Nou ja ligt eraan waar t over gaat... als ze willen doneren aan HelpAilillDeWinterDoor lijkt t me prima.. als je je komen schaken als een Future Husband is het ook weer zo wat ...

Wordt t wel een gedoetje in de tuin
Nee maar klopt, er zitten helaas overal rare pipo's tussen.. ik ga er altijd maar vanuit dat ik niet interessant genoeg ben.. (dat is ook zo natuurlijk

) of dat mensen te lui zijn om terug te lezen..
Wat je wel niet wilt delen is inderdaad iets waar je over na moet denken. Aan de andere kant, situaties veranderen en mensen kunnen veranderen. Als ik morgen zeg "ik ga terug naar mn ex" terwijl ik vorige week geschreven zou hebben dat ik dat nooit zou doen, moet ik dat zelf weten. Als ik zeg dat ik geen paard heb, en iemand zegt "je schreef dat dat wel zo was" kan dat kloppen, dat dier is dood.
Misschien had die persoon een vriendin, en nu niet meer..
En ik heb net ergens iets over mijn vriend geschreven, terwijl we ruim 2 mnd uit elkaar zijn.. slip of the finger.. als iemand me gaat vertellen dat ik single ben, weet ik dat helaas zelf ook al
Maar het was van mij uit niet de bedoeling om er een serieus issue van te maken.. dus ga vooral verder over Tinder