Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 20:49

Ho ho, wacht even MR; het is stom dat er iemand jouw huis wilde binnendringen. De gevolgen daarvan bij jou zijn niet stom, die zijn logisch. Niet zo streng zijn voor jezelf.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 20:54

Bedankt! Heb mezelf maar een schop gegeven want ik wil niet leven in angst omdat sommige mannen niet normaal kunnen doen. Liep er wel bij als een kerstboom dus ze konden me goed zien. :P

Ik ben toch even 20 minuutjes gaan lopen. Maar het was niet echt heel ontspannend. Maar een hoge hartslag is goed voor m’n ongewenste vet opslag. :+

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 21:02

Nogmaals bedankt voor de sterkte wensen, was stiekem ook even fijn om te delen met mensen voor wie dierenliefde niet vreemd is.

En Marlinde, wees inderdaad lief voor jezelf! Zo'n gebeurtenis tast je gevoel van veiligheid enorm aan, zeker als je handeling in uiterste nood eindigt in een deceptie. Ik doe het je niet na, super knap!!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 21:46

Sterkte Douce!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 21:52

Telpeva schreef:
Bellatrix schreef:
Mijn billen zijn warm. :D
Ik wil nog vragen naar een verwarmde muis want mijn muishand is altijd koud.

Ik ben in elk geval tevreden met de mijne. De werk efficiëntie daalt wel behoorlijk maar ik heb geen koude muishand meer.
[ Afbeelding ]

:D

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-25 06:01

Sterkte Douce, altijd heftig, het is niet zomaar een huisdier, maar je maatje en familielid
En MarlindeRooz, damn, dat is erg. Heb jeh em weg kunnen krijgen of kwam hij er, gelukkig niet in? Je hebt toch wel verdere stappen ondernomen? Sterkte in ieder geval en laat je niet klein krijgen hoor.
Stom, de programma’s op SBS6, ik kijk alleen het ochtendnieuws daar, want wij vinden Laura een leuke weermeid, maar als je die promo’s ziet. Wat een pulp.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-25 06:45

Ja ik heb met hem gepraat en toen ging hij weg.

Heb de politie gebeld maar die vonden het niet heel boeiend want die zijn 45 min langs gereden. Maar waar hij stond kan je niet met de auto komen. :7

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-25 07:29

Stoer!!! En raar toch dat de politie niet de moeite neemt om jouw kant op te komen. Al is t lopend

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-25 08:45

Beide kinderen ziek thuis, al twee nachten nauwelijks geslapen, en gewoon moeten werken :Z gelukkig kan ik thuis vanaf de bank werken en is t niet heel druk

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 12:37

Stom, de reclame van de Rabobank waar die 2 elkaar af lopen te lebberen in de slaapkamer van een ander stel. Echt, hoe ze elkaar zoenen, hoewel ik dat geen zoenen vind, vind ik zo ranzig om te zien. Dan vraag ik me af of ze echt bij de Rabobank niet meer verstand hebben. Overweeg zelfs om vanwege deze reclame over te stappen.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:36

Ze zoenen ranzig, maar zien er ook nog eens ranzig uit.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:44

Een potje oppakken die blijkbaar lekte. Jammer weer dit. Hopelijk krijg ik het eruit. Broek is nieuw.

Afbeelding

BellatrixJarig
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 14:59

Oh wat zonde! :oo

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 15:35

Selina schreef:
Een potje oppakken die blijkbaar lekte. Jammer weer dit. Hopelijk krijg ik het eruit. Broek is nieuw.

[ Afbeelding ]

Dasty al geprobeerd en de vlek NIET uitsmeren, maar vanaf de buitenkant naar binnen toe gaan poetsen, anders smeer je de vlek nog meer uit. Over je broek. En daarna met vanish in de was.

@thequeeensmom, ja, dat ook dus. Echt, die bekken als ze dan opkijken :r :r Echt om te rillen. Gelukkig ben ik dus niet de enige

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 17:39

Jarig zijn..
Morgen is het weer zover. Ik heb er nooit veel zin in. Vier het ook niet bewust.
Maar mijn ouders, schoonouders en opa en oma willen wel even wat komen drinken. Opzich wel gezellig. Maar is pas s avonds. En dan ineens allemaal tegelijk. Dus weet nu al dat ik er overprikkeld van wordt, ook al is het gezellig.
Maar eerst de hele middag alleen thuis zitten... En dat vind ik ook stom :+

BellatrixJarig
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 17:40

Doordeweeks 's avonds mensen over de vloer vind ik horror. := Ik ga vroeg naar bed wat ik moet er vroeg uit voor werk dus ik zou dat nooit doen. Alleen op vrijdagavond dan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 17:42

Biebz schreef:
Jarig zijn..
Morgen is het weer zover. Ik heb er nooit veel zin in. Vier het ook niet bewust.
Maar mijn ouders, schoonouders en opa en oma willen wel even wat komen drinken. Opzich wel gezellig. Maar is pas s avonds. En dan ineens allemaal tegelijk. Dus weet nu al dat ik er overprikkeld van wordt, ook al is het gezellig.

Ga wat leuks doen morgenmiddag! Lekker naar een mooi bos of lekker hobbyen!

Ik ben volgende week dinsdag jarig. M’n moeder ook dus ik ga daarheen. Maar ik ben op woensdag altijd vrij. Anders had dat niet gekund. :=

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 17:47

Ik vind het stom dat ik een nieuw rijbewijs moest aanvragen en dat kan enkel digitaal. Dus naar de pasfoto winkel om een digitale pasfoto te laten maken, kostte me €20,- inclusief 6 fysieke pasfoto’s. Wat moet ik nou met 6 fysieke pasfoto’s :o?
Zooooo stom en zonde van het geld en het materiaal.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 18:13

Biebz schreef:
Jarig zijn..

Ik spreid het expres daarom. Ik ben volgende week jarig maar heb gezegd dat ik het voor mijn vriendin op de ene dag vier en voor mijn moeder en nog iemand op de andere dag. Alles tegelijk trek ik niet. En vind ik niet leuk. Ik wil gezellig kletsen en niet overprikkeld worden.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 19:15

Hier ook volgende week jarig, ik nodig niemand uit, alleen m'n moeder. En m'n broertje en schoonzusje hebben zichzelf uitgenodigd, vind ik eigenlijk ook wel lief.. als het daar dan ook bij blijft :+
(Ik had ze niet uitgenodigd omdat ik zelf ook niet naar verjaardagen ga maar zij vonden dat dat niks uit maakte)

@ Noviceh; hier kan het wel op locatie maar niet alle fotomaakplekken maken de juiste fotos, die van de primera zijn 2 mm (!!) te groot voor rijbewijsaanvraag, dus wel goed kijken op de site van de RDW welke locaties de juiste pasfotos maken. Inderdaad heel stom en duur.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 19:20

Van verjaardagen gesproken... Dinsdag was het mijn broertje zijn verjaardag maar ik moest werken dus vierden we het samen met mijn mama en broertje op maandagavond...

Had gehoopt dat dat wel ging lukken...

Ben ik de hele maandagnnacht doodziek geweest, dinsdagochtend idem, vervolgens doodziek naar mijn werk en afgelopen nacht en vandaag niet meer doodziek maar nog steeds vreselijk ellendig...

Stomme gezondheid !

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 19:25

_Karlijn schreef:
@ Noviceh; hier kan het wel op locatie maar niet alle fotomaakplekken maken de juiste fotos, die van de primera zijn 2 mm (!!) te groot voor rijbewijsaanvraag, dus wel goed kijken op de site van de RDW welke locaties de juiste pasfotos maken. Inderdaad heel stom en duur.

Dat is helemaal stom!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 20:10

Wat zijn er veel jarig deze en volgende week. Leuk!
Edit: oh ik moet natuurlijk iets stom vinden. Ehm dat ik weer een jaar ouder word. Al is dat ook iets om dankbaar voor te zijn natuurlijk. Maar de rimpels nemen wel elk jaar toe. En dat is zeker wel stom.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 20:46

Grijze haren vind ik ook stom :(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 21:22

Misschien hadden zoveel jaar geleden mensen nog net kerstvakantie? }>
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 15-10-25 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt