tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 10:19

Dat kan prima hoor. Zoals Cer het uitlegd. Is hier ook geweest. Ik voelde me ineens de friendzonde inzakken.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 10:45

Het verliefde wordt uiteindelijk wel minder natuurlijk. Maar ook dan kan je nog wel oog hebben voor elkaar En tijd vrij maken.

Ik heb hier ook al een tijdje niks geplaatst, maar het gaat heel goed met me. Sinds een tijdje heb ik een nieuwe relatie en daar voel ik me heel gelukkig bij! Hij is stoer maar toch ook lief en zorgzaam. En hij ziet er waanzinnig goed uit :D

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 11:32

Ben er inmiddels achter gekomen dat ze rozen van me ex zijn haha . Wilde het ff snel mededelen

Lees zometeen in me pauze het topic verder na en reageer ik wat uitgebereis op iedereen !

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 12:15

Jildau schreef:
Toch vind ik het wel heel snel gaan van 'heel verliefd en gelukkig en iemand waar je echt mee kan praten' naar 'we hebben nooit echt gesprekken en ik erger me mateloos'.

Lijkt me voor hem ook wel lastig als jij zo snel omslaat.

Wat Cer zegt idd. We kunnen goed praten als ik ergens mee zit of hij, maar dan gaat het daarover, luisteren naar elkaar en klaar. We hebben nooit diepgaande gesprekken en daar erger ik mij wel aan. Ik vind t ook leuk om andere gesprekken te voeren dan alleen maar over werk of als ik ergens mee zit. Hij luistert naar me en op die manier bedoelde ik van we kunnen opzich goed praten. We hebben idd weinig tijd voor elkaar. Vaak wanneer ik opsta gaat hij naar bed, of andersom.

Thanks voor alle reacties.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 12:34

SavannahNx schreef:
Jildau schreef:
Toch vind ik het wel heel snel gaan van 'heel verliefd en gelukkig en iemand waar je echt mee kan praten' naar 'we hebben nooit echt gesprekken en ik erger me mateloos'.

Lijkt me voor hem ook wel lastig als jij zo snel omslaat.

Wat Cer zegt idd. We kunnen goed praten als ik ergens mee zit of hij, maar dan gaat het daarover, luisteren naar elkaar en klaar. We hebben nooit diepgaande gesprekken en daar erger ik mij wel aan. Ik vind t ook leuk om andere gesprekken te voeren dan alleen maar over werk of als ik ergens mee zit. Hij luistert naar me en op die manier bedoelde ik van we kunnen opzich goed praten. We hebben idd weinig tijd voor elkaar. Vaak wanneer ik opsta gaat hij naar bed, of andersom.

Thanks voor alle reacties.

Hmm dat is wel jammer. Maar dan zou ik ermee stoppen denk ik. Als je je in het begin van een relatie al zo ergert aan iets wat naar mijn mening een heel belangrijk punt in een relatie is. Je moet wel goed kunnen communiceren samen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 12:41

Ik denk dat in elke beginnende vaste relatie wel ergernissen naar boven komen. Op zich niet erg, zolang je er maar over blijft communiceren.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:03

In het begin ben je juist toch hartstikke verliefd op elkaar? Bij mij kwamen de kleine frustraties pas na 6 maanden / een jaar. :=

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 18:28

Ja maar je hebt ergeren aan iemand als persoon en je hebt ergeren aan sommige gebreken van een persoon. Das wel een groot verschil vind ik.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 20:38

Ik denk dat als je verliefdheid zo snel voorbij gaat je niet in de juiste relatie zit. Mijn vriend en ik zijn 4 maanden samen en ik merk dat de échte verliefdheid nu eigenlijk nog veel groter is als in het begin, in het begin is alles nog wat wennen en spannend, uiteraard veel vlinders, maar merk eigenlijk nu pas dat ik helemaal gek van hem ben, en ik ook nu telkens verliefder wordt op hem.

Natuurlijk (zo ken ik er veel) als je elkaar niet zo goed hebt leren kennen voor je relatie, dan kan het wel eens tegenvallen dat je de persoon verkeerd hebt ingeschat, en je merkt dat het eigenlijk toch niet zo'n goede match is. Kan gebeuren, helaas vervelend. Beste advies dat ik kan geven is maanden daten voor je je echt gaat binden!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:49

Als je maanden met iemand date is het toch net zo vervelend? Of je het nou een relatie noemt of niet maakt dan volgens mij niet uit..

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:47

Hier wil ik nog even laten weten hoe het afgelopen is na mijn relaas.
Ik heb besloten, na 14 dagen paniek en afweeracties van mijn kant, hem toch een kans te geven.
Hij bleef heel geduldig met me maar toch kenbaar maken dat hij mij zag zitten en me wou leren kennen, dat hij er was voor me maar dat ik nergens toe gepusht werd...
Uiteindelijk toch nogmaals afgesproken en toen kwam de eerste knuffel, wat al snel over ging in de eerste kus en sindsdien... tja laat me het zachtjes uitdrukken dat ik me helemaal mispakt heb aan hem haha hij bleek een fantastische minnaar en een zalig mens om mee om te gaan.

Wij zijn dus effectief een stelletje en ik heb sindsdien al meer bij hem geslapen dan thuis.

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:02

Ik kom even binnen vallen. Ik heb nu een relatie van bijna 4 jaar, waarvan we bijna 2 jaar samen wonen. Mijn relatie is gewoon een beetje op. Ik irriteer me steeds meer aan zijn bijdehandte gedrag, voel me niet meer aangetrokken geen zin meer om te knuffelen enzo. Ik ben gewoon niet echt gelukkig meer. Krijg steeds meer interesse in anderen.
Maar ik ben bang. Niet om alleen te zijn, maar wel enorm bang dat ik het financieel niet ga redden alleen. En bij wie onze 3 katten blijven. Wie blijft hier wonen en wie gaat andere woon ruimte zoeken...

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:07

Hoe denkt hij er over?

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:11

Hij is iemand die denkt als ik het er niet over heb is het er niet. Hij wil niet zien ofzo dat ik afstandelijker geworden ben.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:20

Kun je financieel verbeteren, in de zin van meer uren werken, minder uitgeven etc.? Denk je dat het van zijn kant ook zo is? Wil hij het niet zien of ziet hij het echt niet?

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 06:53

Ik werk op dit moment 4 dagen maar zou er 5 kunnen werken. Zou dan ook huurtoeslag kunnen aanvragen denk ik?
Ik denk echt dat hij het niet wil zien. Aangezien ik echt geen behoefte meer heb aan intimiteit...

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:27

Nancy__ schreef:
Ik kom even binnen vallen. Ik heb nu een relatie van bijna 4 jaar, waarvan we bijna 2 jaar samen wonen. Mijn relatie is gewoon een beetje op. Ik irriteer me steeds meer aan zijn bijdehandte gedrag, voel me niet meer aangetrokken geen zin meer om te knuffelen enzo. Ik ben gewoon niet echt gelukkig meer. Krijg steeds meer interesse in anderen.
Maar ik ben bang. Niet om alleen te zijn, maar wel enorm bang dat ik het financieel niet ga redden alleen. En bij wie onze 3 katten blijven. Wie blijft hier wonen en wie gaat andere woon ruimte zoeken...

Ik lees weleens mee, maar wil hier toch even op reageren.

Is je relatie echt op? of doen jullie geen moeite meer voor elkaar? want dat laatste komt ook vaak voor als je langer samen bent terwijl je dan echt nog wel van elkaar kunt houden. En de kunst is om weer moeite voor elkaar te gaan doen en dat stukje aandacht/ spanning wat je bij anderen zoekt weer in je eigen relatie te brengen.

(het kan natuurlijk ook gewoon echt "op" zijn, maar ik wilde dit toch even zeggen)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 09:38

Nancy__ schreef:
Ik werk op dit moment 4 dagen maar zou er 5 kunnen werken. Zou dan ook huurtoeslag kunnen aanvragen denk ik?
Ik denk echt dat hij het niet wil zien. Aangezien ik echt geen behoefte meer heb aan intimiteit...

Huurtoeslag krijg je als je maximaal 22.400 verdient in een jaar.

Maar ik snap je helemaal... Bij mijn vorige relatie was het ook gewoon op. Ik was helemaal vies van hem geworden. Aanraken wou ik al niet meer. Ben nog altijd heel erg blij dat ik het toen heb uitgemaakt. Beste keuze ooit. :j

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:03

Neverland schreef:
Nancy__ schreef:

Huurtoeslag krijg je als je maximaal 22.400 verdient in een jaar.

Maar ik snap je helemaal... Bij mijn vorige relatie was het ook gewoon op. Ik was helemaal vies van hem geworden. Aanraken wou ik al niet meer. Ben nog altijd heel erg blij dat ik het toen heb uitgemaakt. Beste keuze ooit. :j

Als ik mij niet vergis is dat bruto toch?
Kom je al gauw aan bij een fulltime baan denk ik.

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:28

@Neverland, dat heb ik nu ook een beetje. Moet er gewoon niet eens meer aan denken om seks met hem te hebben...

Ik werk wel in de horeca, dus minimum loon.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:34

Is het niet eens tijd om het bespreekbaar te maken?

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:42

Heb ik al gedaan...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:51

Maar gister zei je dit:

Citaat:
Hij is iemand die denkt als ik het er niet over heb is het er niet. Hij wil niet zien ofzo dat ik afstandelijker geworden ben.

Dus ik volg het dan even niet.

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:53

Ja dat was gister idd. Heb het er net over gehad.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:54

Oké, en wat komt daar uit dan? Als je er niet over wilt praten is dat ook oké, maar dan is het wel lastig helpen.