Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:BigOne schreef:Vind het zo vervelend, mensen die een bod doen, die je een tegenbod en ze kijken er niet meer naar om. Ik geef altijd even een berichtje terug, wel zo netjes.
Of die een bod doen die geaccepteerd wordt, en vervolgens silence.
_lautje_ schreef:Wow Upendo!!
€35 voor 1 was hele gangbare prijs geweest!
Maar kleine maatjes denk ik 68/74?
De blauwe schaatsbeer en die met hondje ga je echt heel veel plezier aan hebben. Die dragen ze hier zoveel. Kunnen overal bij. Vooral schaatster is heel zacht.
foxy80 schreef:_San87_ schreef:
Of die een bod doen die geaccepteerd wordt, en vervolgens silence.
Heb ik zoooo vaak. Doen ze een bod, aanvaard je (soms zelfs meteen) en dan kopen ze het doodleuk niet. Denk dat het een psychologisch spelletje is of zo? Een tevreden gevoel hebben dat jij alleen het voor die lagere prijs KAN kopen, mocht je dat dan toch willen?
Kaitlyn schreef:Nouja ik heb pas een bod gedaan, werd geaccepteerd en vervolgens zegt de verkoper doodleuk; maar het artikel laad niet meer volledig op.
Ja oké, laat maar dan want dan kan ik voor dezelfde prijs iets kopen wat dat wel doet.
equitation schreef:Heerlijk spul in die kleine maatjes! Als er hier nog een kleintje komt, heb ik genoeg inspiratieWelke schoenwinkel is handig om schoenen aan te meten nu ze echt ook buiten gaat lopen? Qua stijl vind ik donsje, petit nord etc. mooi. Maar online bestellen voor 1e echte schoenen vind ik niet fijn. En welk merk heeft fijne leggings die er een beetje gekleed uit blijven zien en tegen een stootje kunnen voor meisjes (die lekker buiten gaan spelen
).
Kaitlyn schreef:Ja dat is poedersuiker inderdaad.![]()
Wat ik ook heel irritant vind, is als je een artikel op favoriet zet, je meteen een lager bod van de verkoper krijgt en ze je dan 3x per dag gaan spammen of je het wil hebben. Soms zet ik het ook op favoriet omdat ik twijfel of het echt iets voor mij is, of omdat ik het echt niet nodig heb ofzo.