Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hahahatsjoe

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:29

Gos zit mij te bedenken dat mijn hint supergemakkelijk wordt, maar ik ga mijn lootje binnenkort nog even klieren, nu al zin in. Kom wel over het budget maar dat is eigen keus, vind ik gewoon leuk om iemand blij te maken en het is niet zo dat ik het niet missen kan. Zal nu eerst even foto's zoeken, had gister weer een slechte dag met veel janken, dus lukte even niet.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 10:57

hahahatsjoe schreef:
Gos zit mij te bedenken dat mijn hint supergemakkelijk wordt, maar ik ga mijn lootje binnenkort nog even klieren, nu al zin in. Kom wel over het budget maar dat is eigen keus, vind ik gewoon leuk om iemand blij te maken en het is niet zo dat ik het niet missen kan. Zal nu eerst even foto's zoeken, had gister weer een slechte dag met veel janken, dus lukte even niet.

:knuffel:

En wat een leuke foto's hierboven!

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:52

Ik zit inmiddels ook al over het budget maar heb steeds t idee dat ik veelste weining heb :?

Ohh heb er zo zin in om het te gaan versturen en straks alle pakketen te bekijken. Vind het zo leuk dat iedereen echt hun best doet <3

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:10

vind dat altijd knap als iemand onder budget blijven en dan alsnog een leuk pakket maken :) mij lukt dat dus echt nooit :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:22

Het gaat toch niet om kwantiteit, het is geen wedstrijdje :)
Liever minder cadeaus die leuk zijn dan allemaal dingen wat het net niet is en super veel. Niet zo onzeker of het leuk is of niet! Iedereen doet zn best :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:42

@biggirl, ik heb ook niet het grootste budget dus voor mijzelf ook een max gesteld aan wat ik wil uitgeven eraan, vooral omdat ik meedoe aan 2. Mijn pakketten zijn altijd goed ontvangen, dus don't worry! Ik doe ook niet mee om een pakket te ontvangen, maar omdat ik het fantastisch vind een leuk pakket voor iemand samen te stellen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 12:46

Jorex schreef:
@biggirl, ik heb ook niet het grootste budget dus voor mijzelf ook een max gesteld aan wat ik wil uitgeven eraan, vooral omdat ik meedoe aan 2. Mijn pakketten zijn altijd goed ontvangen, dus don't worry! Ik doe ook niet mee om een pakket te ontvangen, maar omdat ik het fantastisch vind een leuk pakket voor iemand samen te stellen.

Dat is top toch! je hoeft ook niet uit te leggen, ik neem aan dat de gene die over budget heen gaat dat zelf willen en niet om de meeste kadotjes of duurste :)

Ik vind het juist super knap als je met het budget een leuk pakket kan maken :) veel knapper als over budget heen gaan.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:07

Kunnen we de wel/niet over budget discussie dit jaar over slaan? Vorig jaar kwamen er na de eerste paar pakketten best wat reacties van mensen die klaagden dat ze volgend jaar niet meer mee wilden doen omdat die eerste pakketen in hun ogen zo groot en duur waren en zij dat niet eraan konden of wilden uitgeven.
Het door mij samengestelde pakket zat bij die eerste pakketten en het is best naar als je net zo hard je best hebt gedaan om een zo leuk en passend mogelijk pakket te maken voor je lootje en het word om zo’n reden afgekraakt door anderen. (Nog los van dat ik met een paar mazzeltjes ook echt maar nauwelijks over budget was gegaan).
De mega enthousiaste reactie van mijn lootje maakte alles goed hoor, en dat is toch waar het om hoort te gaan in mijn ogen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:12

Ik ga hooguit een klein beetje over budget maar kan heel creatief mijn geld uitgeven en soms heel goedkoop aan bepaalde dingen komen. Zo kan een pakket vrij duur ogen maar onder de streep nog niet eens zo duur zijn geweest. Soms is het niet wat het lijkt. Iedereen doet mee met (hopelijk) de beste intenties :) dat moeten we niet vergeten. Mensen die over budget gaan mogen dat zelf weten maar het is natuurlijk geen verplichting!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:27

Roulette_ schreef:
Kunnen we de wel/niet over budget discussie dit jaar over slaan? Vorig jaar kwamen er na de eerste paar pakketten best wat reacties van mensen die klaagden dat ze volgend jaar niet meer mee wilden doen omdat die eerste pakketen in hun ogen zo groot en duur waren en zij dat niet eraan konden of wilden uitgeven.
Het door mij samengestelde pakket zat bij die eerste pakketten en het is best naar als je net zo hard je best hebt gedaan om een zo leuk en passend mogelijk pakket te maken voor je lootje en het word om zo’n reden afgekraakt door anderen. (Nog los van dat ik met een paar mazzeltjes ook echt maar nauwelijks over budget was gegaan).
De mega enthousiaste reactie van mijn lootje maakte alles goed hoor, en dat is toch waar het om hoort te gaan in mijn ogen.

Echt? dat heb ik vorig jaar gemist denk ik of niet onthouden.

het gaat toch om het idee dat je wat leuks voor iemand anders doet de ander er blij mee is.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:33

Mkango dank je wel. Het gaat er inderdaad alleen maar om dat je lootje blij is. En die maak je altijd blij als je goed studeert.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:34

Roosch schreef:
Ik ga hooguit een klein beetje over budget maar kan heel creatief mijn geld uitgeven en soms heel goedkoop aan bepaalde dingen komen. Zo kan een pakket vrij duur ogen maar onder de streep nog niet eens zo duur zijn geweest. Soms is het niet wat het lijkt. Iedereen doet mee met (hopelijk) de beste intenties :) dat moeten we niet vergeten. Mensen die over budget gaan mogen dat zelf weten maar het is natuurlijk geen verplichting!

Dit dus! Ik vind het altijd een sport om een superleuk pakket te maken en me aan het budget te houden. Daar gaat een hele studie aan vooraf :+ er wordt gewikt en gewogen... ik ben nu wel heel tevreden. Moet de laatste cadeautjes nog inpakken, omhulsels vullingproof maken en de hint erin en klaar is Pikkepor.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:58

Het is natuurlijk geen heel hoog budget, daar moet je ook rekening mee houden. Maar je kunt zeker wel wat leuks vinden. En als je lootje aangeeft dat tweedehands ook mag, dan wordt het zelfs iets gemakkelijker misschien.
Ik probeer meerdere kleine dingen te kopen.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:14

Was ook zeer zeker niet mijn bedoeling om een discussie te starten !

Neem aan dat we allemaal ons stinkende best doen !

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:31

Ik heb zelf best veel geld om te besteden hier aan dus ik ga ook wel over het budget heen. Maar dat betekent absoluut niet dat ik datzelfde terug verwacht.

Ik vind het overigens ook belangrijker dat iemand er aandacht aan besteedt dan dat er lukraak wat gekocht wordt.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:37

Even heel algemeen: Wat doen we met eten? Ik zie best veel bokkers voorbij komen die zeggen verschillende dingen lekker te vinden die best makkelijk te versturen zijn... Maar hoe zit dat als de verzending wat langer duurt?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-20 14:39

Als je voedsel verstuurd zorg er dan met name ook voor dat de houdbaarheidsdatum wat verder weg ligt...

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:54

ynskek schreef:
Als je voedsel verstuurd zorg er dan met name ook voor dat de houdbaarheidsdatum wat verder weg ligt...

Nee joh. Ik las hier net dat 4,5 kilo chocolade wegsnoepen geen enkel probleem is :)) _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:02

Nala schreef:
Even heel algemeen: Wat doen we met eten? Ik zie best veel bokkers voorbij komen die zeggen verschillende dingen lekker te vinden die best makkelijk te versturen zijn... Maar hoe zit dat als de verzending wat langer duurt?

Gedroogde pepers blijven wel enige jaren goed hoor. :D Chocolade is ook wel wat langer houdbaar.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:10

Nala schreef:

Ik zou niks meesturen wat bederfelijk of heel kwetsbaar is. De doos autodropjes vorig jaar ging daarentegen perfect.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:11

Dat is inderdaad niet leuk.
En wat weet iemand nou wat je aan budget besteed hebt...
Je kan ook zelf nog dingen hebben staan of 1+1 gratis
1 voor je zelf en 1 voor je ss <<)
Vooral op het gebied natuurlijk van chocola haha

Ik vind het kopen en cadeautjes verzinnen zo leuk <3
Ben heel benieuwd wat mijn ss straks van het pakket vind.
Je kan niet meer dan je best doen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:17

germie schreef:
Nala schreef:

Gedroogde pepers blijven wel enige jaren goed hoor. :D Chocolade is ook wel wat langer houdbaar.

Ja, maar geen jaar :+
Ik ben stapelgek op chocola...
Maar omdat ik mijzelf zelden tot nooit toesta om chocola te kopen ben ik er ook super zuinig mee en vind ik het zonde om te eten. Daardoor kwam ik er laatst bij het opruimen van mijn slaapkamer achter dat ik een hele verzameling van chocolade letters heb (allemaal verstopt voor mijn vent want die vreet alls wat los en vast zit, daarom kwam ik er nu pas achter)
Letters van vorig jaar, het jaar ervoor en het jaar daarvoor.
We hebben ze maar weggegooid, de beestjes zaten er al in :r

Mbt het budget, iedereen moet lekker zelf weten wat je uitgeeft, zolang je maar aan het minimun zit.
Dat gezegd hebbende, als je voornemens bent om je pakket niet op te sturen maar langs te brengen, eerst contact opnemen met ons, en ik neem aan dat ik dan niet hoef te vermelden dat het budget voor de postnl dan besteed dient te worden aan het pakket :o

Ik ben hopeloos met budgetten, ik vind het super knap als mensen binnen het budget kunnen blijven :j

Edit: Santa... ik wil geen eten in mijn pakket :o
Door wat allergieën kan ik niet alles eten.
Enne, glazen rietjes... ik weet niet of ik dat al benoemd heb, maar door de vermoeidheid drink ik nu veel liggend in bed en rietjes zijn geweldig, maar die kartonnen zijn helemaal niks :n
Dus glazen rietjes (geen aluminium, ik heb er door corona weken over gedaan om de metaal smaak uit mijn mond te krijgen, ik wil dat nooit meer in mijn mond :') ) en een eventueel raggertje om schoon te maken zou geweldig zijn :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:21

Linnie050 schreef:
Dat is inderdaad niet leuk.
En wat weet iemand nou wat je aan budget besteed hebt...
Je kan ook zelf nog dingen hebben staan of 1+1 gratis
1 voor je zelf en 1 voor je ss <<)
Vooral op het gebied natuurlijk van chocola haha

Dit....mijn SS krijgt iets wat hier op voorraad ligt in de kast, waar ik ooit behoorlijk van heb ingeslagen bij een 1+1 gratis aanbieding. :j Die tel ik niet mee, dat was de 2de 1. :))
En nee, het is geen chocolade. :')

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:25

Ik ging shoppen voor mijn lootje en kwam thuis met 1 cadeautje voor lootje. En 5 cadeautjes voor mezelf :')