Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:27

Berdien schreef:
Aan de andere kant, wat je niet bekend wilt hebben moet je ook niet op Bokt zetten :)

Ah, de roodharige carnavalboy ziet jou als future husband? Doe je goed.
Klopt, dat is de keerzijde aan dit verhaal. Er staat van mij ook iets op Bokt wat ik vandaag de dag ook liever uit de lucht zou zien. Aan de andere kant, ik kan het zelf niet eens terugvinden en schaam me er ook weer niet zo erg voor dat ik er 'werk' van wil maken.

Hahaha, jij hebt terug gelezen :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:29

Berdien schreef:
Aan de andere kant, wat je niet bekend wilt hebben moet je ook niet op Bokt zetten :)
dat is handig als je alles van tevoren weet... :')

Buiten dat, je kunt altijd ontkennen.. dat het er staat wil niet zeggen dat het waar is #vindik :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:31

Cer schreef:
Berdien schreef:
dat is handig als je alles van tevoren weet... :')
Klopt wel wat Berdien zegt, sterker nog, juist door dit topic ben ik nog eens goed na gaan denken. Kreeg op een gegeven moment pb's via Insta/Facebook van mensen die waren 'getipt' door iemand vanuit Bokt.

Leuk hoor, maar ook een beetje scary :')

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:34

Nee niet terug gelezen, ik onthoud nog wel eens dingen ;)

Je kunt inderdaad niet alles vantevoren weten Cer, maar je kunt (over het algemeen) wel inschatten welke info je wel wereldkundig wilt hebben (tot het einde der tijden) en welke niet. Ik deel écht niet alles hier of elders op Bokt. Helemaal op basis van privézaken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:39

Nou ja ligt eraan waar t over gaat... als ze willen doneren aan HelpAilillDeWinterDoor lijkt t me prima.. als je je komen schaken als een Future Husband is het ook weer zo wat ... :')
Wordt t wel een gedoetje in de tuin :oo

Nee maar klopt, er zitten helaas overal rare pipo's tussen.. ik ga er altijd maar vanuit dat ik niet interessant genoeg ben.. (dat is ook zo natuurlijk :') ) of dat mensen te lui zijn om terug te lezen..

Wat je wel niet wilt delen is inderdaad iets waar je over na moet denken. Aan de andere kant, situaties veranderen en mensen kunnen veranderen. Als ik morgen zeg "ik ga terug naar mn ex" terwijl ik vorige week geschreven zou hebben dat ik dat nooit zou doen, moet ik dat zelf weten. Als ik zeg dat ik geen paard heb, en iemand zegt "je schreef dat dat wel zo was" kan dat kloppen, dat dier is dood.
Misschien had die persoon een vriendin, en nu niet meer..
En ik heb net ergens iets over mijn vriend geschreven, terwijl we ruim 2 mnd uit elkaar zijn.. slip of the finger.. als iemand me gaat vertellen dat ik single ben, weet ik dat helaas zelf ook al :j :D

Maar het was van mij uit niet de bedoeling om er een serieus issue van te maken.. dus ga vooral verder over Tinder :j

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:48

Berdien schreef:
Nee niet terug gelezen, ik onthoud nog wel eens dingen ;)

Je kunt inderdaad niet alles vantevoren weten Cer, maar je kunt (over het algemeen) wel inschatten welke info je wel wereldkundig wilt hebben (tot het einde der tijden) en welke niet. Ik deel écht niet alles hier of elders op Bokt. Helemaal op basis van privézaken.
Ik zit je te plagen :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:52

Cer schreef:
Nou ja ligt eraan waar t over gaat... als ze willen doneren aan HelpAilillDeWinterDoor lijkt t me prima.. als je je komen schaken als een Future Husband is het ook weer zo wat ... :')
Wordt t wel een gedoetje in de tuin :oo

Nee maar klopt, er zitten helaas overal rare pipo's tussen.. ik ga er altijd maar vanuit dat ik niet interessant genoeg ben.. (dat is ook zo natuurlijk :') ) of dat mensen te lui zijn om terug te lezen..

Wat je wel niet wilt delen is inderdaad iets waar je over na moet denken. Aan de andere kant, situaties veranderen en mensen kunnen veranderen. Als ik morgen zeg "ik ga terug naar mn ex" terwijl ik vorige week geschreven zou hebben dat ik dat nooit zou doen, moet ik dat zelf weten. Als ik zeg dat ik geen paard heb, en iemand zegt "je schreef dat dat wel zo was" kan dat kloppen, dat dier is dood.
Misschien had die persoon een vriendin, en nu niet meer..
En ik heb net ergens iets over mijn vriend geschreven, terwijl we ruim 2 mnd uit elkaar zijn.. slip of the finger.. als iemand me gaat vertellen dat ik single ben, weet ik dat helaas zelf ook al :j :D

Maar het was van mij uit niet de bedoeling om er een serieus issue van te maken.. dus ga vooral verder over Tinder :j
Het is meer de wijze waarop, berichten an sich waren best grappig en flatterend. Maar toch staat het ene beetje haaks op mijn gevoel van privacy, die er online eigenlijk gewoon niet is. Dat meemaken kan best wel even confronterend zijn.

Precies, het zal vrijwel niemand echt iets boeien wat ik hier/online plaats, of ze zijn, hoop ik, te lui.

Inderdaad, 2 keer nadenken voor je op enter drukt kan raadzaam zijn. Inmiddels zijn de meesten hier ruimschoots volwassen, i.i.g. qua leeftijd, dan ligt de verantwoordelijkheid bij henzelf.

En weer terug naar Tinder :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:55

Ik heb zeker in mijn jongere jaren ook wel informatie online geplaatst waar ik niet heel blij mee ben inderdaad :+
Van de andere kant, wie doet dat tegenwoordig niet, ik had toen geen idee hoe snel zaken teruggevonden worden en dergelijke en denk dat de jongeren van tegenwoordig dat soms ook wel onderschatten.

Verder mis ik tinder nog steeds niet...
Mijn vriend des te meer :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 15:08

Yvankaxx schreef:
Heel erg rot :(:) Maar ook ik ben het met bovenstaande eens dat vluchten naar je ex misschien niet de oplossing is. Beter eerst weer tot jezelf komen, leren alleen zijn zonder aandacht van anderen.

Ik ben 8 jaar alleen geweest :D lang zat om van mezelf te houden en zelfstandig te zijn...en ik ben ook de jongste niet meer, carpe diem ;) .

Ex zijn relatie loopt ook op een einde...flinke scheuren en barsten zeg maar.
Voor ik wat met hem kreeg was het ook echt uit tussen die 2, daarna heeft hij idd weer voor haar gekozen
omdat ze goed ligt bij zijn zoon (dat was de hoofdreden.. maar blijkt dus nu toch weer oud zeer en dezelfde situatie als voorheen).
Ik ben single en zou echt nooit een relatie willen met hem, het voelt dus voor mij ook niet als
afpakken of niet netjes, hij heeft daar zijn eigen verantwoordelijkheid in vind ik.

Ik heb puur behoefte aan dat gene wat ik in de eerste emotionele post schreef,
Ik wil echt geen relatie met hem en ik heb ook geen gevoelens voor hem, ook niet gehad (bij hem geen hartzeer gehad) en gaan er zeker niet komen.
Ik wil gewoon ff los en gezelligheid in A'dam, even afleiding en mijn behoeften kwijt, meer niet. (ik kan dat mentaal prima scheiden) .
We hebben het wel altijd gezellig samen en het contact is altijd gebleven ivm onze gezamenlijke passie, ik kom hem daardoor ook regelmatig irl tegen.

Ik zie het niet als vluchten naar mijn ex.... zo voelt het voor mij zeker niet,
alleen afleiding en los, want de afgelopen 1,5 maand was voor mij ook echt wel zwaar(moedig).
Ieder verwerkt zoiets op zijn eigen manier.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 15:33

Maar als ex zijn relatie ook op een einde loopt... helpt het dus al niet echt mee dat zijn ex dan een paar dagen bij hem komt om intimiteit. Ik zou zegen.. laat hun lekker het zelf op lossen en als het écht over is, dan mogen jullie beide weten wat jullie willen.
Maar om in deze situatie lichamelijk contact met hem te hebben, zou ik zelf niet erg netjes vinden.

(geloof me, ik en mijn ex waren ook al jaren aan het ruziën etc, maar het deed me echt héél zeer dat hij al wat met haar rondspookte toen het nog niet uit was)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:35

LL
Aanklooien met je ex ?
Zou t niet doen .
A is het niet voor niks je ex
B verwerken van wat is geweest is echt niet makkelijker zo

Just my 2 cents

Ik ben toch blij dat ik na wat gedoe een tijdje gewoon alleen ben en mezelf kan hervinden .
Het gewoon eens alleen doen , best goed voor mijn ego eigenlijk
Nu komt er wel weer ruimte voor een maatje ...
Gewoon een fijne exclusieve lat relatie
Want voorlopig ga ik echt niet geheel opgeven wat ik nu heb .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:39

Nou mijn zegen heb je hoor, mits hij die chick eerlijk heeft verteld hoe en wat. Ik snap best dat je even afleiding nodig hebt en zolang je je hart en seksuele gezondheid beschermt met die tropische verrassing is er niks aan de hand.

Naar dat het nu toch stuk is, maar eerlijk is eerlijk: ik gunde je iets beters.

Edit: plezierseks met anderen betekent niet dat je niet alleen kunt zijn, mensen.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:24

Nee dat is zeker zo maar naar de eerste beste toerennen nadat het net uit is, wel..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:30

Welnee, ze gaat er toch niet heen omdat ze eenzaam is? Gewoon een beetje ketsen en Amsterdam ontdekken in de zon, zonder verwachtingen. Alleen maar plezier.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:33

Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je sarcastisch was

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:35

Lee is geloof ik bloedserieus :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:42

Ik ben altijd serieus wanneer het over seks gaat.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:48

Daarom zei ik ook als ik niet beter wist :P

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 17:50

lieveli schreef:
Welnee, ze gaat er toch niet heen omdat ze eenzaam is? Gewoon een beetje ketsen en Amsterdam ontdekken in de zon, zonder verwachtingen. Alleen maar plezier.

En zo zie ik het ook... prima tijd verdrijf voor het weekend als je single bent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 18:25

Sure_lee schreef:
lieveli schreef:

En zo zie ik het ook... prima tijd verdrijf voor het weekend als je single bent..

Als hij single is ja, maar dat is ie niet echt ;)

Sterkte LL

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:14

Wat maakt het nou eigenlijk uit?
Ze zijn allemaal volwassen en bij hun volle verstandsvermogen.
Iedereen doet dingen op zn eigen manier.
Als LL dit op deze manier wil doen is dat haar keuze.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:26

Zo, weer even bijgelezen!

Mijn date zondag was leeeuuuk *\o/*

Zeker voor herhaling vatbaar. Echt bizar bijna, hoe gemakkelijk en vertrouwd het al voelde. Voor allebei ook overigens.

Het voelde gewoon alsof we al jaren zo zaten te keuvelen met zijn tweeen. En ook als er stiltes vielen. Helemaal niet ongemakkelijk! Maar gewoon. Genieten. Heel comfortabel.

Al maak ik me dan wel beetje zorgen over de spanning :+ , ik bedoel, beetje spanning moet je wel voelen toch :oo !

Berdien schreef:
Mwah, als iemand op Tinder na een dag zegt dat ik z'n future wife ben dan vind ik daar wel wat van :') Maar ieder zo z'n ding.

Hihi. Ik meestal ook wel. Maar het is ook een beetje de context natuurlijk. Zegt hij het bloedserieus? Of zit ie te geinen? Is het een “ik kan het plaatje wel voor me zien, maar geen flauw idee of het ook zal gebeuren”... Of een “ik ben volledig overtuigd en ik laat je niet meer gaan”.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:31

Plezier seks :=
Die uitdrukking kende ik nog niet
Seks hoort toch plezierig te zijn
Anders kun je t net zo goed niet doen :D

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:34

fleurtjeuh schreef:
Wat maakt het nou eigenlijk uit?
Ze zijn allemaal volwassen en bij hun volle verstandsvermogen.
Iedereen doet dingen op zn eigen manier.
Als LL dit op deze manier wil doen is dat haar keuze.

Nu kom ik pas net om de hoek kijken en ken ik de geschiedenis niet. Maar hier ben ik het wel mee eens.

Maar er is ook niks mis met even een spiegel voorhouden. Kritische vragen mogen best toch? Soms zet het je even extra aan het denken.

Maar uiteindelijk is het aan niemand om te oordelen en alleen aan LL om te beslissen wat ze doet.

Van de week een hele lange discussie gevoerd over begrijpen en begrepen worden. Mensen denken nogal snel dat ze een ander begrijpen en geven dan goed bedoelde adviezen. Maar iemand echt begrijpen is een lastig ding, en adviezen dus ook.

Niet dat je ze niet mag geven, maar als een ander ze niet wilt opvolgen hoeft dat niet te betekenen dat de ander het niet wilt zien en eigenwijs is. Misschien snap je het zelf gewoon ook echt niet omdat je gewoon anders in elkaar zit en heeft die persoon niks aan het advies. Het kan allebei. Maar goed. Er is ook geen regel dat je met alle adviezen iets moet doen.

Ik kwam uiteindelijk op dat mensen vaak zeggen “agree to disagree”....

Op diezelfde manier kun heb ook zeggen “understand to misunderstand”.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 10-04-18 19:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 19:37

Mooie post shiloh!

Het is altijd makkelijk(er) oordelen vanaf de zijlijn...