Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 03:17

Hier lag gisteren gerust 30/40 cm...echt bizar

Ah nee duo...kan je wat innemen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:46

EedihcrO schreef:
Dat de pony rijles van mijn dochter afgezegd is door de manege en ik kan fluiten naar mijn geld :(

Ze horen een vervangende les aan te bieden of geld terug.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:13

Onrustig geslapen en na mijn wekker weer in slaap gevallen, terwijl ik nog veel te doen heb, dus op tijd wilde beginnen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:21

Zo ontzettend veel moeite om uit bed te komen..

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:24

Ineke2 schreef:
EedihcrO schreef:
Dat de pony rijles van mijn dochter afgezegd is door de manege en ik kan fluiten naar mijn geld :(

Ze horen een vervangende les aan te bieden of geld terug.

Ja, daar was ik ook van overtuigd, maar ze vinden zelf van niet. Ik was al niet heel tevreden, maar dit maakt wel dat ik naar een andere manege op zoek ga.
Dat ze afzeggen voor de veiligheid van paarden, medewerkers en klanten vind ik overigens prima hoor. Maar dan biedt je wel een alternatief.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:29

Misselijk wakker worden. -O-

Buikpijn is nu wel weer weg. *\o/*

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:35

Mijn thee heeft elke keer zo'n nare smaak...echt gewoon bitter en goor. Ik ga vanmiddag de waterkoker wel eens schoonmaken en hopen dat t daar beter van wordt want ik kan het nu amper weg krijgen

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:36

Tja het is ook een beetje overmacht toch? Wij betalen voor de sporten van onze dochter per maand, maar bij beide sporten ging de les deze week niet door. Tja daar betaal je dan wel voor, maar dat is niet anders.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:43

Ik ben eerder vertrokken van huis omdat dinsdag (zonder echte sneeuw op de weg) niemand fatsoenlijk kon rijden waardoor ik 50 minuten onderweg was ipv 20.

Nu dus eerder weg, met verse sneeuw, en ik ben gewoon 20 minuten onderweg? Ben ik verdorie veel te vroeg :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:12

Sterre98 schreef:
Ik ben eerder vertrokken van huis omdat dinsdag (zonder echte sneeuw op de weg) niemand fatsoenlijk kon rijden waardoor ik 50 minuten onderweg was ipv 20.

Nu dus eerder weg, met verse sneeuw, en ik ben gewoon 20 minuten onderweg? Ben ik verdorie veel te vroeg :')

Haha, vandaag is iedereen afgeschrikt. Las dat het een erg rustige ochtendspits was. Zelf ben ik nog een dagje thuis gebleven, kan m'n werk thuis ook doen.

-----
M'n enkelklachten spelen extra op deze week. Zelfs zitten is al pijnlijk -O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:13

Ik was een groot ding vergeten over online les.
Ik wil nooit, maar dan ook nooit, de eerste zijn in de teams meeting. Maar ik ben ook graag op tijd.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:16

Polarize schreef:
Mijn thee heeft elke keer zo'n nare smaak...echt gewoon bitter en goor. Ik ga vanmiddag de waterkoker wel eens schoonmaken en hopen dat t daar beter van wordt want ik kan het nu amper weg krijgen

Wat is de temperatuur van je water?

Te heet kan bij sommige thee een nare smaak geven, zeker als je gevoelig bent voor smaak.

Dan kan het helpen om even te wachten met opgieten nadat het water kookt, zodat het iets teruggekoeld is

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:18

F_T schreef:
Polarize schreef:

Wat is de temperatuur van je water?

Te heet kan bij sommige thee een nare smaak geven, zeker als je gevoelig bent voor smaak.

Dan kan het helpen om even te wachten met opgieten nadat het water kookt, zodat het iets teruggekoeld is

Ja zelfde als altijd eigenlijk, eerst water koken en dan even een minuut of wat wachten. Heb ook geen nieuwe soort thee gekocht, dus geen idee wat het is

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:30

Pffff al dat water nu de sneeuw weg is, bah bah bah

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:31

Nou laat het in het noorden maar even flink dooien, dan is het ook niet zo erg als er 10 cm bij gaat vallen. Al lijkt dat nu ook richting regen te gaan.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:42

Dierenarts, oordruppels en een consult: €104

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:52

Kat wilde vanochtend zn natvoer niet, zelfs niet met een liquid stick erdoorheen. Wat bleek, hij vond gewoon de smaak (lam) niet lekker, want een nieuw bakje met zalm vrat ie wel gelijk leeg.

Nu even bijkomen van die hartverzakking %)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:15

"Ik heb het bestand verplaatst en een andere naam gegeven."
Heel leuk als er dan ook wordt doorgegeven waar het staat en hoe het heet. Laat maar. Ik maak wel een nieuw bestand, want dat oude had zoveel haken en ogen en kruisverwijzingen dat ik er niets meer mee kan. Word ik net ook nog gebeld over de TTR en de begrotingen die daarvoor nog helemaal gecorrigeerd in het systeem moeten worden gezet. Heb er nog geen twee dagen de tijd voor. Leuk begin van het jaar zo +:)+ _-:(

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:21

Elke ochtend denk ik vanavond ga ik vroeger naar bed. Maar ik ben een avondmens en vanaf 23.00 krijg ik enorm veel energie en doe nog van alles. En dan ga ik om 2 of 3 uur slapen. Maar de wekker gaat dan weer om 8 uur. Nou ja, het went wel. En dan af en toe in het weekend flink bijslapen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:48

Onvoldoende toereikende scheldwoorden om die tyfus VPN uit te schelden. Privételefoon speelt appelflap probleemloos youtube af. Ik denk, ik probeer even of mijn laptop wifi vangt, vervolgens doet mijn zakelijke telefoon niets meer op de wifi. Ik heb op mijn laptop verbinding met de VPN, maar hij doet gewoon helemaal niks. Ik word hier zo godverdommes kwaad om hè. Achterlijk gezeik met je cyber security bullshit. Zorg eerst dat je personeel fatsoenlijk kan werken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:57

Ik kom gewoon echt niet aan het werk vandaag, die onzekerheid over of we morgen nou op school of online les hebben en als we wel op school moeten zijn, of ik daar wel ga kunnen komen pakt zoveel energie

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 10:59

Polarize schreef:
Ik kom gewoon echt niet aan het werk vandaag, die onzekerheid over of we morgen nou op school of online les hebben en als we wel op school moeten zijn, of ik daar wel ga kunnen komen pakt zoveel energie

Zou het helpen om gewoon een mail naar je docent te sturen dat je er hoe dan ook niet bent? Volgens mij zijn de weersomstandigheden in Friesland nog niet zo goed als hier in NB, dan gewoon zelf dat doosje dicht doen zodat je aan de gang kunt. Aangeven dat het voor onrust zorgt waardoor je anders niet aan je opdrachten komt.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:03

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Zou het helpen om gewoon een mail naar je docent te sturen dat je er hoe dan ook niet bent? Volgens mij zijn de weersomstandigheden in Friesland nog niet zo goed als hier in NB, dan gewoon zelf dat doosje dicht doen zodat je aan de gang kunt. Aangeven dat het voor onrust zorgt waardoor je anders niet aan je opdrachten komt.

We hebben eindpresentaties voor feedback dus niet komen is haast geen optie, de docenten weten al wel dat het voor mij heel lastig is om te komen als het ov eruit ligt, maar ik ben ook lang niet de enige waar dat voor geldt.
De voorspellingen volgens het knmi zijn vannacht 5-10cm sneeuw en morgen kan er dan ook nog tussen de 5 en 15cm vallen, dus het is inderdaad niet uh...ideeal :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:04

Vannachtbwordt het hier weer code oranje, dus ik zou er vanuit gaan dat de treinen niet of minimaal rijden en scholen hetzelfde gaan doen als gisteren.

Wel vervelend dat de school niet met duidelijk uitsluitsel komen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

Zebrastreep schreef:
Dat de complottheorieën over sneeuws ook al lekker in de rondte gaan.

En allemaal mensen die zeuren ik kan niet vliegen naar vakantie, mijn pakket is niet bezorgd en dat de bussen niet rijden.

En steeds wordt er door een stelletje boomers bijgehaald in 19 zoveel toen sneeuwde het pas en reed alles gewoon.

Ja tijden veranderen Gerda.

Ik geef ze wel gelijk. Vroeger was het veel erger qua weer en temperaturen en toen deed wel alles het gewoon.
Ik zei gisteren tegen mijn collega voor de grap dat daarvoor het noodpakket was.. Komt wap aan: Het is allemaal een plan... :')