pfieuw.....hot hot hot. Net een wandeling van een uur gemaakt met een oud collega Was erg gezellig maar ook erg warm als je flink doorstapt Nu even snel eten en dan naar het werk. Ik kijk er al naar uit om vanaaf in pyama in de tuin te vertoeven
Mijn man was hier het zwembadje aan het vullen Dat werd een waterballet uiteraard. Ik kon niet nat worden want ik moet gaan werken Maar de honden man en dochter zijn lekker opgefrist
Hoe komt dat, Marcella? Te warm? Of gewoon algehele malaise ivm je gezondheid?
quartel
Geplaatst: 07-06-13 23:46
Marcella schreef:
Geloof dat het weer een kort nachtje gaat worden.
Probeer al vanaf 21.00 uur te slapen.
nederland 1 op zetten dan slaap je zo Een debat op zoeken op de radio, die doet het ook altijd erg goed. Een natte washand bij de hand voor als je het warm hebt Ik kan je ook een foto van mijn schoonmoeder sturen, dan sluit je je ogen en durf je ze niet meer te openen
tootje71
Geplaatst: 07-06-13 23:53
Citaat:
Ik kan je ook een foto van mijn schoonmoeder sturen, dan sluit je je ogen en durf je ze niet meer te openen
wat een super weer ik kan hier echt van genieten !
Drijf mijn bed uit en dat terwijl het betreffende temperatuur wel meeval op mijn slaapkamer. En denk een beetje te fanatiek gefietst vanmorgen dus verrek van de pijn. En dit was nog maar een rondje van 5,33 km. O ja en dekbed heb ik al eraf liggen alleen de hoes lig erop.
Quartel foto schoonmoeder zal alleen helpen als ik een beetje afkoel, maar niet teveel want dan slaap ik niet wegens te koud.
Maar heb speciale thee (kneipp goede nachtrust) nu staan die wil nog wel eens helpen om het lampje uit te helpen met een paar paracetamols.
Klinkt niet fijn, Marcella... Ik hoop dat je snel lekker in slaap valt en dat je een goede nachtrust hebt. Het klinkt een beetje als koorts overigens. Misschien te lang in de zon gezeten?
Ik zit niet in de zon, want nadat ik ooit een keer een zonnesteek heb gehad kan ik er helemaal niet tegen om in de zon te zitten (knallende koppijn krijg ik dan).
Ik dus ook... Ik word altijd raar aangekeken als ik zeg dat ik niet in de zon wil... Maar ik dacht dus inderdaad aan een zonnesteek, maar dat is het gelukkig niet.
Ik hoop dat je snel in slaap valt hoor... Welterusten!
Als mijn buik nu nog minder zou knorren, want begin al te gapen.
Ben alleen even 20 minuutje buiten geweest voor rondje fietsen en de rest van de dag binnen gezeten. Toen ik trouwens terug kwam en op de thermometer keek was het ruim 30 graden buiten. En binnen de hele dag zo´n beetje 22 graden geweest. Heerlijk rolluiken voor de ramen.
Nayomie, dat klopt. Het is in het Noorden van het land en aan de kust minder warm dan in het binnenland. Ik ben weer blij met de wind en met de wolken. Oh... Wacht... Er zijn geen wolken...