prompter schreef:Drogisterijspullen (merk ook) koop ik in Duitsland bij DM, nog goedkoper dan Action
Er staat inderdaad vaak Duits gelabelled product bij de Action

Die reiskosten betaal ik dan wel aan hun

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Ja en kinderen wil ik niet eens, geen vezel in mijn lijf die daarnaar verlangt![]()
Ik zou het een beter idee vinden als je meer keuze hebt in het samenstellen van je verzekering op basis van je eigen behoeftes.
fleurtjeuh schreef:Opvolgend op het verplicht betalen voor 'kindergerelateerde kosten' in de zorgverzekering.
Ik ben van mening dat je verzekering goedkoper moet worden als je kan aantonen gesteriliseerd te zijn.
Mungbean schreef:fleurtjeuh schreef:Opvolgend op het verplicht betalen voor 'kindergerelateerde kosten' in de zorgverzekering.
Ik ben van mening dat je verzekering goedkoper moet worden als je kan aantonen gesteriliseerd te zijn.
1)En niet rookt, niet drinkt, genetisch niet voorbelast bent voor chronische aandoeningen, genoeg sport, niet in een grote stad met smog woont, geen stressvol werk doet, geen gevaarlijke sport bedrijft…..
2)Ik ben wel voor minder subsidie voor ouders maar kwa verzekeringen niet. Immers heeft het kind geen keus gehad. Die moet gewoon recht op zorghulp hebben.
3)Eigen risico is de domste uitvinding ooit, je bestraft altijd degene die al geen geld heeft.
fleurtjeuh schreef:Mungbean schreef:1)En niet rookt, niet drinkt, genetisch niet voorbelast bent voor chronische aandoeningen, genoeg sport, niet in een grote stad met smog woont, geen stressvol werk doet, geen gevaarlijke sport bedrijft…..
2)Ik ben wel voor minder subsidie voor ouders maar kwa verzekeringen niet. Immers heeft het kind geen keus gehad. Die moet gewoon recht op zorghulp hebben.
3)Eigen risico is de domste uitvinding ooit, je bestraft altijd degene die al geen geld heeft.
Mwah, punt 1 ben ik het niet mee eens.
Roken, drinken, sporten etc is niet aan te tonen. En kan per dag weer anders zijn.
Sterilisatie wel, je hebt een operatie gehad ten slotte.
Ik vind dat ouders ook vaak te weinig nadenken over wat kinderen kosten.
Ja een kind heeft daarin geen keuze, ouders over het algemeen wel.
Zeker mensen met een bepaald inkomen kunnen prima hun eigen financiele boontjes doppen. Laat hun lekker zelf die kosten betalen en laat mensen met een lager inkomen wat vergoed krijgen.
Ipv iedereen alles maar te vergoeden.