eneuh niets is zo goedkoop dan zelf je scrub te maken, kost me amper 5 euro en ik kom er zeker een half jaar mee toe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EllisL schreef:Anouk, leuke post! Maar ook ik zie typfouten en interpunctiefouten, met name vergeten komma´s
Heb er wat voor je uitgehaald:
- `Inmiddels zijn ze allemaal een beetje 'uit' deze sneaker wedges, maar ik blijf er nog steeds van kwijlenwanneerals ik ze zie`
- ´om een artikel te dragen wat nep is, dus ik moet ook als ik ze koop persé deechtenechte hebben.´
-Maar pf, ze zijn wel erg duur hoor.. Ik begin steedshardenharder te twijfelen of ik het misschien niet gewoon moet doen,. Uiteraard ga ik ze tweedehands kopen, omdat de nieuwprijs voor mij helemaal niet te doen is. Ook voor tweedehands schoenen zijn ze nog redelijk prijzig.
- Helaas moet ik ook mijn vakantie nog betalen en hier ook hard voor sparen, dus ik zal echt even af moeten wegen of 3 maanden zonder geld leven.
- Beetje overdreven misschien, maar jullie snappen vast mijn probleem.
- Hierom zou ik vervangen door hierdoor
- Ik twijfel nog even lekker door of ik ze nog aan ga schaffen, ook al is volgens een aantal mensen de 'bloggertrend' hiervan overgewaaid,. Ik vind ze gewoon nog steeds echt awesome en het lijkt mij dat dat toch het belangrijkste is aangezien je ze toch zelf moet dragen!
Laatste zin zou ik veranderen in meerdere zinnen, ik vind deze echt te lang.
Maar het zijn tips, je hoeft er dus niets mee te doen. Ik wilde het alleen even aangeven