Wat een sukkel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Fly_high schreef:Spot an incel
Dat was wel zo'n gebruikelijke incel tactiek dat het zelfs een eigen naam had dacht ik?Kan er alleen ff niet op komen. Komt neer op vrouwen eerst afzeiken over hoe lelijk, gestoord, kansloos en dik ze weer en niet zijn om vervolgens te melden dat je er toch wel seks mee durft te hebben, al dan niet met enorm veel tegenzin uiteraard
Negging meen ik. En ook heel die retoriek over 'vrouwen met kinderen' die zogenaamd in waarde dalen. Typische incel-filosofie. Bah bah bah.
BaileyMix schreef:Hier draait de hechtingsproblematiek op volle toeren![]()
Leuke date van afgelopen donderdag lijkt niet echt initiatief te nemen... Die nacht na de date stuurde hij nog een appje met dat het leuk was geweest etc. Ik ging vrijdag weekendje weg. Heel het weekend niks gehoord, ik heb hem zondagavond dan maar een appje gestuurd of hij een leuk weekend had gehad en wanneer hij zin/tijd had in een vervolgdate.
Daar antwoordde hij wel snel op, met dat hij *morgen* (maandag dus) even moest kijken hoe hij zat met werk, en dat hij er op terug zou komen.
Nu niks meer gehoord.
En mijn enthousiasme van afgelopen donderdag neemt met het uur afIk merk dat ik toch wel iets meer enthousiasme en bevestiging terug wil hebben. Want vinden jullie?
Fly_high schreef:Of hij heeft het gewoon druk met zijn werk of prive zaken niet zijnde een vrouw of is niet zo'n succes met tijdig appjes beantwoorden? Wat een nare aannames meteen zeg...
Absolem schreef:Als jij echt into iemand bent en die persoon vraagt of je kan kijken wanneer je tijd hebt. Dan ga je die persoon niet twee dagen laten wachten. Dan kijk je diezelfde dag toch gewoon in je agenda en plan je een dag? Ik wel.
Edit : Als zijn dating leven geen prioriteit heeft na een eerste date met mij. Dan ben ik dus ook geen prioriteit en ga ik dat niet worden ook. Ik verwacht dezelfde energie terug die ik geef.
Absolem schreef:Oh jij bent gedegradeerd tot side chick. 100% dat die een andere dame heeft gevonden die hij aantrekkelijker vind en van hoopt dat dat wat wordt. En als zij 'm afwijst wordt ie opeens weer helemaal horendol op jou en plant ie super snel een tweede date om aan z'n trekken te komen.
Gewoon dumpen die handel.
Absolem schreef:Fly_high schreef:Of hij heeft het gewoon druk met zijn werk of prive zaken niet zijnde een vrouw of is niet zo'n succes met tijdig appjes beantwoorden? Wat een nare aannames meteen zeg...
Als jij echt into iemand bent en die persoon vraagt of je kan kijken wanneer je tijd hebt. Dan ga je die persoon niet twee dagen laten wachten. Dan kijk je diezelfde dag toch gewoon in je agenda en plan je een dag? Ik wel.
Edit : Als zijn dating leven geen prioriteit heeft na een eerste date met mij. Dan ben ik dus ook geen prioriteit en ga ik dat niet worden ook. Ik verwacht dezelfde energie terug die ik geef.
BaileyMix schreef:Maar de rest zegt nog 1x vragen dus? Ik was eigenlijk van plan meer af te wachten, voelt eng om nog een keer die 'handreiking' te doen. En wil me ook niet opdringen als hij het eigenlijk liever wil laten doodbloeden.
Ailill schreef:Fly_high schreef:Dit dus.Of hij heeft het gewoon druk met zijn werk of prive zaken niet zijnde een vrouw of is niet zo'n succes met tijdig appjes beantwoorden? Wat een nare aannames meteen zeg...
Komt, in mijn optiek, behoorlijk vaak voor binnen dit topic. Zonde, lijkt me niet nodig.
xU_Blinghx schreef:@BailyMix: Als er twee dagen overheen zijn gegaan zou ik hem toch een app sturen met de vraag of hij al meer weet. En ik zou ook aangeven dat het ook niet erg is als hij toch geen zin heeft in een tweede date maar dat je dat wel graag wilt weten zodat jij ook weer verder kan gaan.
Ailill schreef:Fly_high schreef:Dit dus.Of hij heeft het gewoon druk met zijn werk of prive zaken niet zijnde een vrouw of is niet zo'n succes met tijdig appjes beantwoorden? Wat een nare aannames meteen zeg...
Komt, in mijn optiek, behoorlijk vaak voor binnen dit topic. Zonde, lijkt me niet nodig.
Absolem schreef:BaileyMix schreef:Hier draait de hechtingsproblematiek op volle toeren![]()
Leuke date van afgelopen donderdag lijkt niet echt initiatief te nemen... Die nacht na de date stuurde hij nog een appje met dat het leuk was geweest etc. Ik ging vrijdag weekendje weg. Heel het weekend niks gehoord, ik heb hem zondagavond dan maar een appje gestuurd of hij een leuk weekend had gehad en wanneer hij zin/tijd had in een vervolgdate.
Daar antwoordde hij wel snel op, met dat hij *morgen* (maandag dus) even moest kijken hoe hij zat met werk, en dat hij er op terug zou komen.
Nu niks meer gehoord.
En mijn enthousiasme van afgelopen donderdag neemt met het uur afIk merk dat ik toch wel iets meer enthousiasme en bevestiging terug wil hebben. Want vinden jullie?
Oh jij bent gedegradeerd tot side chick. 100% dat die een andere dame heeft gevonden die hij aantrekkelijker vind en van hoopt dat dat wat wordt. En als zij 'm afwijst wordt ie opeens weer helemaal horendol op jou en plant ie super snel een tweede date om aan z'n trekken te komen.
Gewoon dumpen die handel.