Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:04

Wifi op werk is traag dus kan geen stockphotos downloaden, en niets synchroniseren in lightroom. En dus niet foto's bewerken voor m'n werk. Scheelt dat ik zondag toch opnieuw foto's wou maken voor m'n werk, omdat ik gwn op een werkdag hier geen tijd voor heb en krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:22

Dat zelfs getalletjes fatsoenlijk invoeren in een Excelbestand al te moeilijk is voor mensen, dat die fouten er vorig jaar niet uitgepikt zijn tijdens de controle van de accounts door managers en partners, en ik dus megaveel tijd kwijt ben aan alles narekenen en fouten eruit vissen voordat ik verder kan, want ik heb niet de ervaring om in één oogopslag te zien waar dingen mis gaan. :x

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:30

DeMolenhoek schreef:
Dat een tractor voor meneer nog niet genoeg is. Nee, hij wil er nu ook een zitmaaier bij. Hallo! Is het nog niet genoeg? Ik zei gisterenavond al nee, das nu ook nee. _-:(

Jullie hebben toch meerdere “lopende gras maaiers”?
Lijkt me prima oplossing of iets voor achter de tractor.

Asvinia

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:32

Dat school dingen zo slecht regelt en alles ontzettend onduidelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 12:55

Zelfs de #$|<$|€{* nietmachine werkt niet fatsoenlijk. _-:( :')

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:26

Te hard getraind en nu een zere knie en voorarm... hopelijk gaat het weg en worden het geen blessures. ;(

En buren die zeuren dat degene die m'n toilet renoveert te vroeg herrie maakt. Volgens mij is 9 uur in de ochtend laat genoeg. :?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:27

Resistance schreef:
Zitmaaiers zijn ook gewoon heel erg handig? :') Weet niet hoeveel grond jullie hebben, maar als je geen zitmaaier wil - ga jij 't dan met de hand doen? :D

Nee joh, maaier achter de trekker en klaar. Goedkoper ook nog.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 14:53

Door een leestoegangstijd engels gemaakt te hebben en er nu achter komen dat ik een vraag verkeerd heb ingevuld. Ughhh dat doet pijn.

Mijn rayban zonnebril op de tegels buiten laten vallen en dat er nu op mijn rechter glas krassen en kleine deukjes in zitten

Dat mijn school zo laat dingen aangeeft en dat ik nu donderdag middag toch naar school moet voor een stomme workshop had al andere plannen. En dat ik die ochtend al een toets heb en dan nog 2 uur moet wachten op die workshop.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 15:15

Dat ik letterlijk al de hele dag aan het wachten ben op een pakketje dat er nu nog steeds niet is terwijl het tijdvak al een uur verstreken is :') top

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:17

Heb laatst een nieuw abbo afgesloten bij een provider. Heb er nu al onwijs veel spijt van. Wat een paasei gezeik daar zeg. Er klopt geen ene zak van. De site zegt totaal iets anders dan wat in de app staat, de vrouw aan de telefoon zegt weer iets anders en ik heb nu een abbo wat ik niet heb besteld. Ik krijg minder dan dat ik heb besteld maar ik betaal wel meer. En ik ben te laat met opzeggen, want je hebt 14 dagen bedenkttijd. Terwijl ik pas 3 dagen dit abbo heb. Slaat echt helemaal nergens op. Ben zo pissig.

Edit: ik ben echt ZO chago. Ik wil dit hele topic volspammen met allerlei random letters want moet echt ff m'n frustratie kwijt.
En dan ook nog morgen werken bij dat poedersuiker. Sjonge (ja, ik heb het echt zwaar :+).

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:26

Dat mijn appel/kaneel moes nog te heet is om te eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:27

Bloemetje75 schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat een tractor voor meneer nog niet genoeg is. Nee, hij wil er nu ook een zitmaaier bij. Hallo! Is het nog niet genoeg? Ik zei gisterenavond al nee, das nu ook nee. _-:(

Jullie hebben toch meerdere “lopende gras maaiers”?
Lijkt me prima oplossing of iets voor achter de tractor.

Ja klopt. Maar hij wil elke keer nadat het is afgegeten toch nog eens mooi glad maaien. Fijn, geen probleem. Dat doet hij dan maar met de gewone maaier. Of hij zoekt er inderdaad maar een opzetstuk voor maar nog een zitmaaier erbij terwijl nu al de tractor buiten staat vanwege plaatsgebrek, nee. Gewoon echt niet. En zijn gekende: Ik blijf er over beginnen tot ze uiteindelijk ja zegt tactiek gaat deze keer niet werken. Dat hij dan maar bij zijn geliefde tractor gaat slapen :')

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:32

Mijn nuchtere huisarts die niet nuchter was bij mijn bezoek en het probleem die ik heb. Meteen moeten bloedprikken. Hij benoemde ook dat hij wilt uitzoeken wat de cellen in mijn weefsels aan het doen zijn.
Een week wachten op de uitslag, maar maak mij toch wel zorgen. Wil het zo graag aan mijn ouders vertellen, maar die zijn op vakantie nu wat ik niet wil verpesten.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:40

Acute netelroos :Z

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 16:44

Dat de website van mijn Hogeschool altijd zo tergend langzaam is. |o

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:47

Afbeelding

Afbeelding

Dit. Een hoogwerker die al de hele dag mijn voordeur staat te blokkeren. Lopend kun je er nog wel langs, maar ik moet zo met de fiets weg en ik vraag me af hoe ik dat ga doen -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:51

Gewoon even de bestuurder aan z'n jas trekken .. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:53

Die staat op het dak van de buren :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 16:55

Zit er nu een draakje achter het raam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:02

Marcella schreef:
Dat mijn appel/kaneel moes nog te heet is om te eten.

Nu heb ik trek in appel-kaneelmoes... en ik moet nog meer dan twee uur. |(

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:03

Het zou droog blijven uiteraard overal behalve waar ik de post moest lopen .

Mijn nieuwe laarzen zouden eerdaags bezorgd worden maar ik had nog geen t&t code gehad dus ik dacht met een gerust hart op pad te gaan .. kom ik thuis ligt er een niet thuis briefje in de bus... kan ze weer gaan halen bij jumbo ..

Mijn fiets is al sinds vrijdag stuk . Heb m zaterdag weggebracht zou vandaag klaar zijn maar wordt hoogstwaarschijnlijk morgen pas ..

Ik kan nu niet naar mijn paard want de leenfiets is verschrikkelijk voor mijn houding en 8 km fietsen op een fiets die niet comfortabel voor mijn rug is , is echt een dealbreker .

Ook heb mijn post van de belastingdienst gehad . En ik mag gaan dokken ...

Zo dat was mijn ellende van vandaag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:04

Dat ik niet weet hoe ik de meldingen van de camera's in de stal en het erf moet uitzetten en dat ik mezelf steeds terug zie en hoor kakelen op beeld... >;)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:10

Britta: ja, dat is Claudius :D

Afbeelding

Hier nog in herfstsferen :') Hij zit voor het raam, maar wel in een kooitje anders eet ie de pizzabezorgers op :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:26

Mijzelf >< perongeluk auto in zijn 2 terug ipv zijn 4 en later andersom in zijn 4 ipv 2 :\ ^) . Sorry ToetToet :(:) , vind de auto niet leuk -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 17:32

Dat iemand mijn net geleegde GFT kliko, die na het legen nog even een paar uurtjes aan de straat stond, gevuld heeft met zijn/haar losse RESTafval. Wat voor figuur ben je als je zoiets doet >;)