zigranta schreef:xlisza schreef:Bedankt!
Nee inderdaad kan m nog niet gebruiken.maarja dat komt wel weer
Maar je kan hem wel aanraken en bekijken
En er aan ruiken

Ik kijk er ook al zo naar uit om m'n tas te gebruiken, ik begrijp hoe je je voelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zigranta schreef:xlisza schreef:Bedankt!
Nee inderdaad kan m nog niet gebruiken.maarja dat komt wel weer
Maar je kan hem wel aanraken en bekijken
_Flower schreef:Moet zeggen dat ik nu meer naar de empriente pochette metis neig. Mensen hier ervaring mee? En welke kleuren? Ik zie de kleur Dune op internet staan, maar daar zijn weinig foto's / filmpjes van. Klopt het dat deze kleur meer grijs is dan nude?
donnar schreef:Hallo allemaal!
Lijkt mij leuk om hier mee te lezen en te praten.
Op dit moment heb ik 3 coach tassen, 1 grote zwarte tas maar ben de naam van het merk even kwijt2 paar oorbellen van Chloé, 2 Coach Portemonnees, 1 paar schoenen van Jeffrey Cambell (helaas net te klein maar kan er geen afscheid van nemen, vind ze zo gaaf!) en sieraden van Swarovski.
Wil graag als het wat rustiger is rondom de Corona weer naar designeroutlet Roermond voor een zomerse tas (gaat waarschijnlijk weer een Coach tas worden)
Hier nog meer mensen met spullen van Coach? Heb bijna het hele topic gelezen en heb het (volgens mij) niet voorbij zien komen. En eerder die oranje Hermés tas, WAT een mooie
Regendans schreef:*meelezer komt binnenvallen*
Heeft er iemand ervaring met het verkopen van designertassen? Ik wil mijn LV alma BB verkopen. Bon, dustbag, doos etc zijn allemaal aanwezig maar ik weet niet zo goed via welk platform ik dit het beste kan doen. Ervaringen?
ontherun schreef:Die heb ik serieus in mijn winkelmandje liggen DizzyHoe bevalt hij?
Waar heb jij hem gekocht?
Regendans schreef:*meelezer komt binnenvallen*
Heeft er iemand ervaring met het verkopen van designertassen? Ik wil mijn LV alma BB verkopen. Bon, dustbag, doos etc zijn allemaal aanwezig maar ik weet niet zo goed via welk platform ik dit het beste kan doen. Ervaringen?
Resistance schreef:Randje is niet naar binnen gerold zoals bij designer sjaals van nu maar naar buiten... wel blind gezoomd. En als ik 'm ook met andere vintage designer scarfs van Versace vergelijk is 'ie op precies dezelfde manier gezoomd.
[ [url=m/8h9rJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AnliW9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naomi_Haffie schreef:Hi,
Na heel lang twijfelen heb ik eindelijk besloten om een luis Vuitton tas te kopen...
nu is hij uitverkocht op internet. Weet iemand hoe dit werkt ? Ga ik dan gewoon na een winkel en plaatsen hun mij op een reservelijst ?