Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Hij kan er nu misschien om lachen, maar de ernst is toch wel dat hij zelf aangeeft "herinner me dat het geen goed plan is".
Hij spreekt over een vlucht van 9u... En dat met 2 kleine kinderen. Het is al moeilijk zat om ze tijdens een autorit van een uur zoet te houden waarschijnlijk, waarom pak je die dan mee op vliegreis van een halve dag? Familiebezoek, ok. Al kan familie ook deze kant op komen vind ik dan. Maar voor je lol? Is het nou echt zo erg om vakantie een paar jaar in eigen land door te brengen, of op een aangename reistijd met de auto? Ze worden elk jaar ouder, kan je elk jaar een stukje verder weg.
elnienjo schreef:Varekaj schreef:Hij kan er nu misschien om lachen, maar de ernst is toch wel dat hij zelf aangeeft "herinner me dat het geen goed plan is".
Hij spreekt over een vlucht van 9u... En dat met 2 kleine kinderen. Het is al moeilijk zat om ze tijdens een autorit van een uur zoet te houden waarschijnlijk, waarom pak je die dan mee op vliegreis van een halve dag? Familiebezoek, ok. Al kan familie ook deze kant op komen vind ik dan. Maar voor je lol? Is het nou echt zo erg om vakantie een paar jaar in eigen land door te brengen, of op een aangename reistijd met de auto? Ze worden elk jaar ouder, kan je elk jaar een stukje verder weg.
Ze kunnen buiten het hoogseizoen reizen voor ze schoolplichtig worden. Logisch dat ze er dan gebruik van maken voor verre reizen.
Alleen zouden vliegmaatschappijen voor die kleine schreeuwlelijks gewoon volle prijs moeten laten betalen.