ik echt spierwit, zo wit dat er niet eens een ondertoon zichtbaar is. Alleen als ik veel onder de zon lig (wat dus vrijwel nooit gebeurt in Nederland

) heb ik een beetje een gele ondertoon. De meeste mensen vinden de kleuren te hard bij mijn huid, maar ik vind pastel kleuren juist ervoor zorgen dat ik heel "flets" lijk.
Eigenlijk komt het er meestal op neer dat ik te bleek ben voor vrijwel iedere kleur

. En met rood haar ben ik al snel heel alternatief terwijl ik (mede door mijn rechten studie) een mix probeer te vinden tussen "professioneel" en mijn eigen stijl.