Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, praat amper Fries (mam uit Noord Holland en pap uit Groningen , maar noem ze wel heit en mem ) . Als ik focus maar niet nadenk kan ik vrij aardig Fries praten tegen de buren. Mag ook wel ben ook hier geboren 
.
! 

thanks!
sinds ik thuis ben heb ik geBokt, twee programma's van gisteren terug gekeken en mezelf m'n huiswerk laten uitstellen... gelukkig ben ik morgen vrij en heb ik dus alle tijd om alles af te maken voor woensdag, a.s...
Blijkt dus vies tegen te vallen, want er staat een hele hoop onduidelijk omschreven
Eulogy schreef:Ik bedoel dit echt, echt, echt niet veroordelend of vervelend maar waarom begin je aan een kind met zo'n jongen? Ook als het niet gepland was...
Zitosh schreef:Confession: Ik heb zaterdag mijn bijbaantje verlaten met een liter ijs en 4 verse suikerwafels. Mijn bazen zaten echter thuis met bezoek
als het zachte appels zijn dan neem ik ze mee voor de paarden

gerpiegorp schreef:Zitosh schreef:Confession: Ik heb zaterdag mijn bijbaantje verlaten met een liter ijs en 4 verse suikerwafels. Mijn bazen zaten echter thuis met bezoek
Vorige week hadden ze in de kantine op het werk héle lekkere appels liggen, dat hebben ze bijna nooit, dus ik heb gewoon 2 appels in mijn tas gestopt. 2 keerals het zachte appels zijn dan neem ik ze mee voor de paarden
![]()
Oh ik moet soms ook gebak weggooien, zo zonde.. Heb wel eens de neiging om er even 1 in mijn tas te stoppen
Lekkere badass confessions dit
Daar hadden ze er toch genoeg van.