Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Weet iemand eigenlijk wat dat is met "ik en mijn..."? Het lijkt wel of je dat tegenwoordig steeds meer gebruikt ziet worden. Is de huidige jeugd dan zoveel meer op zichzelf gericht dan vroeger? Of wordt het niet eens meer gecorrigeerd?
Jolien87 schreef:c_alsemgeest schreef:ja vooral andrelon is er goed in geworden
verleidelijk kort, zomerblond, men cool sport, Brilliant age, care & repair, Deluxe color, For men haar en body, Haar en hoofdhuid volume maxx, Happy highligts, kokos boost, Laagjes accent... etc etc etc
Vergeet de nieuwe zilvershampoo niet waar de buurvrouw schijnbaar heel hitsig van wordt.
Jolien87 schreef:oomens schreef:Weet iemand eigenlijk wat dat is met "ik en mijn..."? Het lijkt wel of je dat tegenwoordig steeds meer gebruikt ziet worden. Is de huidige jeugd dan zoveel meer op zichzelf gericht dan vroeger? Of wordt het niet eens meer gecorrigeerd?
Je bedoelt de volgorde waarin je ze noemt?
Het is me opgevallen dat het in het Engels en Amerikaans gebruikelijk is om eerst jezelf te noemen en daarna de ander. Misschien dat het op deze manier ook voor het Nederlands steeds normaler wordt?
Lieshorses schreef:Hoe komt het dat vrij kort na bijvoorbeeld een 'aanslag' zoals MH17 er toch gewoon weer boven die landen word gevlogen? Zijn ze niet veel te doodsbang dat er zoiets nogmaals gebeurd? (Zou zelf komende jaar niet meer boven Oekraïne willen vliegen)
Jolien87 schreef:Knert, dat is ook mijn punt. Het is erbij ingeslopen en gebruikelijk geworden om het zo te doen. Dat het niet correct is, is natuurlijk een ander verhaal. Ik vind het ook zonde hoe het versloebert.
Knert schreef:Damned schreef:Ik heb het heel erg, als ik opsta zijn mijn ogen bijna altijd wat gezwollen, en soms zie ik het aan mijn lippen inderdaad ook wel. In de loop van de dag trekt dat dan weer weg.
Heb je een warme slaapkamer?
c_alsemgeest schreef:Froukje schreef:Kugger, je mist wat daar in Ijsland!(Of juist niet..) We hebben hier wel 20 verschillende soorten shampoos hier. Voor elk type haar 1, je kunt het zo gek niet bedenken.
ja vooral andrelon is er goed in geworden
verleidelijk kort, zomerblond, men cool sport, Brilliant age, care & repair, Deluxe color, For men haar en body, Haar en hoofdhuid volume maxx, Happy highligts, kokos boost, Laagjes accent... etc etc etc
germie schreef:Sinds een paar dagen hebik last van een wetsuit fetsj. Best grappig, maardie man is getrouwd. Vertel ik hem dat ie erg ongelast bezig is blijft ie zeggen dat ie vrouwen in wetsuits wil zien. Zal ik ipv blokken gewoon deschermprintjes naar zn vrouwsturen? Kijken of ie dan booswordt?
germie schreef:Sinds een paar dagen hebik last van een wetsuit fetsj. Best grappig, maardie man is getrouwd. Vertel ik hem dat ie erg ongelast bezig is blijft ie zeggen dat ie vrouwen in wetsuits wil zien. Zal ik ipv blokken gewoon deschermprintjes naar zn vrouwsturen? Kijken of ie dan booswordt?