Ja okee mail zei al "voor 02:00 de nacht voor de bezorging weet je in welk uur" maar had toch gehoopt dat het iets eerder was
Want het kan nu nog werkelijk van half 8 's ochtends (please no) tot 10 uur 's avonds zijn en ik wil gewoon weten hoelaat ik rekening mee moet houden.
) als er toevallig een medewerker aanwezig was op dat moment, want die moesten ze in zo'n kantoortje pakken. Dit kreeg ik pas te weten nadat ik bijna 2u op antwoord moest wachten via hun social media messenger, want de medewerkers in het park zelf wisten allemaal niets ervan. 1 iemand bij de kassa voor zei 'ja die hebben we bij de toilet' maar vertelde er dus niet bij dat het er maar bij 5 van de 30 aanwezig was, dus ik heb me rot gelopen en gezocht aangezien ze heel verspreid lagen. Ik betaal echt veel liever voor de spullen als ze bv. machines hebben staan waar je gewoon altijd zelf bij kunt als dat ik op deze manier achter 1 zielig velletje maandverband aan moet gaan. Dit was echt een drama zo en maakte wel dat ik toch minder heb kunnen genieten van mijn dagje daar. Leuk als je dat kunt meenemen met je stage, hopelijk doen ze er iets mee
Tot zo ver het fatsoenlijk in gesprek gaan