Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:03

Lijkt me ook heel pittig om het alleen te doen Caro!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:12

Sinds ik 10 weken zwanger was. Sinds januari 2017. Ik werk fulltime 4 dagen in de week en helaas was/is mijn zoon vaak ziek. Zijn neusamandel is er sinds 15 feb uit en sindsdien gaat het goed. Pittig is het zeker. Weinig oppas en 4 dagen kdv wat hij leuk vindt. Opa en oma passen op als ik even snel paard doe. Daar heb ik helaas maar 3 dagen tijd voor.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:14

Oh gut, heb je ook nog een paard. Lijkt me best zwaar. Maar ook fijn om wat voor jezelf te doen.
En fijn dat het goed gaat op het kdv :) dat scheelt ook al een hoop.

Hier is trouwens de MR muizenjas binnengekomen. Hij is echt mooi, en moet wel zeggen dat je gelijk ziet en voelt dat het onverwoestbaar spul is. Dus waarschijnlijk gaat ie makkelijk twee kids mee en kan ie daarna ms weer verkocht worden.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:32

Nog meer respect Caro, ik heb nog een paard soms ga ik week niet soms 2 dagen en soms 5.
Ben wel beetje plezier kwijt want alles moet snel snel.

Ik sta nu wel volpension bij particulier en breng elke maand echt veel geld weg....betaal mijn paard meer voor de verzorgster.
Maar anders was ik elke x 5 kwartier kwijt met mesten, paddock schoon houden, eten klaarzetten enz en moest ik nog rijden.
Nou zadelen, poetsen, laarzen aan kost mij 30 min, en naverzorgen en schoonmaken ook altijd 40 min.....en rijden tja hooguit 20-30 minuutjes

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:33

Ik heb mijn paard verkocht omdat ik het teveel werk vond met een eigen huishouden en kinderen :o nog voordat er kids waren eigenlijk al.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:36

verootjoo schreef:
Ik heb mijn paard verkocht omdat ik het teveel week vond met kinderen erbij :o

Sluit niet uit dat dat hier ook kan gebeuren, ik mis mijn paard helemaal niet als ik niet ga.
Maar gister heb ik in 2 uur gemest ( doe het soms vrijwillig) uitgebreid verzorgd en heerlijk gereden.....een van de eerste keren dit jaar dat ik optimaal genoten heb.

Vandaag, morgen, dinsdag heb ik sowieso weer geen tijd

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:42

Ik heb een bijrijder die 1 of 2x per week rijdt. Ik was het plezier ook kwijt en soms is het weer weg. Ik voel mij wel heel gehaast want ik moet tijdig weer die kleine ophalen zodat hij op bed kan maar anders doe ik helemaal niks meer voor mijn zelf. Ik heb het geluk dat mijn ouders stalling betalen want ik sta er financieel ook alleen voor.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:53

Waar is die kerel.....hoorde baby op komst en rende weg...die versie van het verhaal

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:53

Dikke pluim, Caro.

Hier al geen paard meer van voor de kinderen, en al geluk. Heb geen grootouders of ander opvangnet, juist 1 tante die soms kan, maar dat dus dan vooral om oudste van of naar t school te brengen of te depaneren bij ziekte.
Papa werkt full time en wegens medische redenen valt eigenlijk bijna alles op mij wat betreft de kinderen.
Laatst bijgewerkt door dromertje2 op 03-03-19 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 19:59

Ik heb echt diep respect voor je Caro. Was geen leuke situatie met je ex en alles toen. Flapdrol.

Die jassen van MR zijn waanzinnig Vero. Julia draagt haar teckels nu voor de 2e seizoen echt iedere dag. En echt nauwelijks te zien dat hij is gedragen. Denk keertje wassen en hij kan zelfs de winkel weer in.

Hier nog wel paard en met Julia ging ik iedere dag er zelf heen en reed nog redelijk niveau wedstrijden.
Nu loopt mijn paard nog steeds op goed niveau alken niet met mij :+
Hopelijk wel weer snel zelf fanatiek aan de slag. Morgen weer rijden en Sophie gaat mee. Hoop dat ik straks haar net als Juul langs de bak kan zetten en zij lekker slaapt

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:03

Knap hoor dat je het alleen doet en ook nog een paard! Mijn pony is ook verkocht had haar al een half jaar niet meer gezien door de komst van iréne, en van het geld heb ik een elektrische bakfiets gekocht :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:14

_lautje_ schreef:
Ik heb echt diep respect voor je Caro. Was geen leuke situatie met je ex en alles toen. Flapdrol.

Die jassen van MR zijn waanzinnig Vero. Julia draagt haar teckels nu voor de 2e seizoen echt iedere dag. En echt nauwelijks te zien dat hij is gedragen. Denk keertje wassen en hij kan zelfs de winkel weer in.

Hier nog wel paard en met Julia ging ik iedere dag er zelf heen en reed nog redelijk niveau wedstrijden.
Nu loopt mijn paard nog steeds op goed niveau alken niet met mij :+
Hopelijk wel weer snel zelf fanatiek aan de slag. Morgen weer rijden en Sophie gaat mee. Hoop dat ik straks haar net als Juul langs de bak kan zetten en zij lekker slaapt

Ja, nu ik zo’n jas in mijn handen heb gehad snap ik de prijzen wel beter. Ze zijn het wel echt waard. Maar vind het ook wel leuk dat ik m voor de helft van de prijs had :=

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:14

Pfff, stoer hoor, in je eentje!

Hier de mazzel van paarden aan huis en manlief die graag wil helpen. Af en toe rijdt hij ook.
Zit nu zwanger van de derde met bekkeninstabiliteit thuis (al vanaf week 10). Paardrijden doe ik 2 a 3 keer per week. Is hele goede fysio voor m’n bekken. Ik durf er maar op eentje te rijden, de andere is een dure grasmaaier en we hebben ook nog een a-pony grasmaaiertje.
Hopelijk in 2020 weer tijd om alles meer op te pakken.

Afgelopen week hier weer leuke kleertjes binnen gekomen. Little hedonist in de sale (ik ben verliefd op de stofjes!) en mini rodini en vlinder rokje via marktplaats.

Afbeelding

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:20

Haha leuk alternatief Litilaura.

Ik heb m'n 2 shetlanders verkocht toen dl paar maanden oud was. Reed er dan wel niet mee maar ze stonden op kwartier rijden van huis en was niet te doen icm huilbaby.

Wat een leuke kleertjes Marriettek, dat vlinder rokje is ook leuk!

Net even via mp paar gele bergsteins opgehaald hier in t dorp voor 5€. Maatje 20 dus nauwelijks op gelopen. Valt wel wat groter maar met dikke sokken kan het heel goed!

Beetje donkere foto maar maillot en rokje is Zara en vestje Hema. Dl is al voor de 3e x in 3 weken ziek. Ze pikt echt alles mee van t kdv helaas.
Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:28

tita schreef:
Waar is die kerel.....hoorde baby op komst en rende weg...die versie van het verhaal

Dat is de milde versie. Laten we het daar maar op houden. Ik ben ondertussen zo ver dat ik geen cent wil/hoef en contact hoeft er ook niet te komen. Is geen verrijking voor ons leven.

Ik ben gezegend met een makkelijke jongen ondanks zijn vele ziek zijn. Binnenkort nog een operatie te gaan en naar de revalidatie arts voor zijn voet en dan kunnen we hopelijk alle ziekenhuizen/therapeuten enz uitzwaaien. Hij slaapt altijd door. Hij begint nu wel grenzen op te zoeken maar mijn mantra is momenteel dat het een fase is. Eten doet hij voor zijn doen nu ook beroerd maar dat is duidelijk uittesten. Ik ga in elk geval het gevecht niet aan.
Straks met het mooie weer wil ik hem ook meenemen naar stal. Hij vindt paarden en alle andere dieren hartstikke leuk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:33

caro29 schreef:
Ik heb een bijrijder die 1 of 2x per week rijdt. Ik was het plezier ook kwijt en soms is het weer weg. Ik voel mij wel heel gehaast want ik moet tijdig weer die kleine ophalen zodat hij op bed kan maar anders doe ik helemaal niks meer voor mijn zelf. Ik heb het geluk dat mijn ouders stalling betalen want ik sta er financieel ook alleen voor.

Hier hetzelfde, valt inderdaad niet altijd mee in je eentje.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:42

Kan me ook niet voorstellen hoe je dat alleen moet zien te bolwerken.

Een vriendinnetje van me heeft 2 kids, een paard en een shet. Werkt fulltime en rijdt dus veel paard. Vind dat oprecht echt knap.

Ik rijd ook wel behoorlijk fanatiek, maar heb veel hulp. Ik rijd momenteel op dinsdag, dan heb ik les en is er oppas voor Synne. Op donderdag en vrijdag ga ik uit mn werk, dan is zij bij oma en gastouder.
Zaterdag is Ruud thuis. Zondag als ik ga dan ga ik voordat Ruud wegmoet. Ik ga liever niet uit mn werk op donderdag ivm vermoeidheid, maar qua opvang is het makkelijker. Dus die concessie moeten doen. Maandag is Darco in principe vrij, evenals woensdags. Maar soms wisselt het, ligt aan van alles haha

Maar het is en blijft een geregel. Ik leste ook om de zoveel weken bij een andere instructeur en zou nu ook graag tussendoor bij hem (en evt nog een ander) willen lessen, maar dat is gewoon niet te doen. Zij moeten kunnen, ik moet kunnen en Synne moet bij oma kunnen. Want als ik oppas moet betalen, is het niet te doen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:47

mariettek schreef:
Pfff, stoer hoor, in je eentje!

Hier de mazzel van paarden aan huis en manlief die graag wil helpen. Af en toe rijdt hij ook.
Zit nu zwanger van de derde met bekkeninstabiliteit thuis (al vanaf week 10). Paardrijden doe ik 2 a 3 keer per week. Is hele goede fysio voor m’n bekken. Ik durf er maar op eentje te rijden, de andere is een dure grasmaaier en we hebben ook nog een a-pony grasmaaiertje.
Hopelijk in 2020 weer tijd om alles meer op te pakken.

Afgelopen week hier weer leuke kleertjes binnen gekomen. Little hedonist in de sale (ik ben verliefd op de stofjes!) en mini rodini en vlinder rokje via marktplaats.

[ [url=m/S5IWBM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh, die teckeljurk! Als ik toch een meisje had... :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:53

Ik heb er nog 5 staan, voorbije 2 jaar wel stuk of 4-5 verkocht.
Nog 3 welshjes, een jonge tinker en mn oude pony. Ik doe 3 dagen in de week, mijn vriend voert. Maar ik werk ook nog 33u, werk daarnaast nog wat zzp en heb dan nog het huishouden (waarvan 1x per 2 week een schoonmaakster).
Maar respect caro, want alleen is het nog een stuk pittiger.
Gelukkig is hier de winter weer bijna voorbij. Straks weer lekker het land op en dat scheelt 2x per week stallen doen en alles buitenzetten en voeren

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:21

verootjoo schreef:
Oh, die teckeljurk! Als ik toch een meisje had... :D

Heb eventueel wel een teckellongsleeve voor je

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:27

Mn man vindt die niet voor jongens |( Hij vond de TC lama’s al op t randje }:0

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:35

Het liefst zou ik een dag minder werken. Nu pak is soms een dag ouderschapsverlof maar dat is best duur. Heb ook vakantie bijgekocht. Momenteel ben ik echt op maar ga door. Ik merk echt dat ik in de overlevingsstand sta maar hopelijk is dat straks beter.

Wil van de week nog even bij zeeman kijken voor een blauwe jeans. Heb allerlei kleuren maar met gewoon blauw is alles net even makkelijker te combineren. Hier is maat 86/92 altijd zo weer weg.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 00:07

Alleenstaande ouders heb ik echt groots respect voor. Alles draaiend houden met twee als je allebei werkt is al een uitdaging bij vlagen, laat staan in je uppie.
Paard zie ik lang niet zo vaak als ik zou willen maar ik moet zeggen dat vermoeidheid en slecht weer in de winter echt slecht zijn voor de planning. Gelukkig rijdt mijn instructrice altijd eens per week en ik als het lukt ook nog 2 keer. Straks met beter weer en langer licht s avonds wordt dat wel weer beter. Mis het rijden en mijn paard wel. Het scheelt dat ze bij een vriendin staat waar ze echt een luizeven heeft dus heel schuldig hoef ik me niet te voelen, al werkt ze graag.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 10:20

Mir wat staat het vestje leuk! Die gele kleur kan hij goed hebben :)

MM wat leuk, helemaal een grote dame met los lopen. Zie haar al gaan <3
Qua campingbedje hebben wij er overigens een van Qute. Bevalt goed, die hadden we o.a. ook mee toen we op vakantie waren bij jullie in de buurt.

Emoe wat een leuke zoete kleertjes. Jurkje linksboven vind ik vooral erg leuk! Hoe oud is jouw dochtertje nu?

Lau mooi vestje bij Juul. Broek lijkt niet eens een skinny zo :') wel een mooi setje bij elkaar!
En Vente dus weer even in de gaten houden woensdag, al schrok ik wel van de nieuwprijzen laatst. Dan moet het wel én erg leuk zijn én een beetje betaalbaar :Y).

Leuk jurkje Cemlys!

Britt shirt is inderdaad smal zeg, maar staat wel mooi. Gaaf vest ook! Waar is die van? Ziet er heerlijk warm uit.

Michelle: had al gereageerd op insta, erg mooi geworden je jurkje.
Moet altijd zo lachen om haar wijze snoetje.

Liti: nog niet echt gehad dat hij dingen echt niet mooi vond. Maar anders moet hij idd maar zelf gaan shoppen :P

mariettek goed geslaagd, mooie warme kleuren.

Hier al aantal jaren geleden paard verkocht en op dit moment ook wel blij dat ik niet elke dag meer heen hoef voor verzorging en rijden. Rijd nu 1 keer per week paard en dat bevalt wel prima, wil het ook niet helemaal missen. Als het heerlijk weer is mis ik het nog wel eens een eigen paard te hebben, zeker nu ik aan de Veluwe woon met zulke prachtige uitrijmogelijkheden.

Hier zijn als het goed is 2 MR jurkjes (vlinders en teckels) onderweg, een MR shirt (check collar) en een CarlijnQ jurkje (panthers). Teckeljurkje duurt nog wel een tijd voor ze daar in gaat passen, maar vind hem zo leuk :Y).

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 11:13

_Jitske_ schreef:
Teckeljurkje duurt nog wel een tijd voor ze daar in gaat passen, maar vind hem zo leuk :Y).

Op de groei kopen kan ik ook regelmatig niet weerstaan!