Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Bellatrix schreef:Mijn billen zijn warm.![]()
Ik wil nog vragen naar een verwarmde muis want mijn muishand is altijd koud.
Ik ben in elk geval tevreden met de mijne. De werk efficiëntie daalt wel behoorlijk maar ik heb geen koude muishand meer.
[ Afbeelding ]
gelukkig kan ik thuis vanaf de bank werken en is t niet heel druk
Selina schreef:Een potje oppakken die blijkbaar lekte. Jammer weer dit. Hopelijk krijg ik het eruit. Broek is nieuw.
[ Afbeelding ]
Echt om te rillen. Gelukkig ben ik dus niet de enige
Ik ga vroeg naar bed wat ik moet er vroeg uit voor werk dus ik zou dat nooit doen. Alleen op vrijdagavond dan. Biebz schreef:Jarig zijn..
Morgen is het weer zover. Ik heb er nooit veel zin in. Vier het ook niet bewust.
Maar mijn ouders, schoonouders en opa en oma willen wel even wat komen drinken. Opzich wel gezellig. Maar is pas s avonds. En dan ineens allemaal tegelijk. Dus weet nu al dat ik er overprikkeld van wordt, ook al is het gezellig.
Maar eerst de hele middag alleen thuis zitten... En dat vind ik ook stom
Biebz schreef:Jarig zijn..
Morgen is het weer zover. Ik heb er nooit veel zin in. Vier het ook niet bewust.
Maar mijn ouders, schoonouders en opa en oma willen wel even wat komen drinken. Opzich wel gezellig. Maar is pas s avonds. En dan ineens allemaal tegelijk. Dus weet nu al dat ik er overprikkeld van wordt, ook al is het gezellig.
Maar eerst de hele middag alleen thuis zitten... En dat vind ik ook stom
_Karlijn schreef:@ Noviceh; hier kan het wel op locatie maar niet alle fotomaakplekken maken de juiste fotos, die van de primera zijn 2 mm (!!) te groot voor rijbewijsaanvraag, dus wel goed kijken op de site van de RDW welke locaties de juiste pasfotos maken. Inderdaad heel stom en duur.