Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 13:48

Vjestagirl schreef:
Abercrombie schreef:
Een 20 jarig paard verkopen zal ook niet makkelijk gaan.

Ik vind dat toch al een lastig iets met verkopen. Je weet nooit zeker waar ze terecht komen. Die persoon die jij geschikt vind kan het paard een week later ook aan de manege verkopen.

Das waar, maar dan mag je toch nog wel eisen stellen? Je weet nooit wat ermee gebeurd, maar dat wil niet zeggen dat je dan alles maar overboord moet gooien en moet verkopen aan de eerste de beste

Ik zeg ook nergens dat ze het aan de eerste moet verkopen. Natuurlijk mag ze eisen stellen.

Ik zou een 20 jarige aanhouden. En als ik zeker wil weten dat hij niet in de handel/manege komt zou ik hem een enkeltje geven. Klinkt hard maar dat is de enige manier om zeker te weten dat het paard geen nare toekomst tegemoet gaat.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 13:54

Zoe_97 schreef:
Ik heb een super huisje gevonden. Hij gaat naar een vriendin van de staleigenaar en blijft ook leuk op dezelfde stal :D

Top :D

pjer

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 12:12

Ik heb mijn oude bed op marktplaats staan, kreeg is eerst al 2 redelijke biedingen waarbij ik bij een voorstelde om het verschil te delen (30 euro erbij) en dan kon hij hem komen halen.. maar geen enkele reactie meer.
Dus gister de advertentie eraf gehaald en er op nieuw opgezet, ik vraag 275 (met in mijn achterhoofd dat we rond de 225 of zo uitkomen) krijg ik een bieding van 150 en nog een van 40 euro.. tja wat denk je zelf.. Het bed word door beddenwinkels overigens 2e hands voor 500 verkocht en nieuw is het ook nog te koop voor rond de 1700 euro.. Heb het bod maar verwijderd, denk dat dan wel duidelijk is wat ik van dat bod vind.

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:49

Hier ook met mijn Rambo deken. Helemaal nieuw en niet uit de verpakking geweest. Nieuwprijs tussen de 325 en 360 krijg je een bod van 80. Uh wat denk je zelf? :+ of ruilen tegen een goedkope regendeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:29

Anoeska27 schreef:
Waardeloos zeg. Fiets kon het bestellen, maar dan gingen er een paar dagen overheen. En ik wilde het liefst direct starten omdat mijn merrie gewoon echt even extra ondersteuning nodig heeft. Ik heb nu Medpets maar een bericht gestuurd dat ik mijn geld terug wil en de bestelling wil annuleren.
Medhorses is hetzelfde. :j
Daar heb ik 2x besteld en beide keren duurde het anderhalf tot twee weken tot het verstuurd zou worden.
Tweede keer was juist datgene waarvoor ik de bestelling had geplaatst niet meer leverbaar, werd na anderhalve week verteld, dus de hele bestelling maar geannuleerd...

Hier nu een zadel te koop, wordt veel getagd en hij is ook een keer gepast zonder succes.
Verder onzinbiedingen van 400 euro...

Zelf heb ik via Marktplaats een vliegendekentje voor in het horzelseizoen gekocht en nog wat kleine dingen.
Is allemaal heel netjes gegaan. :)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:35

Ik heb 2x een bevestiging gekregen dat hij direct zou worden verstuurd en ineens gisteren weer een melding dat ze hopen het snel te kunnen versturen. Ik heb direct daarop nogmaals een berichtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil en de bestelling wil annuleren. Volgens de klantenservice hebben ze het terug gestort, ik ben benieuwd...

Nu even kijken of ik het voor maandag ergens kan vinden, anders zorgt mijn voerleverancier dat het met de bestelling van dinsdag mee komt.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:43

Ik kom de laatste tijd serieus echt alleen maar leuke mensen
tegen via MP :D :+

Vorige week stond ik nog in een bovenwoning in Utrecht hangend met een kast uit het raam, en toen deze missie geslaagd was heb ik dit proostend met een biertje samen met de verkopende partij gevierd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 17:48

Ik heb wss een goeie via BM :) had een bitje gezien, gevraagd wat de verzendkosten waren. Via postNL kwam het bijna evenduur uit als nieuw kopen. Gevraagd of het via Kiala kon. Gingen ze proberen. Intussen berichtje gehad dat het op het afhaalpunt ligt, dus morgen ff oppikken als ik er langs kom voor werk :)

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 20:00

Nou, ik heb een paar gebruikte roeckl handschoentjes op MP gezet. 'Ns kijken of het loopt...

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:34

Wat is het toch met mensen die gewoon 1/3 van je vraagprijs bieden.. Mijn prijs is toch echt zo hoog niet :')

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 19:49

1/3? dan heb je nog geluk, wij hadden vorige week iemand die £2 bood op een item van £200.. heb maar terug gestuurd dat ik geen schroefje er uit ging halen om los te verkopen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 03:37

ff heel wat anders, sinds dat ik de app heb geinstalleerd op mijn telefoon krijg ik de mailtjes niet meer in de mailbox vind dat toch wel heel erg lastig, hoe kan ik dat weer instellen dat ik ze toch krijg?

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:30

(Via telefoon) instellingen -> notificatie instellingen -> ontvang een email

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:51

Ik krijg sowieso al geen mails meer in mn mailbox. Maar heb de app al heel lang. Ga toch eens kijken. :)

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 09:38

Druppie7711 schreef:
(Via telefoon) instellingen -> notificatie instellingen -> ontvang een email

Thanks!! Ik vond het al zo irritant dat er geen mail meer kwam bij reactie's. :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 10:13

Als je wil verkopen, zou je denken dat je toch even reageert.
Paar dagen geleden een mail gedaan van een artikel, stond er toen een dag op. Geen reactie dus gisteren even een sms gedaan, gewoon geen reactie.
Ga straks maar bellen dan, heb toch wel interesse. Maar voel me nu wel zo een stalker, 3 keer met dezelfde naam contact proberen te zoeken

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:18

Nou ga ik me afvragen of ik ben opgelicht.
Ik had op een advertentie gereageerd en mevrouw ging er mee akkoord.
Geld overgemaakt en ze zei dat ze het binnen had maar dat ze donderdag het op de post zou doen.
Nou prima.
Ik donderdag avond maar een berichtje gestuurd of het al op de post was.
Geen gehoor meer al sinds vandaag..
ben ik nou opgelicht ben ik me geld kwijt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:20

Sommige mensen hebben verplichtingen op goede vrijdag. Ik zou het nog even afwachten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 15:12

Nog even afwachten, maar het was wel zo netjes dat ze even berichtje stuurt dat ze het niet ging halen om het donderdag op de post te doen

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 16:32

Ik, maar heb 'm inmiddels nieuw gehaald :)

Maar het valt me op dat de 'normaal' geprijsde tweedehands keukentjes niet in de randstad zijn, geen idee welke goudstaaf ze denken dat zo'n keukentje hier heeft :+

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 23:42

Meestal gaan ze indd iets van 10 euro onder de nieuwprijs. Zitten er wel pannetjes bij naar voor dat verschil koop ik wel nieuw..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:27

Al dat baby spul koop ik nieuw. Want als ik zie hoe snel er hier al vlekken enzo in zitten. Verkopen doe ik ook niet meer. Gezeik om een vlek. Als je iets nieuw wil moet je nieuw kopen. Babys maken nou eenmaal vlekken (die er soms slecht uit gaan)

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 10:29

Juist omdat er zo snel vlekken in zitten koop ik het tweedehands. Maakt het wel gemakkelijker om dingen weg te gooien die er niet meer uitzien.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 11:15

Urona447 schreef:
Juist omdat er zo snel vlekken in zitten koop ik het tweedehands. Maakt het wel gemakkelijker om dingen weg te gooien die er niet meer uitzien.

Oke dat kan ook. Mijn ervaring tot nu toe is dat mensen 2e hands willen maar nieuw verwachten.