Show je Vinted koopjes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

equitation

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 11:34

Heel fijn zo'n ultra koopje. Heel tof jasje. Overige vondsten ook erg geslaagd. Ik vind dat zwarte juist wel lekker pittig maar moet wel met de rest van de kastinhoud te combineren zijn idd.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 11:54

Vind het zo vervelend, mensen die een bod doen, die je een tegenbod en ze kijken er niet meer naar om. Ik geef altijd even een berichtje terug, wel zo netjes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:02

BigOne schreef:
Vind het zo vervelend, mensen die een bod doen, die je een tegenbod en ze kijken er niet meer naar om. Ik geef altijd even een berichtje terug, wel zo netjes.

Of die een bod doen die geaccepteerd wordt, en vervolgens silence.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:04

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 12:06

Het ligt er een beetje aan of ik wat laat weten. Vaak denk ik dan ook van oké ik heb mijn bod gegeven. Als ik het wil koop ik het wel

Maar merk ook wel eens als ik zelf er iets op heb staan, mensen bieden en dan geef ik tegenbod, komen ze weer met een ander bod en dan geef ik uitleg erbij waarom ik niet verder zal en dan geen reactie dat ik ook zoiets heb van laat wat weten.
Ligt beetje aan situatie dus.
Bod wat geaccepteerd wordt en niet reageren is idd heel irritant!

Ja vestje is echt wel heel mooi. En denk dat er stiekem genoeg is waar hij wel bij past.
Heb m weer op Vinted gezet met idee, gaat hij prima. Zo niet pak ik m morgen en trek m aan :)

Ook nog 2 burberry jurkjes er op gezet. Ene is net te kort en andere blijft gewoon liggen en heb echt veel en veel te veel. Plus gaat volgende winter niet meer passen. Dus nu maar opruimen.
Denk dat over een maand bijna hele winterkast van de jongste er op kan.
Net al wat uitgezocht wat ik weggeef aan vriendin.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 12:08

Wow Upendo!!
€35 voor 1 was hele gangbare prijs geweest!
Maar kleine maatjes denk ik 68/74?
De blauwe schaatsbeer en die met hondje ga je echt heel veel plezier aan hebben. Die dragen ze hier zoveel. Kunnen overal bij. Vooral schaatster is heel zacht.

Nog een paar plaatjes in kleine maatjes
https://www.vinted.nl/items/3710230451-tutina-lana

https://www.vinted.nl/items/1527394094- ... lph-lauren

https://www.vinted.nl/items/4037948117-cardigan-ralph

https://www.vinted.nl/items/2624712996- ... on-disegno

https://www.vinted.nl/items/4042423304- ... er-size-6m

https://www.vinted.nl/items/4038461901- ... lph-lauren

https://www.vinted.nl/items/4003048750- ... -polo-bear

https://www.vinted.nl/items/3311013704- ... lph-lauren

Deze voor €6 <3
https://www.vinted.nl/items/3893042758- ... a-12-meses

https://www.vinted.nl/items/3769686297- ... eedje-12-m
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 31-01-24 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:11

_San87_ schreef:
BigOne schreef:

Heb ik zoooo vaak. Doen ze een bod, aanvaard je (soms zelfs meteen) en dan kopen ze het doodleuk niet. Denk dat het een psychologisch spelletje is of zo? Een tevreden gevoel hebben dat jij alleen het voor die lagere prijs KAN kopen, mocht je dat dan toch willen?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:16

_lautje_ schreef:
Wow Upendo!!
€35 voor 1 was hele gangbare prijs geweest!
Maar kleine maatjes denk ik 68/74?
De blauwe schaatsbeer en die met hondje ga je echt heel veel plezier aan hebben. Die dragen ze hier zoveel. Kunnen overal bij. Vooral schaatster is heel zacht.

Haha ja toch, ik kwam ze tegen en ik was overstag.. :P

Twee maat 12M en een maat 18M.
Ik zei ook al tegen mijn vrouw, maillotje en rokje eronder en je hebt een superschattige outfit!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 12:20

Ja of gewoon met een jeans of een bloemenlegging van RL. Ze hebben hele mooie donkerblauwe met witte bloemen. Wel print, maar toch rustig. Die gaat heel mooi bij die truien.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:24

foxy80 schreef:
_San87_ schreef:

Heb ik zoooo vaak. Doen ze een bod, aanvaard je (soms zelfs meteen) en dan kopen ze het doodleuk niet. Denk dat het een psychologisch spelletje is of zo? Een tevreden gevoel hebben dat jij alleen het voor die lagere prijs KAN kopen, mocht je dat dan toch willen?

Ja, zou kunnen. Ik vind t raar, iig. Ik bied alleen als ik iets wil kopen, haha.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:49

Nouja ik heb pas een bod gedaan, werd geaccepteerd en vervolgens zegt de verkoper doodleuk; maar het artikel laad niet meer volledig op.
Ja oké, laat maar dan want dan kan ik voor dezelfde prijs iets kopen wat dat wel doet. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:55

Kaitlyn schreef:
Nouja ik heb pas een bod gedaan, werd geaccepteerd en vervolgens zegt de verkoper doodleuk; maar het artikel laad niet meer volledig op.
Ja oké, laat maar dan want dan kan ik voor dezelfde prijs iets kopen wat dat wel doet. :')

Ja, dan heb je ook met een mankement te maken. En is er een gesprek. Ik hoorde helemaal niks :)).

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 12:57

Ja dat is poedersuiker inderdaad. :j

Wat ik ook heel irritant vind, is als je een artikel op favoriet zet, je meteen een lager bod van de verkoper krijgt en ze je dan 3x per dag gaan spammen of je het wil hebben. Soms zet ik het ook op favoriet omdat ik twijfel of het echt iets voor mij is, of omdat ik het echt niet nodig heb ofzo. :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 13:04

Ik vind dat zelf ook irritant en doe het zelf ook nooit.

Want wat is het nut van een vraagprijs als je gelijk zelf als verkoper naar beneden gaat? Zet dan gewoon de prijs in de advertentie lager voor iedereen.

En ik like ook vaak als vergelijkingsmateriaal, omdat ik iets gelijkaardigs heb en wil weten of er animo voor is, of omdat ik zoekende ben.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 13:16

Het is wel zo dat mensen die en op vinted en op mp dezelfde advertentie neerzetten het op vinted standaard hoger zetten qua prijs. Nu al enkele keren gezien.

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 13:20

Heerlijk spul in die kleine maatjes! Als er hier nog een kleintje komt, heb ik genoeg inspiratie <3 Welke schoenwinkel is handig om schoenen aan te meten nu ze echt ook buiten gaat lopen? Qua stijl vind ik donsje, petit nord etc. mooi. Maar online bestellen voor 1e echte schoenen vind ik niet fijn. En welk merk heeft fijne leggings die er een beetje gekleed uit blijven zien en tegen een stootje kunnen voor meisjes (die lekker buiten gaan spelen :D ).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-24 13:24

Leggings: mini rodini, Tinycottons, marmar Copenhagen, Oilily en Ralph Lauren.
Maar heel eerlijk: uiteindelijk gaan legging toch een keer stuk met buiten op de grond spelen. Maar deze blijven hier echt mooiste en sommige meerdere kinderen goed voor gebruik/netjes.

Quo schoenen meet ik meestal zelf. Ben zelden onder de indruk van winkels en hun meetkunst :+

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 13:31

equitation schreef:
Heerlijk spul in die kleine maatjes! Als er hier nog een kleintje komt, heb ik genoeg inspiratie <3 Welke schoenwinkel is handig om schoenen aan te meten nu ze echt ook buiten gaat lopen? Qua stijl vind ik donsje, petit nord etc. mooi. Maar online bestellen voor 1e echte schoenen vind ik niet fijn. En welk merk heeft fijne leggings die er een beetje gekleed uit blijven zien en tegen een stootje kunnen voor meisjes (die lekker buiten gaan spelen :D ).

Eerste schoenen is het wel fijn om te laten meten (op zo’n digitaal apparaat) en even te weten of smalle/brede schoenen nodig zijn. Daarna kan je beste zooltje uit de schoen halen en ze er op laten staan om te meten of het nog goed past. Shoesme heeft fijne flexibele zolen, wat in begin met lopen heel belangrijk is.

En voor het buitenspelen de IELM pakjes, ideaal, kan over de hele outfit heen en alles blijft schoon

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 16:28

Ielm pakjes zijn ideaal, kleindochter buitelt er in de modder mee en alles eronder blijft droog en schoon. Toch soepele pakjes dus een maat groter voor op de groei is geen probleem .

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 16:34

Kaitlyn schreef:
Ja dat is poedersuiker inderdaad. :j

Wat ik ook heel irritant vind, is als je een artikel op favoriet zet, je meteen een lager bod van de verkoper krijgt en ze je dan 3x per dag gaan spammen of je het wil hebben. Soms zet ik het ook op favoriet omdat ik twijfel of het echt iets voor mij is, of omdat ik het echt niet nodig heb ofzo. :')

Dit ja.. Dit gesprek ging nog eenzijdig door. Reageer normaal dat ik geen interesse heb of even twijfel. Maar dit was wel next level.

Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 16:37

Oh men, die is erg zeg.. Vreselijk.

Ik doe wel eens een tegenbod als iemand een favoriet zet. Vooral bij Fransen heb ik zo al wel eens wat verkocht.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 17:12

:')
Ik ben bij zulke mensen in staat om dan echt €10 te bieden ofzo. :=

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 17:26

Ik vond het ook erg intens. Ik doe zelf nooit dat soort dingen eigenlijk.

Wilde al lang een nieuwe rugzak van Kapten & Son. Zag deze vandaag, dus gekocht.
Afbeelding

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 17:57

Had vanochtend twee keer een bod geaccepteerd op een trui, twee reageerden niet , toen kwam nm 3 , reageerde meteen. Dus verkocht. Komt nm 1 met één scheldkanonnade dat zij hem toch gekocht had en dat ik best even had kunnen wachten. Nou nee, moet je maar betalen.

Loreke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 17:59

Door dit topic heb ik leuke merkjes leren kennen voor kinderen. Oa Stella. Ik vond volgende jas voor dochter. Vele staan er rond 80 euro op. Weet niet of het echt koopje is maar ze zal wel blij zijn.
Afbeelding

Afbeelding