Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Siri schreef:Sorry ik kom even binnen vallen!
Maar hoe zit het met verzenden via Homerr?
Ik krijg van Vinted een qr die ik moet laten scannen bij het punt. Het punt zegt vervolgens dat ik er een adres op moet schrijven en wil het pakket niet aannemen. Het adres heb ik niet, want ik krijg alleen het label met die qr.. Weet iemand hoe dit zit?
pmarena schreef:Ik print altijd de Homerr QR code uit en vind het altijd maar stom om dat pakje in te moeten leveren zonder adres er op....dat voelt niet prettig
tengeltje11 schreef:Hier blijf ik me verbazen hoeveel mensen gedragen en ongewassen kleren opsturen… vorige week een jurk binnen met 3 soorten vlekken er op, na wassen waren er 2 weg en een niet, dus duidelijk ongewassen, wel geld terug gehad van de verkoper, maar waarom stuur je gedragen kleren op? En deze week idem, trui binnen met een vlek, in de was en vlek weg, dus idem toch dan….
verootjoo schreef:_Siri schreef:Sorry ik kom even binnen vallen!
Maar hoe zit het met verzenden via Homerr?
Ik krijg van Vinted een qr die ik moet laten scannen bij het punt. Het punt zegt vervolgens dat ik er een adres op moet schrijven en wil het pakket niet aannemen. Het adres heb ik niet, want ik krijg alleen het label met die qr.. Weet iemand hoe dit zit?
Je hoeft er geen adres op te schrijven. Ze moeten die QR scannen en plakken er dan een sticker op en dan kan ie verstuurd worden. Als het binnen NL verzonden wordt.
Als het naar het buitenland gaat moet je er wel een label opplakken met het adres. Maar die krijg je dan ook van Vinted.
Anders gewoon een ander pakketpunt proberen.