Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fearn schreef:Zijn hier ook veel mensen die Halloween vieren of die dat in de omgeving merken?ik merk dat het hier met de jaren steeds meer wordt. In tuinen en achter ramen zie ik Halloween decoratie, zelfs in de Albert Heijn hier hangen nep spinnenwebben en spoken
![]()
Ook zag ik kinderen verkleed als spoken een soort speurtocht doen. En dat terwijl het echte Halloween nog een week duurt.
Hoe is dat bij jullie?
Fearn schreef:Zijn hier ook veel mensen die Halloween vieren of die dat in de omgeving merken?ik merk dat het hier met de jaren steeds meer wordt. In tuinen en achter ramen zie ik Halloween decoratie, zelfs in de Albert Heijn hier hangen nep spinnenwebben en spoken
![]()
Ook zag ik kinderen verkleed als spoken een soort speurtocht doen. En dat terwijl het echte Halloween nog een week duurt.
Hoe is dat bij jullie?
Suzanne F. schreef:Fearn schreef:Zijn hier ook veel mensen die Halloween vieren of die dat in de omgeving merken?ik merk dat het hier met de jaren steeds meer wordt. In tuinen en achter ramen zie ik Halloween decoratie, zelfs in de Albert Heijn hier hangen nep spinnenwebben en spoken
![]()
Hoe is dat bij jullie?
Nee hier in de buurt absoluut niet. Wordt gezien als iets duivels/satanistisch dus voor kerkelijke dorpjes absoluut not done.
Suzanne F. schreef:Nee hier in de buurt absoluut niet. Wordt gezien als iets duivels/satanistisch dus voor kerkelijke dorpjes absoluut not done.