M_D_H schreef:Nikass schreef:Wat een gezeur over dat drinken. Feestjes waarbij iedereen wat meeneemt, prima, maar dat neem je dan toch niet alleen voor jezelf mee?
Lijkt me echt het meest ongezellige feestje wat er bestaat als iedereen met een eigen fles drinken (en eigen zak chips?) naast zich zit.
Dat vind ik nu dus pas écht gierig.
Ik zou liever niets drinken dan "mijn eigen fles drinken" zo te willen bewaken. Bah
Oke, dus als iemand een feestje geeft waarbij jij je eigen drinken mee moet nemen, dan neem jij voor een heel weeshuis mee?
Ook al moet iederéén voor zijn of haar eigen drinken zorgen?
Dan is er toch veels te veel![]()
En je kan dat alleen maar gierig noemen als je zelf alles lust, want dan heb je altijd genoeg te drinken. Ik kan en mag niet alles drinken, dan wordt het al een heel ander verhaal, maar fijn dat het jullie amuseert, dat betekend in ieder geval dat dit probleem jullie gelukkig niet bekend voorkomt. Moet fijn zijn, als je alles kan drinken
Ik heb dus daadwerkelijk feestjes waarbij ik alleen nog maar water kan drinken (soms zelfs al voordat ik zelf überhaupt een glas zero of light heb gedronken) terwijl iedereen verder lekker alles door elkaar drinkt. Ik lust ook wel graag iets anders dan alleen water.
Maar prima, dan ben ik hierin wel gierig, maar als iedereen voor zijn zichzelf mee moet nemen en er staat maar 1 fles zero of light blijf je daar dus gewoon van af anders ben je asociaal.
Waar hoor je mij zeggen dat ik voor een heel weeshuis meeneem? Ik neem gewoon iets mee en wat ik vervolgens drink zie ik dan wel. En als ik alleen water kan drinken omdat ik tegen de andere dranken niet kan of ze niet lust, dan is dat zo. En als je dat echt niet wil dan maak je een afspraak van te voren.
Je doet behoorlijk wat aannames overigens. Ik drink op feestjes geen koffie, thee, alcohol of regular frisdrank, omdat ik daar niet tegen kan of het niet lust. De meeste hapjes ben ik allergisch voor en ik eet alleen vegetarisch.
Dat laatste deed ik al toen nog "niemand" wist wat dat was en er dus nooit rekening mee gehouden werd.
Dat is wel eens een beetje jammer, maar niet iets om je werkelijk druk om te maken. Zeker niet op een feestje waar dat helemaal niet met opzet gebeurd.
Ik begrijp helemaal niets van je link naar Zwarte Piet overigens?