Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:44

[***] schreef:
Gini schreef:

Zet het dan op die maandag? Een afspraak die een juridisch vervolg krijgt wanneer niet ingepland zou ik ook onder het kopje 'belangrijk' zetten.

Ja maar ze zijn nu niet meer bereikbaar en maandag bellen voor een afspraak op diezelfde dag gaat zeer moeilijk worden :+ ik heb nu in een mail gezet dat ik maandag kan en dat het anders nog een tijd zal moeten wachten tot ik minder afspraken heb (voor mijn gezondheid dus ook niet bepaald onbelangrijk).

Het is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid dat je op vrijdagavond pas gaat beseffen dat je maandag eigenlijk wel kan.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:45

Man man eerst wordt er van een mug een olifant gemaakt en iedereen reageert daarop en ineens kan het wel 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:47

Gini schreef:
[***] schreef:

Ja maar ze zijn nu niet meer bereikbaar en maandag bellen voor een afspraak op diezelfde dag gaat zeer moeilijk worden :+ ik heb nu in een mail gezet dat ik maandag kan en dat het anders nog een tijd zal moeten wachten tot ik minder afspraken heb (voor mijn gezondheid dus ook niet bepaald onbelangrijk).

Het is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid dat je op vrijdagavond pas gaat beseffen dat je maandag eigenlijk wel kan.

Zoals ik al zei ben ik een week weggeweest. Toen ik thuis kwam was er dusdanig veel geluidsoverlast dat ik daar niet kon blijven. Ik ben nog niet zo lang weer thuis en heb net pas de brief gevonden.
De brief heeft niet in de postnl app gestaan dus ik had geen andere mogelijkheid om ervan te weten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 18:51

chanicha schreef:
Man man eerst wordt er van een mug een olifant gemaakt en iedereen reageert daarop en ineens kan het wel 8)7

Nee, het kan nog steeds niet want maandag gaat niet lukken. Ik kan niet echt de afspraken voor mijn gezondheid afzeggen.
Ik heb nog een week of 5 om te herstellen voordat ik weer verder moet met mijn opleiding. In die tijd moet ik ook nog een herkansing maken en een stage zien te vinden.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 19:08

Wil ik speciaalbier bestellen van een bepaald merk. Ik de biertjes uitgezocht, kortingscodes aan elkaar afgestemd... Kan ik niet met IDeal betalen -O-

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 19:30

Een kind dat midden in de winkelstraat op een bankje werd gezet in zijn blote kont.
Vrouw die erbij was ging rustig zijn (poep)billen schoonmaken.
Kan dat niet wat meer uit het zicht.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 19:42

Paard die gewoon in 1 ochtend beide glushu’s ( plakijzers) kwijt raakt die gister nog ram vast zaten en de hoefsmid is op vakantie…
Gelukkig een bevriende hoefsmid die maandag nieuwe eronder kan zetten, want te lang zonder is geen optie.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:44

Weer een plant meegenomen zonder te ruilen/doneren. Nu ben ik er zo klaar mee dat ik een camera gekocht heb. Helaas werkt hij nog niet dus net even een wifiversterker gekocht. Ik ben nu wel benieuwd welke mensen er steeds zo asociaal zijn. Het gaat me niet eens om het geld (de camera en wifiversterker daar moet ik denk ik 3 jaar stekjes voor verkopen :')) maar de lol gaat er wel vanaf als al m'n stekjes steeds zo meegenomen worden.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:56

Vuurkorf van de buren.
M'n rookmelder ging er van af. Dacht dat ik me op zat te naaien maar het is dus echt zo erg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:32

Dat ik op de moestuin kwam en gelijk door had dat er iets niet klopte. Even koppen geteld van de kuikens en er maar 5 tellen terwijl er 6 moeten zijn. Maar geen kuiken te zien. Heb maar bakje met granen gevuld en daarmee gerammeld. Uitbreker was snel gevonden gezien die heel snel kwam aanrennen. :')

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 02:02

Blauwe plek op mijn bil omdat ik zo fanatiek met een opblaasband van de glijbaan ging in het zwembad :') En nu voel ik hem constant :+

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 05:25

Mensen die echt overal een drama probleem van maken, niet snappen dat ze zelf een groot probleem zijn en dat alleen op anderen af schuiven.

En aan dat ik allerlei plannen heb voor ons nieuwe huis, maar nog geen exacte afmetingen heb en er dus 1 oktober pas echt iets mee kan gaan doen wanneer we de sleutel ontvangen.

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 06:40

.
Laatst bijgewerkt door Hoevenkop op 22-07-23 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 06:56

MarlindeRooz schreef:
Weer eens wakker van nachtmerries. Ik stop maar met slapen geloof ik.

Meestal stoppen nachtmerries bij mij als ik de betekenis opzoek. Misschien dat het voor jou ook zo werkt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 07:23

Nee helaas ligt het bij mij gecompliceerder!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 08:17

Superleuke nieuwe bril gezien, meer vergoeding (nog) op en toevallig was die net niet in de sale.

Even wachten op m’n salaris dan maar.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 08:23

Mijn ochtend is nu al geweldig als de hele dag zo gaat zijn ga ik weer naar bed.
Ik kwam op het station zat mijn ov nog in mijn jaszak… dus ik een fiets kaartje kopen omdat ik naar mijn werk moest. Rijdt die poedersuiker trein niet waardoor ik een half uur moet wachten en dus prima mijn ov had kunnen ophalen…

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 08:48

Gesnurk van mijn vriend en dat ik daar heel passief-agressief van word en hem dan wil meppen :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 08:57

Nou ik heb mijn man weleens een klets verkocht hoor nadat ik hem een paar keer aangestoten had maar hij gaat vrolijk verder, ook op zijn zij }:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 09:05

ik geef mijn man een por.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-22 09:13

Ik heb gister ook een paar keer moeten porren en roepen. Toen draaide hij eindelijk om en was het stil :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 09:18

Beetje spierpijn in mijn schouder.

Ben gisteren van een trapje gevallen. Vier treden.
Als je mij vraagt "hoe dan?"

Is mijn antwoord " gewoon, glijden denk ik??"

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 09:56

Mijn broer heeft de irritante gewoonte om iets van “hoi” te appen en daarna niks meer. Zeg nou gewoon gelijk wat je wil :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 10:05

Ik moet straks met de bus over de spoorwegovergang waar mijn vriendin is overleden, zie er vreselijk tegenop.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 10:09

[***] schreef:
Ik moet straks met de bus over de spoorwegovergang waar mijn vriendin is overleden, zie er vreselijk tegenop.

Dat snap ik heel goed.