Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:02

Marjoow heel veel sterkte!

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:12

Ik sluit me ook helemaal aan bij Fem!

Ik heb op dit moment niet de makkelijkste tijd privé, maar ik ben echt aan het genieten van mijn eerste keer Secret Santa-avontuur. Ik betrap mezelf erop dat ik nog steeds regelmatig check of mijn lootje toevallig nieuwe berichten heeft geplaatst waar ik nog wat mee kan :D . Ondanks dat ik door mijn thuissituatie even niet de ruimte heb om over het budget heen te gaan, hoop ik dat mijn lootje straks wel blij is met wat ik binnen budget voor hem/haar heb gevonden. Ik heb er in elk geval veel moeite in gestopt en genoten van alle voorpret! Ik ben niet de meest creatieve persoon, maar ik heb intussen zelfs aan de hand van wat posts een cadeautje bedacht die ik vrijwel gratis kan maken waar mijn lootje waarschijnlijk (hopelijk :o ) ook heel blij mee kan zijn. En het is me inmiddels gelukt om van het do's-lijstje in elk geval drie dingen te vinden, dus nu is het alleen nog even spannend :):) of dat ook is wat er bedoeld werd en mijn lootje er ook echt blij mee is.

En inderdaad, ik word al blij van het idee dat iemand de tijd en moeite heeft genomen om voor mij ook een pakketje samen te stellen! Ik heb een aantal don't gegeven, omdat ik het zonde zou vinden als ik inderdaad iets zou krijgen wat ik echt niet leuk vind, niet lust of nooit gebruik. Maar verder staat het mijn Secret Santa toch echt helemaal vrij. En het idee dat iemand de moeite heeft gedaan om speciaal voor mij een pakketje samen te stellen, maakt mij al helemaal happy :j !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:17

Dyphusion schreef:
Ik voel me aangesproken. Maar als je het over mij hebt, ik word niet opstandig van de eisen aan cadeautjes, maar om het gemierenneuk over de vulling. 'Stro kan niet als vulling want de overbuurjongen van de zus van mijn vriend zijn oma is hier allergisch voor'. Kom op, dan slaan we wel een beetje heel ver door en worden we wel een beetje veeleisend, niet?

Ik heb niet eens naar de namen erbij gekeken hoor, dus het was meer een algemene opmerking. Maar te zien is het inderdaad onder andere jouw schoen, om (wellicht deels) aan te trekken :D Want ik vind dit dus inderdaad precies zo'n ietwat onvriendelijke opmerking :o . Veeleisend? Doorslaan? Gemierenneuk? Er zijn maar een paar mensen die aangeven dat ze allergisch zijn voor een vulmiddel, en welgeteld één iemand wiens vriend allergisch is, dat is toch beide logisch om aan te geven? Het doel van de SSS is toch mede dat je iets leuks doet voor een ander- en hoe leuk is het als iemand of iemands vriend allergisch is voor het vulmiddel dat jij gebruikt hebt :?

Ik vind allergieën geen gemierenneuk, veeleisend of doorslaan, en ik vind het zelf echt niet heel leuk overkomen om dat zo te benoemen. Ik hoop gewoon dat iedereen hier rekening houdt met elkaars wensen, dat maakt het toch juist het leukste :) ?

Verder, precies Fem, dat bedoel ik ook, je verwoordt het prachtig! Ik heb er ook juist heel veel plezier in, met detective spelen en uitzoeken wat iemand leuk vindt, door de winkels lopen en denken 'oh, dit is misschien leuk deze persoon :):) ' en al te bedenken hoe ik dat leuk kan vormgeven. Ik zit volgens mij al bijna een het budget maar bedenk telkens ook weer nieuwe dingen _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-11-16 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:20

Bedankt allen!

Ik heb zelf wel rekening gehouden met de wensen, maar ook wat gekocht wat totaal nergens stond :P

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:30

Ik heb zelf wel wat dingen aangegeven wat ik zonde zou vinden als het in het pakket zou zitten, zoals pure chocolade. Niemand in ons huis eet dat en verder in de familie ook niet echt, dus zou dan gewoon echt niet weten aan wie ik het evt kan geven en dan vind ik het dus zonde dat iemand dan moeite heeft gedaan en ik er mezelf of andere mensen niet blij mee kan maken.
Ik vind het zelf al lastig om voor iemand die ik totaal niet ken iets te verzinnen dus ben erg blij als er iets te vinden is waar de voorkeur naar uit gaat.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:38

Sterkte marjoow. Het gaat dus niet beter begrijp IK?

Vandaag ff bij kringloop geweest maar niet echt wat gevonden...
we hebben gelukkig nog even tijd
inmiddels met familie en schoonfamilie ook lootjes getrokken. En bij mijn familie heb ik mijn man getrokken . Nou moet ik alsnog secret shoppen hahaha

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:50

Dyphusion schreef:
NikkiDeKerf schreef:
Het verbaast mij hier dat mensen zeggen dat ze 'opstandig' worden van alle 'eisen' die hier worden gegeven. Ik lees veel mensen met voorkeuren, vooral veel positieve ook overigens, en moet zeggen dat ik juist wel blij zou zijn zulke dingen te weten. Je doet dit toch vooral om een ander blij te maken?? Mensen die zeggen 'ik zou er expres in doen wat iemand niet leuk vindt omdat ik opstandig wordt van eisen' kan ik bijna niet geloven, dat zijn gewoon misplaatste grapjes toch?

Ik voel me aangesproken. Maar als je het over mij hebt, ik word niet opstandig van de eisen aan cadeautjes, maar om het gemierenneuk over de vulling. 'Stro kan niet als vulling want de overbuurjongen van de zus van mijn vriend zijn oma is hier allergisch voor'. Kom op, dan slaan we wel een beetje heel ver door en worden we wel een beetje veeleisend, niet?

Oke, ik woon nog thuis en mijn moeder is zwaar asmatisch. die kan dus echt een aanval krijgen van iets kleins.
Ik zou het dan ook echt heel vervelend vinden dat, omdat ik zelf geen last ergens van heb maar het wel aangeef, mijn ss hier geen gehoor aan zou geven met als gevolg dat mijn moeder straks heel ziek is.
Ik zou dat echt not done vinden gewoon.

Ik vind dat geen gemierenneuk maar het afgeven van een referentie kader zodat ik mee kan doen en mijn moeder niet ziek hoef te worden.

Daarom nog een keer (en dit keer met klem)
Voor mij geen stro, glitters, hooi of dat soort spullen als vulling. Mijn moede heeft hier namelijk heel veel last van.

Ik zou het fijn vinden als mijn ss niet alleen mij een leuke ss wilt geven, maar er ook voor zorgt dat mijn moeder gezond blijft en geen astma aanval krijgt :o

Als vast bedankt lieve ss <3

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:51

Ik was degene die zei dat ze opstandig werd van alle eisen :Y)

Overigens heb ik een super lootje, alleen een beetje hints en aangeven wat ze vooral niet wil en verder lekker door haar berichten snuffelen om op die manier die persoon te leren kennen, heerlijk <3 dat is voor mij het ultieme SSS gevoel.

Wat ik bedoelde met, ik word hier opstandig van. Is dat als mijn lootje vraagt om een blonde barbie pop uit 2016 van het merk barbie.. Ja dan gaat bij mij de lol ervanaf. Dan kan ik dus zelf niks meer gaan zoeken want er wordt een barbie verwacht. Dan heb ik eerder het gevoel van een boodschappenlijstje :')

Maar nogmaals, super blij met mijn lootje. Leuk om straks terug te lezen dat je een leuk lootje was haha :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:53

xMaxxiee schreef:
Ik was degene die zei dat ze opstandig werd van alle eisen :Y)

Overigens heb ik een super lootje, alleen een beetje hints en aangeven wat ze vooral niet wil en verder lekker door haar berichten snuffelen om op die manier die persoon te leren kennen, heerlijk <3 dat is voor mij het ultieme SSS gevoel.

Wat ik bedoelde met, ik word hier opstandig van. Is dat als mijn lootje vraagt om een blonde barbie pop uit 2016 van het merk barbie.. Ja dan gaat bij mij de lol ervanaf. Dan kan ik dus zelf niks meer gaan zoeken want er wordt een barbie verwacht. Dan heb ik eerder het gevoel van een boodschappenlijstje :')

Maar nogmaals, super blij met mijn lootje. Leuk om straks terug te lezen dat je een leuk lootje was haha :D

Kijk en dit ken ik nou erg goed. Ik heb nu zo'n lootje in mijn schoonfamilie van iemand die alleen een cadeaubon van een bepaalde winkel wilt hebben... Ik heb dus zo de neiging om met iets heel anders aan te komen :+

Vind sowieso een cadeaubon helemaal niet leuk om te geven, maar goed :o

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:56

Oh wauw inderdaad :n
Ik geef altijd alleen cadeaubonnen als ik weer eens te laat was met kopen _O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:15

Ik ben er mee bezig, maar post er niet zo actief over :+ Sorry voor de persoon die ik het zo moeilijk maak hierdoor :=

Hier nog geen aangepast wensenlijstje. Hoewel, ik zag koffie voorbij komen.. :))

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:19

Ik was degene waarvan de vriend allergisch is. Wij wonen samen en hebben maar een kleine woonruimte (ook geen buitenruimte). Ik kan het pakket dus niet uitpakken zonder dat hij er iets van merkt en hij is echt zo allergisch dat hij gerust 2 weken op bed moet liggen. Zou toch erg jammer zijn en ik hoop gewoon echt dat mijn SS hier rekening mee wil houden :D
Voor de rest heb ik geen eisen hoor, ik en mijn beestjes vinden vrijwel alles leuk en lekker :D

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:34

Amaryllis schreef:
Ik ben er mee bezig, maar post er niet zo actief over :+ Sorry voor de persoon die ik het zo moeilijk maak hierdoor :=

Hier nog geen aangepast wensenlijstje. Hoewel, ik zag koffie voorbij komen.. :))

Wat heb iedereen hier toch met koffie? _O-

Om even in te haken op de discussie van voorgaande: Ik vind de do's and don'ts geweldig. Maar wat ook gezegd werd, geen vulling van dit of dat, want de 6e generatie van de buurman van de vriend van mijn zus haar nichtje kan er niet tegen: gaat te ver.
Dat gezegd hebbende, ik zoek nog vulling, maar ik denk dat ik iemand aan deze taak zet, het is ongelofelijk wat jeugd doet voor een snoepje <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:38

Ik lust koffie uiteraard , ddrink vaker thee :)

In mijn dorp is D.E koffie ontstaan en de fabriek staat er , dus kan zijn dat je net uit bed komt en op de wc ee geur van net gebrande koffie ruikt <3

En dan dan ben ik echt thuis , na een vakantie is dat zo lekker

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:42

Ik kom momenteel slecht de keuken in, maar koffie is toch wel nodig voor het voortbestaan van de aarde :') Gisteren nog even gestopt bij Starbucks, die seizoenskoffie was lekker <<)
Goed, morgen weer verder aan mijn pakketje. :D

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:57

Ooooh Rebecca jaloers <3

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:57

Ik vind koffie dus echt niet lekker... alleen cappuccino met echte melk en een suikertje of ijskoffies daar ben ik dan wel dol op <3 .

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:58

Koffie vind ik echt vies. ik hou alleen van latte machiatto met caramel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 14:59

Ik drink koffie zwart

Of is dat racistisch?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:00

Vandaag de laatste kado's gescoord! *\o/* Ook wel goed voor mezelf, want elke keer zie in de winkels ook gelijk dingen die ik zelf wil hebben :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 15:00

Marjoow schreef:
Onze Nida wordt vandaag om half 12 ingeslapen ;(

Ahw :( sterkte met jullie verlies

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:01

Woon in de Zaanstreek waar ongeveer alle voedselfabrieken staan die je kan bedenken. Ruikt dan ook om en om naar koffie cacao sultana aardappelzetmeel (winegum basis)(en soms de vuilnisbelt van amsterdam)
Hou niet van koffie :n drink het nooit. Branderij lucht is ook goor. De cacao lucht is soms zo heftig dat je het idee hebt dat als je in je neus peutert je vinger onder de cacao poeder zit.
Sultana is wel lekker qua lucht, net of je een snoepwinkel inloopt :D

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:02

Sterkte Marjoow :(:)

Bah koffie.. :')

Ik heb nog steeds niks en ook nog niet mn lootje gestalkt := _O-

Toralone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:06

Rebecca schreef:
Ik drink koffie zwart

Of is dat racistisch?

Nou, als je hem enkel wit drinkt, ben je ook aan het discrimineren... Er is geen gulden middenweg... FYI: koffie is ROOD, niet zwart :x

Ik hou van koffie.

Allemaal koffie in de pakketten sturen :D (en toblerones, vergeet die dingen niet _O-)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 15:15

Koffie is vies. Ijskoffie daarin tegen :9