Hoi Bokkers!
De beloofde update dus !
Gisteren ben ik teruggekomen van een heerlijk weekje België, in Barvaux-Condroz om precies te zijn. We hebben het enorm gezellig gehad, en ik heb ervan genoten om eindelijk eens echt weg te zijn. Helaas hadden we geen geweldig weer, het was erg wisselvallig. Maar dat mocht de pret niet drukken! Hier een aantal foto's om een beeld te geven 

In een grot met Papa

Karten - eerste 16 ronden

Karten - tweede 16 ronden (ik in kart 31, papa in kart 34, de rest vreemden)

In het bos wandelen 

Met z'n allen uit eten

Spreekt voor zich 
Zoals jullie zien, begint mijn haar weer aardig te groeien! ik ben laatst weer voor het eerst naar de kapper geweest; doodeng vond ik het
ik ben nu wel verplicht mijn haar iedere ochtend te stijlen ; door de chemokuren is dit haar nog té pluizig voor woorden en kan ik er dus niets mee.
Verder, zoals jullie wisten moest ik dit jaar mijn laatste 3 examens doen, en deze heb ik allemaal gehaald
mijn diploma bestaat uit enkel voldoendes, dus ik ben vrij trots op mezelf!
de examens waren wel zwaar; zwaarder als ik had verwacht. De stress en de vermoeidheid hebben het me nog aardig moeilijk gemaakt, maargoed, het is niet voor niets geweest!
!
Sinds afgelopen januari ben ik ook weer aan het werk, bij Albert.nl, en daar werk ik nu nog steeds. Ik heb het er enorm naar mijn zin en werk tussen de 16 en de 20 uur per week. Het is een enorm leuk team en ik heb een begripvolle baas die me heel erg vrij laat. Binnenkort ga ik een cursus doen zodat ik als ik met mijn opleiding begin ook kan blijven, maar dan op de zaterdag kan gaan werken.
Ja, aan een opleiding beginnen dus! Ik sta nu ingeschreven voor Ergotherapie aan de HvA (:+ vestiging naast het AMC) en ik heb er enorm veel zin in. Tegelijkertijd zie ik er ook een beetje tegenop ; ik zal weer dagelijks naar school moeten, vroeg op, met het OV heen en weer reizen.. hoe ga ik dat volhouden? maar alleen de tijd kan dat leren. Het plan is om nu te beginnen aan Ergotherapie en dan na een jaar te bekijken wat ik er dan van vind ; wil ik daarmee doorgaan, of toch eindelijk de studie Religiestudies gaan doen aan de UvA ?? we shall see 
Het gaat steeds beter met me. Natuurlijk zijn er dalen, maar ik heb liefdevolle vrienden, en een geweldige familie die me er dan direct weer uittrekken. Ik ga weer regelmatig stappen, al hou ik het niet meer zo lang vol als dat ik voorheen deed. Maar ik kan tenminste weer grotendeels doen waar ik zin in heb. Als ik in de spiegel kijk, begin ik weer een heel klein beetje van mezelf te zien. Wel heb ik het er vrij moeilijk mee dat ik onder de littekens zit, maar dat is iets waar ik mee zal moeten leven. Ik probeer maar voor ogen te houden dat ik gezond ben, en dat niemand perfect is
!
Er waren ook een aantal mensen die benieuwd waren hoe het met Perdy gaat. Nou, op dit moment eigenlijk niet erg goed; we blijven kwakkelen. Het wordt meer een meer duidelijk dat ze op leeftijd begint te komen.. 23 jaartjes alweer! Ze is laatst licht hoefbevangen geweest, waarvoor ze 2 weken op pijnstillers en bloedverdunners heeft gestaan. Op dit moment heeft ze last van een vervelende rasp-plek op haar achterbeen die we dus maar braaf tweemaaldaags insmeren met hoe-heet-dat-zalfje-van-de-DA. Aanstaande Dinsdag verhuis ik met Perdy naar een andere stal. De stal waar ik nu sta voldoet niet meer geheel aan de eisen die ik aan een stal stel, dus ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe stalling. En toevallig kwam er op dat moment een stal vrij bij de achterburen bij mijn vader! Direct nog even gaan kijken, en de stal gereserveerd. Om er wat meer een beeld bij te kunnen vormen :
http://i7.photobucket.com/albums/y255/R ... pastal.jpg
kleine rode cirkel = huis papa
grote rode cirkel = nieuwe stal Perdy
http://i7.photobucket.com/albums/y255/R ... ynieuw.jpg
Close up nieuwe stal!
Tja, en verder.. weet ik het op dit moment even niet? mocht er iemand nog nieuwsgierig zijn naar iets ; kom maar op!
Liefs