Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 08:12

Ik had dat idee ook, maar ik dacht dat ik de enige was :+

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 08:17

Ik heb het heel erg, als ik opsta zijn mijn ogen bijna altijd wat gezwollen, en soms zie ik het aan mijn lippen inderdaad ook wel. In de loop van de dag trekt dat dan weer weg.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:08

Weet iemand eigenlijk wat dat is met "ik en mijn..."? Het lijkt wel of je dat tegenwoordig steeds meer gebruikt ziet worden. Is de huidige jeugd dan zoveel meer op zichzelf gericht dan vroeger? Of wordt het niet eens meer gecorrigeerd?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 09:22

oomens schreef:
Weet iemand eigenlijk wat dat is met "ik en mijn..."? Het lijkt wel of je dat tegenwoordig steeds meer gebruikt ziet worden. Is de huidige jeugd dan zoveel meer op zichzelf gericht dan vroeger? Of wordt het niet eens meer gecorrigeerd?

Je bedoelt de volgorde waarin je ze noemt?
Het is me opgevallen dat het in het Engels en Amerikaans gebruikelijk is om eerst jezelf te noemen en daarna de ander. Misschien dat het op deze manier ook voor het Nederlands steeds normaler wordt?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 10:54

Oh my god :') Ik cringe bij die reclame! :=

Jolien87 schreef:
c_alsemgeest schreef:
ja vooral andrelon is er goed in geworden :+
verleidelijk kort, zomerblond, men cool sport, Brilliant age, care & repair, Deluxe color, For men haar en body, Haar en hoofdhuid volume maxx, Happy highligts, kokos boost, Laagjes accent... etc etc etc

:+

Vergeet de nieuwe zilvershampoo niet waar de buurvrouw schijnbaar heel hitsig van wordt. :=

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:17

Damned schreef:
Ik heb het heel erg, als ik opsta zijn mijn ogen bijna altijd wat gezwollen, en soms zie ik het aan mijn lippen inderdaad ook wel. In de loop van de dag trekt dat dan weer weg.

Heb je een warme slaapkamer?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:19

Jolien87 schreef:
oomens schreef:

Je bedoelt de volgorde waarin je ze noemt?
Het is me opgevallen dat het in het Engels en Amerikaans gebruikelijk is om eerst jezelf te noemen en daarna de ander. Misschien dat het op deze manier ook voor het Nederlands steeds normaler wordt?

Officieel is het
Rick and I went to the store...
en niet
Me and Rick went to the store

Het is ook in Amerika gewoon fout.
Maar je hoort het steeds vaker idd

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:20

Lieshorses schreef:
Hoe komt het dat vrij kort na bijvoorbeeld een 'aanslag' zoals MH17 er toch gewoon weer boven die landen word gevlogen? Zijn ze niet veel te doodsbang dat er zoiets nogmaals gebeurd? (Zou zelf komende jaar niet meer boven Oekraïne willen vliegen :+)

Eh - zodra duidelijk was dat 10 km boven de oorlog in Oekraïne vliegen toch niet veilig was werd er omgevlogen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:23

Ja maar soms is dat toch niet duidelijk. Vaak moeten vliegtuigen ook omvliegen vanwege bepaalde omstandigheden of ergens anders landen en juist dan gebeurt er een vliegtuig ramp (denk aan tenerife bijv)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:34

Knert, dat is ook mijn punt. Het is erbij ingeslopen en gebruikelijk geworden om het zo te doen. Dat het niet correct is, is natuurlijk een ander verhaal. Ik vind het ook zonde hoe het versloebert.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:30

Jolien87 schreef:
Knert, dat is ook mijn punt. Het is erbij ingeslopen en gebruikelijk geworden om het zo te doen. Dat het niet correct is, is natuurlijk een ander verhaal. Ik vind het ook zonde hoe het versloebert.

Ik kan wel zeggen dat ik dat ook vind... maar stiekem ben ik zelf ook gewoon niet goed genoeg in de Nederlandse taal. Dus mijn berichten zitten ook vaak zat vol spelfouten. Hoewel ik er wel op probeer te letten.
Ben toch meer een beta dan een alpha.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 12:39

Knert schreef:
Damned schreef:

Heb je een warme slaapkamer?

De slaapkamer bij mijn ouders thuis is niet verwarmd. Door de week slaap ik op kot (kamers) dus daar is het kamertemperatuur al probeer ik zo lang mogelijk snachts het raam een beetje open te zetten. Maar ik heb het dus helaas bijna altijd. Volgens mij heeft het eerder iets te maken met vermoeidheid (als dat mogelijk is tenminste)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:03

Is het zielig als ik 's nachts het flesje van m'n hamster weghaal als er ook een schoon waterbakje staat. Hij heeft altijd beide staan, maar ben nu al een paar keer wakker geworden van flesje (zelfs met oordopjes).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:18

Als er water beschikbaar is is het niet zielig het flesje weg te halen. Ik had een drinkbakje zonder balletje, ideaaaaaal!!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:24

Ik vind van niet. Ze leren over het algemeen snel genoeg omschakelen en anders drinkt hij overdag maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:27

Ik heb liever waterbak dan een fles , gewoon de waterbak laten staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 13:59

c_alsemgeest schreef:
Froukje schreef:
Kugger, je mist wat daar in Ijsland!(Of juist niet..) We hebben hier wel 20 verschillende soorten shampoos hier. Voor elk type haar 1, je kunt het zo gek niet bedenken.

ja vooral andrelon is er goed in geworden :+
verleidelijk kort, zomerblond, men cool sport, Brilliant age, care & repair, Deluxe color, For men haar en body, Haar en hoofdhuid volume maxx, Happy highligts, kokos boost, Laagjes accent... etc etc etc

:+

Royal Canin doet dat met de hondenbrokken, voor elk ras is er zowat een brok te krijgen. Ook dikke onzin.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:26

Daar moest ik inderdaad ook aan denken Dees-daan!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:43

Sinds een paar dagen hebik last van een wetsuit fetisj. Best grappig, maardie man is getrouwd. Vertel ik hem dat ie erg ongelast bezig is blijft ie zeggen dat ie vrouwen in wetsuits wil zien. Zal ik ipv blokken gewoon deschermprintjes naar zn vrouwsturen? Kijken of ie dan boos wordt? :D
Laatst bijgewerkt door germie op 03-10-17 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:45

germie schreef:
Sinds een paar dagen hebik last van een wetsuit fetsj. Best grappig, maardie man is getrouwd. Vertel ik hem dat ie erg ongelast bezig is blijft ie zeggen dat ie vrouwen in wetsuits wil zien. Zal ik ipv blokken gewoon deschermprintjes naar zn vrouwsturen? Kijken of ie dan booswordt?

Gewoon zeggen dat je alleen droogpak hebt :Y) Of dreigen dat je een prinsscreen naar zijn vrouw gaat sturen, wellicht houd hij dan op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:52

germie schreef:
Sinds een paar dagen hebik last van een wetsuit fetsj. Best grappig, maardie man is getrouwd. Vertel ik hem dat ie erg ongelast bezig is blijft ie zeggen dat ie vrouwen in wetsuits wil zien. Zal ik ipv blokken gewoon deschermprintjes naar zn vrouwsturen? Kijken of ie dan booswordt?

Doen!!! }:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:01

Hij iszielig en grappig. Ik kan 75000 dollarkrijgen. Lol.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:09

Tuurlijk... dat kan ik ook zeggen :D
Laat hem dan eerst overmaken voordat je hem blokt :P

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:12

germie schreef:
Hij iszielig en grappig. Ik kan 75000 dollarkrijgen. Lol.

Snel verdiend! Jammer dat niemand mij in een wet suit wil zien... _O-

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 15:14

Speelt hier iemand WoW? Ik ben nu de demo aan het spelen, ben level 3 alleen ik kom niet verder want ik weet niet waar ik mijn quest moet krijgen :')