Florence123, ik zou dit gewoon met hem bespreken! Communication is key
Urbanus
Geplaatst: 08-04-17 15:33
Zinzi_jewel schreef:
Dat is iets anders als afwijzen en vervolgens terug komen . Even rem erop ipv zwaai zwaai met een domme smoes
Nee vind ik niet, hij stond voor de deur dat hij niet verliefd was en niet verder wilde. Dat is best wel een afwijzing. Dat hij het even niet wist is iets wat ik na 2 dagen besefte en hij pas achteraf.
Naja, ik sta er hetzelfde in als Lieveli, alweer. Maar ik zou het wel een kans geven. Misschien loop je wel iets heel leuks mis als je het nu afketst...
Zinzi_jewel
Geplaatst: 08-04-17 20:15
Ieuww Ik heb een date Hij vroeg of we een keer wat leuks konden gaan doen Ik zeg is goed Wanneer kun je ? Vanavond was Mn antwoord Hahaha In elk geval zit ik eens niet thuis op de bank Lol
Destination
Geplaatst: 08-04-17 20:16
Zinzi_jewel schreef:
Ieuww Ik heb een date Hij vroeg of we een keer wat leuks konden gaan doen Ik zeg is goed Wanneer kun je ? Vanavond was Mn antwoord Hahaha In elk geval zit ik eens niet thuis op de bank Lol
Mijn date is beetje vaag nog steeds. Dus ff duidelijk aangegeven dat ik niet veel hoogte van hem krijg en ik niet aan het lijntje wil worden gehouden. Je bent een stel of niet. Zo niet maar dan is het ook klaar. Hij is niet zo handog in het vertellen hoe of wat hij zich voelt maar goed aangegeven dat ik er onzeker door word, dat ik niet het gevoel heb 'speciaal' te zijn.. Dus maar ff afwachten hoe dit afloopt.
Hmm ik had gehoopt dat hij zou zeggen; maar ik vind je helemaal geweldig..
Hij zei iets van ik kan niet zeggen dat ik erg verliefd ben, dat ben ik niet snel. Je bent een leuke dame. Ik wil het heel rustig aan doen, dat is mijn methode ook al is dat misschien niet de juiste.
Mja meerdere keren uit eten geweest, meerdere keren bij me geslapen.. Beetje dubbel dan dat rustig aan doen
Ik zie vanavond/vannacht mijn date weer, hij komt na zijn werk mijn kant op. Gelukkig is het dan donker. Ken je de kleur die kreeften hebben als ze gekookt hebben? Nou, denk die kleur op mijn hoofd inclusief wit ingebrande zonnebril. Jezus Hij poetst z'n tanden dus maar in het donker, en de rest doen we ook in het donker. En morgenochtend trek ik wel een kussensloop over mijn hoofd Eén dag zon en het is al direct weer hysterisch
Mijn date is gepromoveerd tot vriend Gisteren vroeg een kennis of hij mijn vriend was, en hij zei uit de vlugheid ja Maar was volgens mij geschrokken van zijn antwoord. Vandaag dus toch maar gevraagd of ik 'm maar mijn vriend moet gaan noemen haha, het antwoord was ja!
Wat leuk Colien! Ik had gehoopt dit ook te kunnen zeggen maar ik zit in hetzelfde schuitje als Danielle.
We daten nu sinds midden december, weekendje Parijs en skireis achter de rug en beide waren zeer geslaagd! Hij deed ook veel moeite voor mij maar 2 weken geleden begon hij echter wat om te slaan, weinig initiatief om af te spreken, hij zegt dat hij het druk heeft met school enzo. Ik zie dan wel op swarm dat hij uitgaat met vrienden tot 6u in de ochtend. Ik denk dat hij mij ziet als een soort hobby/vrijetijdsbesteding. Ik ben er klaar mee, alleen nog even bedenken hoe ik het ga aanbrengen. Moet zeggen dat ik er wel met inzit, het klikte zo goed tussen ons en telkens heel veel plezier gehad toen we elkaar zagen. Ik had echt het gevoel mijn soulmate te hebben gevonden. Waarom ga ik me toch zo snel hechten aan iemand? *pinkt een klein traantje weg*
Ik heb inderdaad aangegeven dat ik hem super leuk vind maar het voor mijzelf gewoon tegen hou dat gevoel, omdat ik bang ben dat hij over 2 maanden ineens zegt, nahhh laat maar... Dus gisteravond was ik degene even die niet zo veep appte, vroeg hij of ik boos was..
Dus aangegeven dat ik gewoon even moest nadenken of het wel gaat werken, of we beide niet andere verwachtingen hebben.
Maar dan krijg ik nooit hét antwoord wat je zou willen horen..
Hij zei: jij wil meer gas geven dan ik en hij snapt wel dat ik duidelijkheid wil.
Dus ik zei al van ja wat vind je rustig aan doen? We slapen samen, gaan samen uit eten.. Ik hoef niet een hele week bij je te zijn, maar wel het gevoel hebben dat je er beide helemaal voor gaat.
Zegt hij: ja ik geef minder gevoel af dan jou en dat geeft jou een vertekent beeld. Natuurlijk wil ik wel een relatie etc....
Naja hij moet gewoon duidelijk weten dat hij nu echt gewoon moet tonen wat hij voelt etc, en dat het anders niet werkt (niet alleen niet met mij, maar ook met evt andere dames). Een relatie is toch iets wat veel met gevoelens etc heeft te maken..
Oeh jullie zijn dus zelfs paar keer op vakantie geweest.. Ik zou ook duidelijk zijn van goh je hebt het te druk om af te spreken, maar op stap tot het licht wordt en daarna half bezopen hele dag in bed liggen kan wel. Wat wil je?
Dat moment dat je thuis komt en iemand aardbeien staat te snijden voor de lunch
Normaal moet ik er niet aan dénken dat iemand zo maar in mijn huis rommelt als ik er zelf niet ben, maar bij hem is het gewoon zo normaal en vanzelfsprekend
Faelynn
Geplaatst: 10-04-17 12:38
is er iemand die zich geroepen voelt voor een blind date? tenminste, voor die jongen word het blind date, hij is 20, ongeveer 1,90m. Super lief en wel een echte kletskous. Omgeving maurik/wijk bij duurstede. Het liefst wel binnen een uur te rijden met de auto hier vandaan haha. T is een goeie vriend van mij dus zeker weten echt een lieve jongen, heeft alleen het juiste meisje nog niet gevonden. Mocht je nog meer willen weten, pb maar