Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Ik heb mijn paard verkocht omdat ik het teveel week vond met kinderen erbij
_lautje_ schreef:Ik heb echt diep respect voor je Caro. Was geen leuke situatie met je ex en alles toen. Flapdrol.
Die jassen van MR zijn waanzinnig Vero. Julia draagt haar teckels nu voor de 2e seizoen echt iedere dag. En echt nauwelijks te zien dat hij is gedragen. Denk keertje wassen en hij kan zelfs de winkel weer in.
Hier nog wel paard en met Julia ging ik iedere dag er zelf heen en reed nog redelijk niveau wedstrijden.
Nu loopt mijn paard nog steeds op goed niveau alken niet met mij
Hopelijk wel weer snel zelf fanatiek aan de slag. Morgen weer rijden en Sophie gaat mee. Hoop dat ik straks haar net als Juul langs de bak kan zetten en zij lekker slaapt
tita schreef:Waar is die kerel.....hoorde baby op komst en rende weg...die versie van het verhaal
caro29 schreef:Ik heb een bijrijder die 1 of 2x per week rijdt. Ik was het plezier ook kwijt en soms is het weer weg. Ik voel mij wel heel gehaast want ik moet tijdig weer die kleine ophalen zodat hij op bed kan maar anders doe ik helemaal niks meer voor mijn zelf. Ik heb het geluk dat mijn ouders stalling betalen want ik sta er financieel ook alleen voor.
mariettek schreef:Pfff, stoer hoor, in je eentje!
Hier de mazzel van paarden aan huis en manlief die graag wil helpen. Af en toe rijdt hij ook.
Zit nu zwanger van de derde met bekkeninstabiliteit thuis (al vanaf week 10). Paardrijden doe ik 2 a 3 keer per week. Is hele goede fysio voor m’n bekken. Ik durf er maar op eentje te rijden, de andere is een dure grasmaaier en we hebben ook nog een a-pony grasmaaiertje.
Hopelijk in 2020 weer tijd om alles meer op te pakken.
Afgelopen week hier weer leuke kleertjes binnen gekomen. Little hedonist in de sale (ik ben verliefd op de stofjes!) en mini rodini en vlinder rokje via marktplaats.
[ [url=m/S5IWBM.jpg]Afbeelding[/url] ]