Oh, ik had begrepen dat dat voor eerste kerstdag gold en dat ze de tweede gesloten waren.
Suuskipje
Geplaatst: 27-12-13 11:07
Primark Almere was inderdaad van 12 tot 5 open gisteren Was toen we kwamen (gelijk om 12 uur) lekker rustig en werd steeds drukker.
Uiteindelijk 139 euro uitgegeven
Heb een paar zwarte laarzen rood met zwarte tas 2 broeken batmanshirtje zebrasloffen ondergoed sokken legging panty 2 uilen kussentjes koffiebeker grijs vestje ketting
Hier is de sale begonnen, gisteren al een jurkje gekocht, volgende week krijgt mijn man de nieuwjaarsbonus en we hebben alle 6 dringend kleding nodig, dus maar even kijken. Gaan dan wel naar die op Oxford circus want die hier in het stadje is niet zo heel groot.
Mocht iemand die naar Zaandam, Zoetermeer, Eindhoven of Hoofddorp gaat een rendier onesie in maat L zien, kunnen jullie die dan voor mij meenemen? Vriendje wil die heeeeeeel graag hebben maar ze hadden hem niet meer in Almere
Morgen nog ff naar de primark, hadden ze leuke, kleine kerststukjes voor 3 euro, ga ik voor mijn oma halen. Mag er van mezelf niet meer dan 10 euro uitgeven want ik maak mezelf dr steeds blut xD
GamblersCup
Geplaatst: 27-12-13 20:40
Begint de uitverkoop al bij de Primark?!? Sjips, ik wil er graag nog even heen voordat het zo overdreven storm loopt...