Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lidewijke schreef:Hoe combineren jullie de losse broeken met print die tegenwoordig zo hip zijn?
Heb er nog geen gekocht, maar wil er wel graag een, en weet dus niet wat erbij te dragen. Zou er denk ik wel sowieso zwarte pumps onder dragen..
_Christine schreef:Even een vraagje dames!
Ik herinner me dat ww.kohls.com niet levert in Nederland, maar nu kan ik het op de website niet meer terugvinden, klopt het nu dat ze inderdaad niet leveren in Nederland of heb ik dat mis?
Rebeccaa schreef:Ik zou in Spanje met uitgaan niet een te mooi jurkje aan trekken, weet niet waar je heen gaat, maar ik ben naar lloret de mar geweest en iedereen liep er in shorts en (crop) topjes en korte, simpele jurkjes, met sandaaltjes/vans/all stars en een enkeling op pumps.
Bershka heeft leuke jurkjes wel!
Dieuwke_ schreef:Rebeccaa schreef:Ik zou in Spanje met uitgaan niet een te mooi jurkje aan trekken, weet niet waar je heen gaat, maar ik ben naar lloret de mar geweest en iedereen liep er in shorts en (crop) topjes en korte, simpele jurkjes, met sandaaltjes/vans/all stars en een enkeling op pumps.
Bershka heeft leuke jurkjes wel!
Nee, ik was indd niet van plan om m'n dure cocktailjurkjes mee te slepen. Ik zoek iets simpels, luchtigs en goedkoop wat ik goed kan combineren met sandaaltjes/ballerina's. Bershka heeft leuk spul indd!
Marijee schreef:Poeh! Een paar dagen terug postte ik over mijn jurkjes dilemma en ik ben voorzien. Wow, wat zijn er veel mooie en toffe jurkjes te vinden. Maar nu stuit ik tegen het volgende probleem aan, mijn kast word vol... Tijd voor marktplaats dan maar haha