Aan mezelf Moest bij DigID alleen huisnummer invullen.. wat doe ik, juist straat+huisnummer invullen en er pas achter komen dat ik het fout doe het moment dat ik hem te vaak probeer aan te vragen en nu dus nog 10 minuten moet wachten voor ik het opnieuw kan aanvragen
HaKuNaMaTa
Geplaatst: 15-02-16 18:02
De persoon(lotgenoot) die me met ALLES kopieert, en vervolgens boos op mij word dat ik mezelf aanstel.. Betrap haar op steeds meer dingen! Gatverdamme...
Susanne
Geplaatst: 15-02-16 18:49
Dat ik al bijna 2 maanden bezig ben met een (bekende!) online ruitersportzaak om mijn product ofwel mijn geld te krijgen
De tegenstrijdigheid op school die ik steeds terugkrijg tijdens supervisie. Probeer ik feedback te geven, omdat ik dat nooit doe, waardoor ik mij zelf niet laat zien. Doe ik dat krijg ik opeens te horen dat ik niet feedback toegankelijk ben omdat ik in de verdediging schiet
Aan twee oude mensen die dachten dat ze samen recht hadden op de hele vierzitter in de trein. Gingen beide niet een de kant. De ene heeft nu een zere voet en bij die ander ben ik half op schoot gaan zitten.
Ik vind oude mensen ook altijd lief en zielig maar dit waren gewoon eigenwijze fossielen die naar zo'n beurs in Utrecht gaan.. Als je niet aan de kant gaat terwijl je ziet dat ik ergens wil gaan zitten dan moet je 't maar voelen.