Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Toch vind ik het wel heel snel gaan van 'heel verliefd en gelukkig en iemand waar je echt mee kan praten' naar 'we hebben nooit echt gesprekken en ik erger me mateloos'.
Lijkt me voor hem ook wel lastig als jij zo snel omslaat.
SavannahNx schreef:Jildau schreef:Toch vind ik het wel heel snel gaan van 'heel verliefd en gelukkig en iemand waar je echt mee kan praten' naar 'we hebben nooit echt gesprekken en ik erger me mateloos'.
Lijkt me voor hem ook wel lastig als jij zo snel omslaat.
Wat Cer zegt idd. We kunnen goed praten als ik ergens mee zit of hij, maar dan gaat het daarover, luisteren naar elkaar en klaar. We hebben nooit diepgaande gesprekken en daar erger ik mij wel aan. Ik vind t ook leuk om andere gesprekken te voeren dan alleen maar over werk of als ik ergens mee zit. Hij luistert naar me en op die manier bedoelde ik van we kunnen opzich goed praten. We hebben idd weinig tijd voor elkaar. Vaak wanneer ik opsta gaat hij naar bed, of andersom.
Thanks voor alle reacties.

Nancy__ schreef:Ik kom even binnen vallen. Ik heb nu een relatie van bijna 4 jaar, waarvan we bijna 2 jaar samen wonen. Mijn relatie is gewoon een beetje op. Ik irriteer me steeds meer aan zijn bijdehandte gedrag, voel me niet meer aangetrokken geen zin meer om te knuffelen enzo. Ik ben gewoon niet echt gelukkig meer. Krijg steeds meer interesse in anderen.
Maar ik ben bang. Niet om alleen te zijn, maar wel enorm bang dat ik het financieel niet ga redden alleen. En bij wie onze 3 katten blijven. Wie blijft hier wonen en wie gaat andere woon ruimte zoeken...
Nancy__ schreef:Ik werk op dit moment 4 dagen maar zou er 5 kunnen werken. Zou dan ook huurtoeslag kunnen aanvragen denk ik?
Ik denk echt dat hij het niet wil zien. Aangezien ik echt geen behoefte meer heb aan intimiteit...
Neverland schreef:Nancy__ schreef:Ik werk op dit moment 4 dagen maar zou er 5 kunnen werken. Zou dan ook huurtoeslag kunnen aanvragen denk ik?
Ik denk echt dat hij het niet wil zien. Aangezien ik echt geen behoefte meer heb aan intimiteit...
Huurtoeslag krijg je als je maximaal 22.400 verdient in een jaar.
Maar ik snap je helemaal... Bij mijn vorige relatie was het ook gewoon op. Ik was helemaal vies van hem geworden. Aanraken wou ik al niet meer. Ben nog altijd heel erg blij dat ik het toen heb uitgemaakt. Beste keuze ooit.