Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:EedihcrO schreef:Dat de pony rijles van mijn dochter afgezegd is door de manege en ik kan fluiten naar mijn geld
Ze horen een vervangende les aan te bieden of geld terug.
Sterre98 schreef:Ik ben eerder vertrokken van huis omdat dinsdag (zonder echte sneeuw op de weg) niemand fatsoenlijk kon rijden waardoor ik 50 minuten onderweg was ipv 20.
Nu dus eerder weg, met verse sneeuw, en ik ben gewoon 20 minuten onderweg? Ben ik verdorie veel te vroeg
Polarize schreef:Mijn thee heeft elke keer zo'n nare smaak...echt gewoon bitter en goor. Ik ga vanmiddag de waterkoker wel eens schoonmaken en hopen dat t daar beter van wordt want ik kan het nu amper weg krijgen
F_T schreef:Polarize schreef:Mijn thee heeft elke keer zo'n nare smaak...echt gewoon bitter en goor. Ik ga vanmiddag de waterkoker wel eens schoonmaken en hopen dat t daar beter van wordt want ik kan het nu amper weg krijgen
Wat is de temperatuur van je water?
Te heet kan bij sommige thee een nare smaak geven, zeker als je gevoelig bent voor smaak.
Dan kan het helpen om even te wachten met opgieten nadat het water kookt, zodat het iets teruggekoeld is
Polarize schreef:Ik kom gewoon echt niet aan het werk vandaag, die onzekerheid over of we morgen nou op school of online les hebben en als we wel op school moeten zijn, of ik daar wel ga kunnen komen pakt zoveel energie
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Ik kom gewoon echt niet aan het werk vandaag, die onzekerheid over of we morgen nou op school of online les hebben en als we wel op school moeten zijn, of ik daar wel ga kunnen komen pakt zoveel energie
Zou het helpen om gewoon een mail naar je docent te sturen dat je er hoe dan ook niet bent? Volgens mij zijn de weersomstandigheden in Friesland nog niet zo goed als hier in NB, dan gewoon zelf dat doosje dicht doen zodat je aan de gang kunt. Aangeven dat het voor onrust zorgt waardoor je anders niet aan je opdrachten komt.
Zebrastreep schreef:Dat de complottheorieën over sneeuws ook al lekker in de rondte gaan.
En allemaal mensen die zeuren ik kan niet vliegen naar vakantie, mijn pakket is niet bezorgd en dat de bussen niet rijden.
En steeds wordt er door een stelletje boomers bijgehaald in 19 zoveel toen sneeuwde het pas en reed alles gewoon.
Ja tijden veranderen Gerda.