Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 08:05

Rawr schreef:
Veulen84 schreef:
NOOOOOH... Hoe dan. De grapjes zijn best awsom.

Nerd 1: *zegt iets nerderigs*
Nerd 2: *maakt sarcastische/bijdehante/schertsende opmerking over wat nerd 1 zei*
* LACHBAND *

En dat een paar honderd keer in een aflevering. Het wordt pas echt pijnlijk duidelijk hoe bizar ongrappig TBBT is als de lachband wordt weggehaald, genoeg voorbeelden hier op youtube.

Het is een komedie vol uitgekauwde clichés over extreem stereotiepe slimme nerds bedoeld voor gemiddelde mensen die zichzelf vaak slim vinden omdat ze de referenties die de show naar pop-/nerd-culture maakt (her)kennen. Het is gewoon een matige sitcom van hetzelfde niveau als bijvoorbeeld Two and a Half Men en het is prima als je het leuk vindt of hersenloos op de bank kunt wegkijken. Maar als iemand tegen mij zegt dat die TBBT een geweldige komedie vindt dan cringe ik wel een beetje.

^ opinie ;)

Ik word altijd zo ongemakkelijk als ik stukjes van een sitcom zonder de lachband zie. :')

Wyoming, misschien een prullebak? Om zichzelf in te gooien. O:)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 08:18

Ineke2 schreef:
Wat voor prutdingen heeft hij bedacht?

Bedenk een aanbiedingen bak bij een drogist met de meest stinkende goedkope zeep of prullaria (nep gouden armbanden, goedkope nagellak in de meest verschrikkelijke kleuren, terwijl ik nooit nagellak draag enz) en dat koopt hij. En nu snap ik echt wel dat hij geen dure cadeaus gaat kopen, dat doe ik ook niet meer, maar ik geef wel iets wat hij leuk/lekker vindt en waar hij wat aan heeft. En hij weet dondersgoed wat ik leuk vind, want hij kon altijd prima cadeaus regelen. (Als voorbeeld, mijn moeder, die hij altijd verschrikkelijk vond en geen contact meer mee had, kreeg voor Moederdag een bos bloemen en een pot chocolaatjes (sowieso waarom?) en ik dus glitter nagellak en nep gouden armbandjes)

Maar ik vind het vooral zielig voor de kinderen, want zij zijn uiteindelijk degene die het geven. Ze zijn nu nog te jong om door te hebben wat ze geven (gelukkig!) maar die tijd gaat wel komen natuurlijk.

chanicha schreef:
Een STROPdas O:)
:D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 08:35

Ik snap niet waarop de kinderen gekochte cadeau’s moeten geven? Knutsel samen iets met hun. Een sleutelhanger, een versierde kader met een foto van hun etc. Dat heeft toch veel meer waarde?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 08:49

Moestuin schreef:
Ik snap niet waarop de kinderen gekochte cadeau’s moeten geven? Knutsel samen iets met hun. Een sleutelhanger, een versierde kader met een foto van hun etc. Dat heeft toch veel meer waarde?

We knutselen ook altijd iets maar zoon wil ook graag daarnaast iets cadeau doen. En dat deden we ook altijd al)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 09:19

Laat zoon dan kiezen? En is het iets goedkoops of bling bling, dan is het zo. Zoon heeft gekozen en zoon staat achter het cadeau :)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 09:48

Gesolliciteerd op de meest simpele bijbaan der simpele bijbanen om de periode tussen diploma en werk in m'n vakgebied te overbruggen; mag ik niet eens op gesprek komen :') :') Heb een bel afspraak staan om te horen waar dat aan ligt, hoef die baan absoluut niet maar kan in m'n sollicitatie niet vinden waar ik eventueel de mist in ben gegaan. Heel benieuwd }>

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 09:51

Pak 1 van de douche prutkado's weer in en geef hem dat.Hij moet toch ook douchen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 10:23

Britta31 schreef:
Pak 1 van de douche prutkado's weer in en geef hem dat.Hij moet toch ook douchen.

Dat zou ik dus niet doen, ik zou de eer aan mezelf houden en iets nieuws kopen. Maar dan wel van hetzelfde niveau, een fles Badedas ofzo.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 10:24

Haha ik heb gisteren wel een gesprek gehad.
De ene persoon (Manager team) werkte er net 3 maanden en de andere 1,5 maand.
Toen ik vroeg vanwaar de uitbreiding kwam naar voren dat er 2 van de 5 mensen uit het team weg gaan.
Ze vroegen me wanneer ik kon beginnen en of ik nog vakantiedagen had staan zodat ik eerder kon beginnen. Helaas kon nog later beginnen ivm broodnodige vakantie.
Ik hoef niet op 2e gesprek te komen want mn antwoorden misten "bepaalde diepgang".
Uhm nouja, nieuwe manager, stappen 2 mensen op en ik kan niet eerder maar juist later beginnen dan ze willen. Kreeg zo maar mn twijfels of het aan de "diepgang" van mn antwoorden lag of dat er andere dingen speelden...
Alles bij elkaar gelegd ben ik toch wel blij dat ik er dus niet ga werken. Weet ook niet of ik wel een gesprek aan was gegaan als ik van tevoren al wist dat er 2 mensen waren opgestapt na de komst van een nieuwe manager.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 10:29

Rawr schreef:
Veulen84 schreef:
NOOOOOH... Hoe dan. De grapjes zijn best awsom.

Nerd 1: *zegt iets nerderigs*
Nerd 2: *maakt sarcastische/bijdehante/schertsende opmerking over wat nerd 1 zei*
* LACHBAND *

En dat een paar honderd keer in een aflevering. Het wordt pas echt pijnlijk duidelijk hoe bizar ongrappig TBBT is als de lachband wordt weggehaald, genoeg voorbeelden hier op youtube.

Het is een komedie vol uitgekauwde clichés over extreem stereotiepe slimme nerds bedoeld voor gemiddelde mensen die zichzelf vaak slim vinden omdat ze de referenties die de show naar pop-/nerd-culture maakt (her)kennen. Het is gewoon een matige sitcom van hetzelfde niveau als bijvoorbeeld Two and a Half Men en het is prima als je het leuk vindt of hersenloos op de bank kunt wegkijken. Maar als iemand tegen mij zegt dat die TBBT een geweldige komedie vindt dan cringe ik wel een beetje.

^ opinie ;)

Geeft niks hoor. Sommige grappen moeten je liggen denk ik. Zo vind ik friends verschrikkelijk dom. Maar om de grappen in tbbt kan ik gewoon heerlijk lachen. Ook gewoon leuk om een beetje naar de verborgen grapjes te zoeken.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 10:31

Werk.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 10:42

Loeky01 schreef:
Werk.

Oh deze deel ik. Vorige week gevraagd naar t rooster van volgende week. Tot as dinsdag werk ik in een andere locatie maar welke dagen/tijden ik daarna weer op mijn eigen locatie moet. Geen idee. Nu is er voor niemand een rooster lijkt t maar alsnog. Ik vraag iets en 0,0 communicatie. Geen eens: “ben er nog mee bezig” ofzo.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:06

Wordt zelfs afgewezen bij de lidl.

Voor de rest brandwondje open gescheurd, weer kloof en andere hand een snee. En de rest vergeten we maar, want dat is toch bijna iedere dag hetzelfde.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:14

Dat ze gewoon 20 euro op splinternieuwe earbuds van Samsung bieden op MP en ik dan zeg dat het veel te weinig is en ze dan 30 bieden :wave:

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:14

Dat de gewone griep ook nog bestaat... :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:52

Ik liet de kinderen van mij ex altijd leuke kado’s voor hun moeder uitkiezen, dan kregen ze 20 euro en moesten ze samen wat uitzoeken voor haar.
Zij had echt een hekel aan mij, dus ik gunde haar leuke kado’s. :')
De meiden trots vertellen dat ze met mij de stad in waren geweest wat uitkiezen voor haar verjaardag en zij verplicht leuk doen als ze die uit moest pakken waar zowel ik als de meiden bij waren...
De meiden zo trots als een pauw en ik een minuutje of wat leedvermaak.
Win-win

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 12:03

Cynn schreef:
Dat de gewone griep ook nog bestaat... :')

Plus één!!!

Dikke keelontsteking te pakken.
Maar... Geen probleem! Zit voorlopig nog thuis met een gebroken knie.
Zelfs quarantaine is in dit geval nul probleem :')

"Geluk bij een ongeluk!"

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-21 12:15

Hier ook al een week een naar vastzittend hoestje en vandaag ook koppijn erbij gekregen.. getest en geen Corona maar begin maandag bij mijn nieuwe stage dus zou knap banketstaaf zijn als ik daar als een hoestende zeehond binnenloop :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 12:30

Jeuk |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:21

LaPluche schreef:
Ik liet de kinderen van mij ex altijd leuke kado’s voor hun moeder uitkiezen, dan kregen ze 20 euro en moesten ze samen wat uitzoeken voor haar.
Zij had echt een hekel aan mij, dus ik gunde haar leuke kado’s. :')
De meiden trots vertellen dat ze met mij de stad in waren geweest wat uitkiezen voor haar verjaardag en zij verplicht leuk doen als ze die uit moest pakken waar zowel ik als de meiden bij waren...
De meiden zo trots als een pauw en ik een minuutje of wat leedvermaak.
Win-win

Geniaal!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:30

Geen echte ergernis, maar meer verdriet.

Dinsdag op woensdag hebben we onze hond moeten laten inslapen. Na al het dokteren was hij eindelijk goed op de rit. Bleek hij ook nog een hersentumor te hebben.

Mijn vriendje, mijn schatje, mijn alles...hij is er niet meer. Het is zo onbeschrijfelijk stil in huis. Niet te bevatten.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:30

Wat verdrietig, heel veel sterkte.. :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:37

Heel veel sterkte :knuffel:

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:41

Afscheid van een viervoeter is altijd zo poedersuiker... :(:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:42

Sterkte, PineApple :(:).