Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik heb net de plus versie daarvan besteldHad hem al gevonden stiekem
Ben zoooo benieuwd!
Drunksheep schreef:Door Friem erg geïnteresseerd geraakt in het jurkje van Lots Of Goodies, want die zit zó mooi! En toen we er gisteren waren ben ik ook geslaagdwil hem ook nog in het zwart, maar ben ook erg gek van deze.
[ [url=m/nxRTpg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto gaat niet verder dan mijn knieën zo'n beetje (heb geen lange spiegel), maar eronder draag ik een panty met mijn zwarte Vans Platform Old Skools.
Drunksheep schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb net de plus versie daarvan besteldHad hem al gevonden stiekem
Ben zoooo benieuwd!
Ah tof! Hij staat bij bijna iedereen goed, dus zit vast wel snor
En Lau, je kan hem heel makkelijk vinden als je mijn linkje volgt.
Thanks PeerAppel, is een van de weinige kleuren die ik draag ook haha.
_Friemel schreef:Benthe, ik kan de reguliere gewoon aan alleen dan valt ie niet poeferig zeg maar om mn taille, de plus is wel echt ruim zeg maar vooral onder zoals je bij mij ziet![]()
De print varianten zijn overigens wel strakker en minder stretch.
_Friemel schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb net de plus versie daarvan besteldHad hem al gevonden stiekem
Ben zoooo benieuwd!
Ik denk niet dat jij een plus nodig hebt... weet t wel zeker... de maten kloppen overigens niet echt, ik heb maat 42/44 en dan zit ie t mooist, groter dan dat gaat ie teveel rekken en verliest ie zn vorm.
Ik met de plus:
[ [url=m/BZ0BxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wIdOAq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb gisteren nog de Leopard in legergroen gekocht, zwart met lange mouwen (had ik al kort) en de donkerblauwe erbij, heb er nu 12 ofzo
_Friemel schreef:Ik ben 1.47, DS is ook niet zo lang, Mn vriendin van ongeveer 1.70 met de plus:
[ [url=m/HF3T2Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk dat je niet langer dan 1.75 moet zijn om eerlijk te zijn.
Let op, die met print vallen stukken kleiner en minder rek![]()
Wiebke van harte met je meisje!!
Lau schreef:Emmaa_ schreef:Ik hang tussen 44 en 48, maar ben vooral breed en heb niet echt rollen oid, dus ik ben benieuwd. Denk dat het grootste punt de lengte wordt, acht de kans klein dat hij lang genoeg is voor mij
Welke kleur heb je besteld?