Rose123 schreef:@Winged, die ken ik
De foute party was geweldig... beetje jammer dat mijn knieën Paul Elstak minder waarderen als ik.
Nu met 2 icepacks op mijn benen...
Haha paultje had een druk weekend. Ik zag hem donderdag bij het TT festival

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Rose123 schreef:@Winged, die ken ik
De foute party was geweldig... beetje jammer dat mijn knieën Paul Elstak minder waarderen als ik.
Nu met 2 icepacks op mijn benen...
Haha paultje had een druk weekend. Ik zag hem donderdag bij het TT festival
Urbanus schreef:xPabloBokt schreef:Net in het blij-topic geplaatst dat ik heerlijk aan het luchten ben. Komt er nu toch een brandlucht binnen zetten.
Welke idioot gaat met dit gortdroge weer inclusief flinke wind hout opstoken??
Sorry, ben de spullen van m'n ex aan het verbranden.
Nyaleti schreef:Dat ik net 30 euro heb betaald bij de kapster voor puntjes bijknippeneind maart was het bijna 5 euro goedkoper. Gelukkig is de kapster heel lief en gun ik het haar ook wel maar toch.
Heb ik altijd geluk gehad of is dit ook gewoon aan de prijs?
Tancreda4 schreef:Aan alle berichten dat weer alles duurder wordt. De bezine straks weer. En nu weer bericht over dat stomme rekeningrijden, en ja, dat duurt nog wel veel jaren maar waarom moet ook dat weer worden doorgerekend aan de consument?Net als het straks moeten betalen dat je maaltijdsalade in een plastic bakje zit.
Het is allemaal niet leuk meer hoeveel er wordt doorbelast. Ik erger me daar dood aan. Sommige hebben net de eindjes weer een beetje bij elkaar (als dat al het geval is) en dan blijven verhogingen maar komen.