Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dyphusion schreef:Ik voel me aangesproken. Maar als je het over mij hebt, ik word niet opstandig van de eisen aan cadeautjes, maar om het gemierenneuk over de vulling. 'Stro kan niet als vulling want de overbuurjongen van de zus van mijn vriend zijn oma is hier allergisch voor'. Kom op, dan slaan we wel een beetje heel ver door en worden we wel een beetje veeleisend, niet?
Dyphusion schreef:NikkiDeKerf schreef:Het verbaast mij hier dat mensen zeggen dat ze 'opstandig' worden van alle 'eisen' die hier worden gegeven. Ik lees veel mensen met voorkeuren, vooral veel positieve ook overigens, en moet zeggen dat ik juist wel blij zou zijn zulke dingen te weten. Je doet dit toch vooral om een ander blij te maken?? Mensen die zeggen 'ik zou er expres in doen wat iemand niet leuk vindt omdat ik opstandig wordt van eisen' kan ik bijna niet geloven, dat zijn gewoon misplaatste grapjes toch?
Ik voel me aangesproken. Maar als je het over mij hebt, ik word niet opstandig van de eisen aan cadeautjes, maar om het gemierenneuk over de vulling. 'Stro kan niet als vulling want de overbuurjongen van de zus van mijn vriend zijn oma is hier allergisch voor'. Kom op, dan slaan we wel een beetje heel ver door en worden we wel een beetje veeleisend, niet?
xMaxxiee schreef:Ik was degene die zei dat ze opstandig werd van alle eisen
Overigens heb ik een super lootje, alleen een beetje hints en aangeven wat ze vooral niet wil en verder lekker door haar berichten snuffelen om op die manier die persoon te leren kennen, heerlijkdat is voor mij het ultieme SSS gevoel.
Wat ik bedoelde met, ik word hier opstandig van. Is dat als mijn lootje vraagt om een blonde barbie pop uit 2016 van het merk barbie.. Ja dan gaat bij mij de lol ervanaf. Dan kan ik dus zelf niks meer gaan zoeken want er wordt een barbie verwacht. Dan heb ik eerder het gevoel van een boodschappenlijstje![]()
Maar nogmaals, super blij met mijn lootje. Leuk om straks terug te lezen dat je een leuk lootje was haha
Amaryllis schreef:Ik ben er mee bezig, maar post er niet zo actief overSorry voor de persoon die ik het zo moeilijk maak hierdoor
Hier nog geen aangepast wensenlijstje. Hoewel, ik zag koffie voorbij komen..