Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 15:42

Chans

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 18:59

Goh je zou bijna denken dat ik van de blog wereld gevallen ben, 10 dagen niets gepost en geen blogs bijgelezen. Ik had gedacht het wat rustiger te krijgen en dus meer tijd te hebben om oa te bloggen, ik heb het ook minder druk ik ben nu ipv om 23.30 om 23.00 thuis van mijn werk maar tijd om te bloggen heb ik nog niet gevonden :Y)

Gelukkig loopt er vanalles 'achter de schermen' dus hopelijk binnenkort écht meer tijd om alles bij te lezen. Polivy in ieder geval gefeliciteerd met het hoog bezoek op je site, wat gaaf!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 12:42

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:40

Ik heb een dag of 5 geen laptop aan gehad, dus nu loop ik echt mega achter.
Heb een hele batterij ongelezen posten in mijn bloglovin' lijst _O-

Zelf heb ik vandaag een nail art challenge op mijn blog: Spring No Rules!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:42

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 10:48

Ik heb jullie nogal verwaarloosd de laatste weken. :o Ik had het zo vreselijk druk dat ik amper tijd heb gehad voor bokt, maar ook niet om te bloggen! :oo Bijlezen heb ik dan ook niet gedaan, maar dit weekend was er wel een blogpost op Ruiter in evenwicht, met bokker Berdien en haar mega-tinker Flynn als onderwerp: http://www.ruiterinevenwicht.nl/algemee ... begrenzen/

En op mijn persoonlijke blog een verslag van het concert van Bastille in de HMH, shoppen en eten in Amsterdam, verjaardag, high wine en weight watchers. www.beetjezout.nl

Deze week ook nog mega-druk, hopelijk kan ik na komend weekend iedereen weer bijhouden.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 11:34

Ik heb het super druk gehad met school.. De laatste post was alweer 10 DAGEN geleden. Slecht :+
Dus vandaag eindelijk weer een nieuwe! Werken met modellen - tips

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 12:50

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:21

Zo ik ben ook weer in mijn normale ritme, ben een weekend in Parijs geweest, dus daar komt binnenkort een blogpost over!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 15:54

Gaaf Charles, ik wil ook zo graag een keer naar Parijs, wat heb je er gedaan? gewoon vakantie of?

Leuke post's hebben jullie allemaal weer! :)
Ik heb net een post gemaakt over de Sneakerwedges.. Benieuwd wat jullie er van vinden..

http://www.fajez.nl/2014/03/sneaker-wedges.html#more

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 15:55

Leuk artikel :) Er zitten alleen wel een aantal spelfouten/typfouten in en ik vind de zinsstructuur door het gebrek aan leestekens ook niet super prettig. Maar dat is persoonlijk!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 17:46

Bedankt, de typfouten zie ik niet zitten.. Lees zelf altijd alles goed na dus als ik het gezien had had ik ze er uiteraard uitgepikt. Moet ook toegeven dat ik soms echt domme foutjes maak qua taal :(

Gebrek aan leestekens snap ik niet helemaal, ik was juist bang teveel leestekens te maken maar dat zal misschien inderdaad persoonlijk zijn.
Wel bedankt voor je feedback iig :j

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:44

Anouk, leuke post! Maar ook ik zie typfouten en interpunctiefouten, met name vergeten komma´s :)
Heb er wat voor je uitgehaald:

- `Inmiddels zijn ze allemaal een beetje 'uit' deze sneaker wedges, maar ik blijf er nog steeds van kwijlen wanneerals ik ze zie`
- ´om een artikel te dragen wat nep is, dus ik moet ook als ik ze koop persé de echten echte hebben.´
-Maar pf, ze zijn wel erg duur hoor.. Ik begin steeds hardenharder te twijfelen of ik het misschien niet gewoon moet doen,. Uiteraard ga ik ze tweedehands kopen, omdat de nieuwprijs voor mij helemaal niet te doen is. Ook voor tweedehands schoenen zijn ze nog redelijk prijzig.
- Helaas moet ik ook mijn vakantie nog betalen en hier ook hard voor sparen, dus ik zal echt even af moeten wegen of 3 maanden zonder geld leven.
- Beetje overdreven misschien, maar jullie snappen vast mijn probleem.
- Hierom zou ik vervangen door hierdoor
- Ik twijfel nog even lekker door of ik ze nog aan ga schaffen, ook al is volgens een aantal mensen de 'bloggertrend' hiervan overgewaaid,. Ik vind ze gewoon nog steeds echt awesome en het lijkt mij dat dat toch het belangrijkste is aangezien je ze toch zelf moet dragen!

Laatste zin zou ik veranderen in meerdere zinnen, ik vind deze echt te lang.
Maar het zijn tips, je hoeft er dus niets mee te doen. Ik wilde het alleen even aangeven :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:49

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:00

EllisL schreef:
Anouk, leuke post! Maar ook ik zie typfouten en interpunctiefouten, met name vergeten komma´s :)
Heb er wat voor je uitgehaald:

- `Inmiddels zijn ze allemaal een beetje 'uit' deze sneaker wedges, maar ik blijf er nog steeds van kwijlen wanneerals ik ze zie`
- ´om een artikel te dragen wat nep is, dus ik moet ook als ik ze koop persé de echten echte hebben.´
-Maar pf, ze zijn wel erg duur hoor.. Ik begin steeds hardenharder te twijfelen of ik het misschien niet gewoon moet doen,. Uiteraard ga ik ze tweedehands kopen, omdat de nieuwprijs voor mij helemaal niet te doen is. Ook voor tweedehands schoenen zijn ze nog redelijk prijzig.
- Helaas moet ik ook mijn vakantie nog betalen en hier ook hard voor sparen, dus ik zal echt even af moeten wegen of 3 maanden zonder geld leven.
- Beetje overdreven misschien, maar jullie snappen vast mijn probleem.
- Hierom zou ik vervangen door hierdoor
- Ik twijfel nog even lekker door of ik ze nog aan ga schaffen, ook al is volgens een aantal mensen de 'bloggertrend' hiervan overgewaaid,. Ik vind ze gewoon nog steeds echt awesome en het lijkt mij dat dat toch het belangrijkste is aangezien je ze toch zelf moet dragen!

Laatste zin zou ik veranderen in meerdere zinnen, ik vind deze echt te lang.
Maar het zijn tips, je hoeft er dus niets mee te doen. Ik wilde het alleen even aangeven :)

Als we dan toch bezig zijn.. :o :o Ik zou ook de hoeveelheid enters aan het begin van je stukje iets aan passen :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:03

Nog een blogpost! Ik ben zaterdagavond voor het eerst tante geworden! Zie www.beetjezout.nl!

Voor de mensen die ook Adelle als wp-theme gebruiken: hebben jullie een header image én tekst in beeld, of een van de twee? Ik heb alleen een plaatje en kan niet vinden hoe ik de tekst er ook weet in zet. Bij het thema staat keurig ingevuld wat er zou moeten staan. Sluit het hebben van een plaatje het hebben van tekst uit?

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:05

pff, jullie willen niet weten hoe dom ik me nu voel.. echt verschrikkelijk.
Bedankt voor je tips, voor mijn gevoel gebruik ik altijd echt al teveel comma's en haal ik ze vervolgens weer weg.
Ik denk dan altijd dat het zo'n hakkelende zin is.

Stom is dat dat ik echt mijn verhaal 2x lees en dat ik er dan overheen lees dat er 'harden' staat ipv 'harder'
Goed ik ga hem even aanpassen pff.. cursus opschoning nederlands is geloof ik niet helemaal weg.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:06

Geeft toch niet Anouk, wees juist blij dat mensen je erop willen wijzen :j.
Iedereen maakt weleens een foutje, ik ben ook blij als iemand aankaart dat er wat fout staat :)

Gefeliciteerd Imre!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:11

Ja dat vind ik ook absoluut fijn! Maar het is toch altijd een dom gevoel als er zoveel fouten in staan.
Heb het aangepast inmiddels haha. Dankjullie meiden!

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 21:19

Graag gedaan hoor. Studeer nou eenmaal Leerkracht Basisonderwijs en dan word je erop getraind om op dat soort fouten te letten, zeker in de bovenbouw. Je hoeft je niet dom te voelen, we helpen je gewoon :-). Ook daar is dit topic voor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 11:05

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 11:39

Gefeliciteerd Imre!!

Ik heb een leuke win actie op mijn blog staan.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 12:41

Mijn nieuwe blog staat ook online! Dit is het vervolg op een blog over het kiezen van het juiste speelgoed.

Super Sterk Speelgoed!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 13:51