Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Ik heb laatst een aflevering van een misdaad serie gezien op TV. Het is niet Bones, NCIS of CSI maar wel op die manier gemaakt, alleen dan wat moderner / recenter gemaakt. Ik heb ondertussen alle 3 hierboven bekeken dus haal nu afleveringen door elkaar en weet ik niet meer waar die ene leuke aflevering over ging![]()
Help?
Trui schreef:Haarverf maskers maken mn haar echt suuuuper zacht.. maar ik verf mn haar nooit en om nou verf te kopen voor het maskertje.... dusss is zoiets ook in een pot etc te koop?
casperzazoe schreef:Ik heb laatst een aflevering van een misdaad serie gezien op TV. Het is niet Bones, NCIS of CSI maar wel op die manier gemaakt, alleen dan wat moderner / recenter gemaakt. Ik heb ondertussen alle 3 hierboven bekeken dus haal nu afleveringen door elkaar en weet ik niet meer waar die ene leuke aflevering over ging![]()
Help?
Citaat:Ik heb laatst een aflevering van een misdaad serie gezien op TV. Het is niet Bones, NCIS of CSI maar wel op die manier gemaakt, alleen dan wat moderner / recenter gemaakt. Ik heb ondertussen alle 3 hierboven bekeken dus haal nu afleveringen door elkaar en weet ik niet meer waar die ene leuke aflevering over ging![]()
Help?
Help?