Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Megane schreef:Roosch schreef:Kringlopen zijn heilig. Boeken. Ik bedoel.
Dan kun je je in drachten uitleven haha.
Had laatst ook een stapel voor 25 cent per boek. Inderdaad ook volgens het gooi in je mandje en bij de kassa wordt er een prijsje gemaakt principe
Megane schreef:Roosch schreef:Kringlopen zijn heilig. Boeken. Ik bedoel.
Dan kun je je in drachten uitleven haha.
Had laatst ook een stapel voor 25 cent per boek. Inderdaad ook volgens het gooi in je mandje en bij de kassa wordt er een prijsje gemaakt principe
Roosch schreef:Oh das niet mijn genre.maar slagen doe ik altijd wel bij de kringloop!
Cynn schreef:Mijn kaartje had op de achterkant van de enveloppe een sticker:
[ [url=m/k1UrUo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mit8lg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen kwam er een mooie kaart uit en een los thee zakje.
[ [url=m/VSGsMf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Binnenkant van de kaart! Met een lief berichtje (wat fijn dat ik zo'n leuk lootje ben), wat vragen en nog een hint. Is het een baby voetje? En heeft mijn SS veel met goud? Oehh.. ik ga zo eens even speuren in het topic of ik van deze hints al wat wijzer kan worden. Wel echt heel tof al, super bedankt!
![]()
En om antwoorden te geven op jouw vragen lieve Santa:
- Glitter of glamour? - Uhm, neig dan toch naar glitter. Glamour als in in de spotlight staan houd ik niet zo van haha.
- Zoet of zuur? - Absoluut zoet!
- Trick or treat? - Uhm... treat? Geen idee hoe ik deze moet opvatten haha.
- Wat vind je van de kleur goud? - Mooie kleur, maar het past verder niet in mijn interieur of iets, indien je dat bedoelt!
- Hou je van Disney? - Jaaaaaa.Ik slaap nog regelmatig in mijn Disney primark slaapshirt die ik van mijn Santa van een paar edities terug heb gehad. Heb ook Disney sokken, mokken, boeken, beeldjes, films..
Citaat:Roulette_, jouw Santa wil graag weten wat jij van frambozen en witte chocolade vind.
pimaude schreef:Ik wil een foto van die paarse deur !! Ik heb ook lekker geshopt! Nog een aantal online dingetjes en het pakket is klaar! Vind het altijd zo karig ogen omdat er iets prijzigere dingetjes in zitten, dus toch maar even iets opvullen met lekkers !