[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 18:36

Vandaag het Ossarium van Sedlec bezocht. Niet echt luguber maar wel bijzonder.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 22:21

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 22:43

Het moet ook allemaal steeds gekker.....

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 08:05

Damn wat een overdreven gedoe... bizar. De reveal dan he. Heel naar en verdrietig van de piloot die voor zoiets onzinnige z'n leven is verloren...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 09:55

Dat vliegtuigje lijkt wel karton. Gewoon beide vleugels die knakken.
Bizar.
Je zou eigenlijk verwachten dat een piloot weet wat zo'n vliegtuigje kan hebben betreft krachten.
Heftig.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:39

Zo'n vliegtuigje moet dat prima kunnen, maar ik vrees dat er gewoon niet al te best onderhoud gepleegd is. Als wat moertjes in één vleugel los zitten en die daardoor eruit komen, is zo'n vleugel niets meer. Die knakt dan gewoon. Dan blijft de rest als vanzelfsprekend ook niet heel. Je bent dan letterlijk een sitting duck...

Echt heel erg treurig. Dan kan je (lijkt mij) ook niet echt met een leuk gevoel terugkijken naar je gender reveal. Afschuwelijk.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:52

Of dat je ouders dit iedere verjaardag als anekdote vertellen en je als kind opgroeit met een immens schuldgevoel :+ :Y)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:56

ista schreef:
Of dat je ouders dit iedere verjaardag als anekdote vertellen en je als kind opgroeit met een immens schuldgevoel :+ :Y)

Duister :')
Like it :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-23 12:58

“That day we found out you were a disaster”

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 16:52

Tancreda4 schreef:
Damn wat een overdreven gedoe... bizar. De reveal dan he. Heel naar en verdrietig van de piloot die voor zoiets onzinnige z'n leven is verloren...

Inderdaad, heel sneu en verdrietig voor de piloot. Ik snap sowieso al die 'genderreveal'-dingen niet. Zelfs niet als het een 'simpele' Nederlandse variant is met alleen een ballonnetje stukprikken. Men ziet het wel als het geboren is, lijkt mij.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 16:59

Ja of vertel t gewoon ipv er een hele happening van te maken waar iedereen tijd en geld voor moet vrij maken...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 17:39

Maakt ook gewoon het verschil tussen rijk en arm nog weer duidelijker. En dat is al zo schrijnend…

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:17

Nu op rtl 5 (is om 20.30 begonnen)
Een documentaire van Ewout over overleden mensen.
Ook van de bodyfarm in Texas.
Waar ze overleden mensen boven de grond bewaren.

Wel heftig maar ook interessant.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 21:22

Zit het ook te kijken, vind het vooral interessant haha.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:07

haffiefreak schreef:
Nu op rtl 5 (is om 20.30 begonnen)
Een documentaire van Ewout over overleden mensen.
Ook van de bodyfarm in Texas.
Waar ze overleden mensen boven de grond bewaren.

Wel heftig maar ook interessant.

Ooooh jammer gemist. Van de week even terug kijken als ik er aan denk. :D

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:11

Heb het vanmiddag gekeken, toen stond het al op Videoland. Er is ook een ander programma wat daar al eens geweest is, volgens mij Engels. Google maar een op bodyfarm texas. Maar komt op hetzelfde neer als wat Ewout nu gemaakt heeft.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-23 22:13

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 03:51

https://youtu.be/Vl3EYm2ksZQ?si=rnsuAvkLmK5mvBKg

Jongen word ondervraagt door de politie nadat zijn vriendin vermoord is. Hij zegt dat hij zelf in zijn oog geschoten is en geeft verder duidelijk vage antwoorden, naast dat zijn gezicht er gehavend uit ziet.. Maar de agent neemt het allemaal niet zo serieus en blijft vragen naar het echte verhaal, want "als je echt in je oog geschoten was, dan zat je hier niet".. Na een uur ondervragen kijkt de agent eens naar zijn oog en haalt er toch maar hulp bij.

Hij blijkt dus idd in zijn oog geschoten en de kogel zit tijdens het gesprek nog in zijn hersenen :\
Jongen verloor zijn oog en deel van z'n hersenen, kreeg aanvallen en overleed daaraan.

---

Zo heftig, dat hij duidelijk pijn heeft en niet goed weet wat er gebeurd is.. En dan ondertussen te horen krijgen dat je vriendin dood is en de agent die z'n verhaal gewoon niet gelooft en maar blijft vragen. Volgens mij vraagt de agent zelfs letterlijk waarom hij haar dood geschoten heeft.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:42

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:51

Daphne__ schreef:
https://youtu.be/Vl3EYm2ksZQ?si=rnsuAvkLmK5mvBKg

Jongen word ondervraagt door de politie nadat zijn vriendin vermoord is. Hij zegt dat hij zelf in zijn oog geschoten is en geeft verder duidelijk vage antwoorden, naast dat zijn gezicht er gehavend uit ziet.. Maar de agent neemt het allemaal niet zo serieus en blijft vragen naar het echte verhaal, want "als je echt in je oog geschoten was, dan zat je hier niet".. Na een uur ondervragen kijkt de agent eens naar zijn oog en haalt er toch maar hulp bij.

Hij blijkt dus idd in zijn oog geschoten en de kogel zit tijdens het gesprek nog in zijn hersenen :
Jongen verloor zijn oog en deel van z'n hersenen, kreeg aanvallen en overleed daaraan.

---

Zo heftig, dat hij duidelijk pijn heeft en niet goed weet wat er gebeurd is.. En dan ondertussen te horen krijgen dat je vriendin dood is en de agent die z'n verhaal gewoon niet gelooft en maar blijft vragen. Volgens mij vraagt de agent zelfs letterlijk waarom hij haar dood geschoten heeft.

John Oliver had er een hele aflevering over, op Last week tonight, dat politie-ondervragingen in Amerika echt niet netjes gaan. Dit soort dingen zijn echt schrijnend........

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:55

Ik denk dat de meesten goed gaan, en dat een gedeelte idd niet goed gaat.
Er zijn heel veen YT kanalen die ondervragingen laten zien, al dan niet met commentaar erbij.
Die van Ryan Waller staat ook bij Explore With Us en This is Monsters :j
(wat een gruwelijk verhaal ook brrrrrr en idd het gedrag van de agent)
Aan de andere kant zijn er ook best veel verdachten die de boel bij elkaar liegen, heel makkelijk.. Maar goed, iemand met een gat in zn oog laat je eerst nakijken, zou je denken...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 10:57

Toch snap ik het in deze wel een beetje.
De agent denkt dat hij in elkaar geslapen is. Oke dat heeft voor mijn idee ook zorg nodig, maar dat hij niet verwacht dat hij in het oog geschoten is snap ik wel.
Hij heeft antwoord een beetje als een dronkaard, niet als iemand die echt niets meer weet.
Hij zegt steeds dat hij wil slapen, heeft ook geen 112 gebeld, maar lag zoals ik begreep te slapen.
Nu wetende met dat hoofdletsel best begrijpelijk maar ik begrijp de agent ook dat hier een dronken of stoned persoon tegenover hem zit. Want zoals hij ook zegt, was je in het hoofd geschoten leefde je niet meer.
Is het goed te praten dat hij niet eerder medisch hulp liet komen, nee.
Maar is het enigszins te begrijpen, ja ook. Die krijgen ook heel wat tegenover zich te zitten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:36

Nah niet mee eens, hij zegt het nota bene (meermaals), 0,0 geloof vanuit die agent. Met de dood van een onschuldige burger tot gevolg.

Wat mij betreft kan zo'n persoon direct oneervol vertrekken.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:41

Nou wat ik begreep hebben ze m ook eerst een poosje in de politie auto laten zitten.. waarom ze toen niet al een ambulance hebben laten komen is mij niet helemaal duidelijk?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-23 11:50

Geloof omdat hij toen (al) verdacht werd. Heb dit verhaal eerder voorbij zien komen op YT.