Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Vriendin heeft me een uitje in de buurt van Brussel cadeau gegeven. Super leuk en lief maar betekent dus blijkbaar ook dat we daar een hele vakantie omheen moeten plannen. 2 dagen dierentuin en dan ook nog een hele dag Brussel in.
Dit gaat zo ondankbaar klinken maar ik heb daar helemaal geen zin inik hou heel veel van die vriendin maar zij zuigt zo hard aan m'n sociale batterij en dan nog 3 ram volle dagen betekent dat alles diep in het rood staat bij mij. Dan kan ik een week vrij nemen om daarvan bij te komen.
Zij heeft ook geld te veel dus dan gaan we allemaal chique winkels in waar ik nog niet bijna het geld voor heb. Voelt altijd zo poedersuiker dat ik daarna bij de Hema iets in de aanbieding kan kopen zegmaar
MarlindeRooz schreef:Ik ben normaal zelden slaperig voor 23:00.
Nu ben ik opeens slaperig. Maar ik moet wachten tot de was klaar is dus ik kan alsnog niet een keer lekker extra vroeg naar bed.
Jolliegirl schreef:_San87_ schreef:Ik ben echt zo'n kneus. Ik annuleer per ongeluk 20 orders in plaats van dat ik ze doorzet.
Kan ik ict vragen om ze terug te zetten. Goedemorgen.
Goooeeeiemorgen![]()
Jolliegirl schreef:Jep Marcella, maar dit komt bij huurhuis 2 verderop vandaan. Die hebben waarschijnlijk ergens een lekkage zitten...want swinters stroomt er vanuit die kant gewoon water door ons kruipluik.
Al vanaf 03:00 wakker....baby die niet wil slapen...
Wekker man is net gegaan en mijne gaat ook zo...
Bellatrix schreef:Waar ben je?
Bellatrix schreef:Ohja, dat had je verteld!
Heb je het wel naar je zin buiten dat?