Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 08:52

Daten met een vrouw met een kind is niks en als ze een flinke rugzak hebben ook niet. :roll:
Wat een sukkel.

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:17

Dat je nog zolang met hem gepraat hebt :+
Gelijk unmatch :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 09:54

Wat een bijzonder figuur... En dan zichzelf afvragen waarom hij vrijgezel is zeker.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 10:34

Jezus wat een incel -O- Dat je hem nog 3x hebt laten vragen.... Had hem gelijk ontmatched.

Hier gaat het redelijk steady met mijn vaste date :D Zondag weer een date, gaan we appeltaart bakken :P

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 11:25

Oh wat een verschrikking die man! Ellendig zeg.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 11:33

BaileyMix schreef:
Fly_high schreef:
Spot an incel :=

Dat was wel zo'n gebruikelijke incel tactiek dat het zelfs een eigen naam had dacht ik? :? Kan er alleen ff niet op komen. Komt neer op vrouwen eerst afzeiken over hoe lelijk, gestoord, kansloos en dik ze weer en niet zijn om vervolgens te melden dat je er toch wel seks mee durft te hebben, al dan niet met enorm veel tegenzin uiteraard :=

:j Negging meen ik. En ook heel die retoriek over 'vrouwen met kinderen' die zogenaamd in waarde dalen. Typische incel-filosofie. Bah bah bah.

Ja dat was het inderdaad :j Ooit via social media aanbod toestemming van zo'n incel gehad om zijn BDSM slaafje te mogen zijn want hij kon er wel mee leven dat ik zo dik en misvormd was := god ik zou willen dat ik zijn foto mocht delen _O-

Ik kan me op zich voorstellen dat iemand niet op relatie met een alleenstaande ouder zit te wachten, om tig verschillende redenen zoals enorme hekel hebben aan kinderen := Maar "je waarde als vrouw is gedaald vanwege de kinderen dus ik ben degene die bepaalt of we seks gaan hebben" is enorm incelachtig ja :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 11:50

Maar de manier waarop hij dat brengt is bizar.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 12:29

Hier draait de hechtingsproblematiek op volle toeren :')

Leuke date van afgelopen donderdag lijkt niet echt initiatief te nemen... Die nacht na de date stuurde hij nog een appje met dat het leuk was geweest etc. Ik ging vrijdag weekendje weg. Heel het weekend niks gehoord, ik heb hem zondagavond dan maar een appje gestuurd of hij een leuk weekend had gehad en wanneer hij zin/tijd had in een vervolgdate.

Daar antwoordde hij wel snel op, met dat hij *morgen* (maandag dus) even moest kijken hoe hij zat met werk, en dat hij er op terug zou komen.

Nu niks meer gehoord.

En mijn enthousiasme van afgelopen donderdag neemt met het uur af :') Ik merk dat ik toch wel iets meer enthousiasme en bevestiging terug wil hebben. Want vinden jullie?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 12:31

Ik zou het nog 1x duidelijk vragen. Dan klaar.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 12:55

BaileyMix schreef:

Leuke date van afgelopen donderdag lijkt niet echt initiatief te nemen... Die nacht na de date stuurde hij nog een appje met dat het leuk was geweest etc. Ik ging vrijdag weekendje weg. Heel het weekend niks gehoord, ik heb hem zondagavond dan maar een appje gestuurd of hij een leuk weekend had gehad en wanneer hij zin/tijd had in een vervolgdate.

Daar antwoordde hij wel snel op, met dat hij *morgen* (maandag dus) even moest kijken hoe hij zat met werk, en dat hij er op terug zou komen.

Nu niks meer gehoord.

En mijn enthousiasme van afgelopen donderdag neemt met het uur af :') Ik merk dat ik toch wel iets meer enthousiasme en bevestiging terug wil hebben. Want vinden jullie?

Oh jij bent gedegradeerd tot side chick. 100% dat die een andere dame heeft gevonden die hij aantrekkelijker vind en van hoopt dat dat wat wordt. En als zij 'm afwijst wordt ie opeens weer helemaal horendol op jou en plant ie super snel een tweede date om aan z'n trekken te komen.

Gewoon dumpen die handel.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:14

Of hij heeft het gewoon druk met zijn werk of prive zaken niet zijnde een vrouw of is niet zo'n succes met tijdig appjes beantwoorden? Wat een nare aannames meteen zeg...

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:19

Fly_high schreef:
Of hij heeft het gewoon druk met zijn werk of prive zaken niet zijnde een vrouw of is niet zo'n succes met tijdig appjes beantwoorden? Wat een nare aannames meteen zeg...

Als jij echt into iemand bent en die persoon vraagt of je kan kijken wanneer je tijd hebt. Dan ga je die persoon niet twee dagen laten wachten. Dan kijk je diezelfde dag toch gewoon in je agenda en plan je een dag? Ik wel.

Edit : Als zijn dating leven geen prioriteit heeft na een eerste date met mij. Dan ben ik dus ook geen prioriteit en ga ik dat niet worden ook. Ik verwacht dezelfde energie terug die ik geef.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:24

Zonnetje81 schreef:
Ik zou het nog 1x duidelijk vragen. Dan klaar.

Ik ook. Nog 1 x aangeven dat je graag een nieuwe date wil plannen en vragen of hij dat ook wil.
Mocht hij weer draaien of vaag zijn dan zou het voor mij klaar zijn.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:26

Absolem schreef:
Als jij echt into iemand bent en die persoon vraagt of je kan kijken wanneer je tijd hebt. Dan ga je die persoon niet twee dagen laten wachten. Dan kijk je diezelfde dag toch gewoon in je agenda en plan je een dag? Ik wel.

Edit : Als zijn dating leven geen prioriteit heeft na een eerste date met mij. Dan ben ik dus ook geen prioriteit en ga ik dat niet worden ook. Ik verwacht dezelfde energie terug die ik geef.

Ik niet altijd :P

Maar hoe dan ook, misschien heeft hij idd niet zoveel interesse maar meteen allerlei aannames over andere vrouw, side chick zoeken en alleen daten "om aan zijn trekken te komen" zijn erg kwalijk zeg. Want daar wijst nog niets op behalve dat hij niet meteen op appjes reageert, dat maakt hem echt niet meteen een vreemdgaande banketstaaf met 0 respect voor vrouwen :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:27

Fly_high schreef:
Dit dus.

Komt, in mijn optiek, behoorlijk vaak voor binnen dit topic. Zonde, lijkt me niet nodig.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:30

Absolem schreef:
Oh jij bent gedegradeerd tot side chick. 100% dat die een andere dame heeft gevonden die hij aantrekkelijker vind en van hoopt dat dat wat wordt. En als zij 'm afwijst wordt ie opeens weer helemaal horendol op jou en plant ie super snel een tweede date om aan z'n trekken te komen.

Haha, oh, nou, daar ga ik eigenlijk vooralsnog niet vanuit :)) Dacht meer aan 'toch niet zoveel interesse als dat ik in hem had'. Edit: en welke trekken haha? Urenlang praten over emoties en wanneer we voor het laatst gehuild hebben :') ?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:33

Maar de rest zegt nog 1x vragen dus? Ik was eigenlijk van plan meer af te wachten, voelt eng om nog een keer die 'handreiking' te doen. En wil me ook niet opdringen als hij het eigenlijk liever wil laten doodbloeden.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:51

Absolem schreef:
Fly_high schreef:

Nou nee, na een eerste date ben je zeker niet gelijk een prioriteit in mijn leven. Ik ken je amper dus ja andere dingen die ik ook belangrijk vind in het leven gaat voor. Pas als wij exclusief daten in een relatie zijn wordt je een grotere prioriteit gemaakt.

Ik vind het zorgwekkend dat jij iemand al gelijk een grote prioriteit maakt in je leven als je pas 1 date hebt gehad en de persoon nog niet eens daadwerkelijk kent.

@BailyMix: Als er twee dagen overheen zijn gegaan zou ik hem toch een app sturen met de vraag of hij al meer weet. En ik zou ook aangeven dat het ook niet erg is als hij toch geen zin heeft in een tweede date maar dat je dat wel graag wilt weten zodat jij ook weer verder kan gaan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:58

BaileyMix schreef:
Maar de rest zegt nog 1x vragen dus? Ik was eigenlijk van plan meer af te wachten, voelt eng om nog een keer die 'handreiking' te doen. En wil me ook niet opdringen als hij het eigenlijk liever wil laten doodbloeden.

Dat is jouw aanname en verlies. Als hij het wil laten doodbloeden gaat ie er weer niet op in. Dan moet je nu zelf een punt zetten maar je zit er toch mee.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 14:04

Ailill schreef:
Fly_high schreef:
Dit dus.

Komt, in mijn optiek, behoorlijk vaak voor binnen dit topic. Zonde, lijkt me niet nodig.

Ben ik ook het mee eens.
Zo kreeg ik gisteren appjes van mijn beste vriendin die ik heb afgewimpeld omdat ik slecht nieuws had gekregen + spoedoperatie. Ik had toen ook geen verdere uitleg gegeven. Het is niet dat ik niet geïnteresseerd ben in mijn vriendin ofzo.
Je weet niet wat er speelt toch? En aangezien ze elkaar maar nog maar kort kennen, voelt hij zich misschien niet prettig om erover te praten.

Baileymix, ik zou eerder gewoon vragen of alles goed gaat met hem omdat hij zo stil is. Dan hoef je hem niet mee uit te vragen, maar krijg je misschien wel meer uitleg

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 14:43

Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet wederzijds is Bailey! Ik zou niet gelijk in allemaal ernstige aannames schieten, maar gewoon eerlijk zijn over je gevoel. Wat is er mis met een berichtje sturen in de trant van: 'Joh, het lijkt mij leuk om je nog een keer te zien maar aangezien je er niet op terugkomt begin ik te twijfelen of jij dat ook wel ziet zitten. No hard feelings als het niet wederzijds is, mag je gewoon zeggen hoor :)' Dan geef je hem de opening en weet je ook gelijk hoe de vork in de steel zit. Want ik geloof ook wel dat er echt mannen zijn die gewoon vrij ignorant zijn en dat soort dingen snel vergeten, hoe irritant ook.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 15:40

xU_Blinghx schreef:
@BailyMix: Als er twee dagen overheen zijn gegaan zou ik hem toch een app sturen met de vraag of hij al meer weet. En ik zou ook aangeven dat het ook niet erg is als hij toch geen zin heeft in een tweede date maar dat je dat wel graag wilt weten zodat jij ook weer verder kan gaan.

Dit zou ik ook doen idd. Of die van Elsea. Mooi duidelijk en dan kun je zelf ook weer verder als het toch niet wederzijds blijkt te zijn.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 15:43

Brrr oké ja ga ik toch maar doen dan, thanks. Ik wacht nog even vanavond af, app ik hem morgen :)) Vind ik ook wel redelijk i.v.m. weekendplannen.

Stommm! -O-

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 15:54

Ailill schreef:
Fly_high schreef:
Dit dus.

Er komen sowieso op het moment te snel vooroordelen/ aannames binnen. Erg jammer want je kan niet iedereen over één kam scheren...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 16:06

Absolem schreef:
BaileyMix schreef:

Nu niks meer gehoord.

Wie heeft jou zo beschadigd?