Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Gos zit mij te bedenken dat mijn hint supergemakkelijk wordt, maar ik ga mijn lootje binnenkort nog even klieren, nu al zin in. Kom wel over het budget maar dat is eigen keus, vind ik gewoon leuk om iemand blij te maken en het is niet zo dat ik het niet missen kan. Zal nu eerst even foto's zoeken, had gister weer een slechte dag met veel janken, dus lukte even niet.
Jorex schreef:@biggirl, ik heb ook niet het grootste budget dus voor mijzelf ook een max gesteld aan wat ik wil uitgeven eraan, vooral omdat ik meedoe aan 2. Mijn pakketten zijn altijd goed ontvangen, dus don't worry! Ik doe ook niet mee om een pakket te ontvangen, maar omdat ik het fantastisch vind een leuk pakket voor iemand samen te stellen.
Roulette_ schreef:Kunnen we de wel/niet over budget discussie dit jaar over slaan? Vorig jaar kwamen er na de eerste paar pakketten best wat reacties van mensen die klaagden dat ze volgend jaar niet meer mee wilden doen omdat die eerste pakketen in hun ogen zo groot en duur waren en zij dat niet eraan konden of wilden uitgeven.
Het door mij samengestelde pakket zat bij die eerste pakketten en het is best naar als je net zo hard je best hebt gedaan om een zo leuk en passend mogelijk pakket te maken voor je lootje en het word om zo’n reden afgekraakt door anderen. (Nog los van dat ik met een paar mazzeltjes ook echt maar nauwelijks over budget was gegaan).
De mega enthousiaste reactie van mijn lootje maakte alles goed hoor, en dat is toch waar het om hoort te gaan in mijn ogen.
Roosch schreef:Ik ga hooguit een klein beetje over budget maar kan heel creatief mijn geld uitgeven en soms heel goedkoop aan bepaalde dingen komen. Zo kan een pakket vrij duur ogen maar onder de streep nog niet eens zo duur zijn geweest. Soms is het niet wat het lijkt. Iedereen doet mee met (hopelijk) de beste intentiesdat moeten we niet vergeten. Mensen die over budget gaan mogen dat zelf weten maar het is natuurlijk geen verplichting!
Nala schreef:Even heel algemeen: Wat doen we met eten? Ik zie best veel bokkers voorbij komen die zeggen verschillende dingen lekker te vinden die best makkelijk te versturen zijn... Maar hoe zit dat als de verzending wat langer duurt?
Nala schreef:Even heel algemeen: Wat doen we met eten? Ik zie best veel bokkers voorbij komen die zeggen verschillende dingen lekker te vinden die best makkelijk te versturen zijn... Maar hoe zit dat als de verzending wat langer duurt?
germie schreef:Nala schreef:Even heel algemeen: Wat doen we met eten? Ik zie best veel bokkers voorbij komen die zeggen verschillende dingen lekker te vinden die best makkelijk te versturen zijn... Maar hoe zit dat als de verzending wat langer duurt?
Gedroogde pepers blijven wel enige jaren goed hoor.Chocolade is ook wel wat langer houdbaar.
Linnie050 schreef:Dat is inderdaad niet leuk.
En wat weet iemand nou wat je aan budget besteed hebt...
Je kan ook zelf nog dingen hebben staan of 1+1 gratis
1 voor je zelf en 1 voor je ss![]()
Vooral op het gebied natuurlijk van chocola haha