Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 18:13

Nou wij hebben op het werk ook een post.nl punt.
Dat ze bij post.nl altijd beweren het is te druk, tja dan word het toch tijd dat er extra personeel bijkomt.
Want wij krijgen eigenlijk altijd wel rond dezelfde aantal pakketten.

Behalve nu de dag na BF. Echt een oliebol load aan pakketten vanmorgen.
Maar mensen snappen het ook echt niet.
De karren worden aan ons over gedragen en die moeten wij paket voor paket inscannen. Na iedere 5 pakketten komen er stickers uit. Die wij op de pakketten moeten plakken.
Sommige mensen zien, ohhh afgeleverd op punt, vliegen met 160km per uur naar het pakket punt.
Sommige hebben nog niet eens de melding ontvangen of staan al aan de balie. Is her er al, is het er al.

Voordat wij alles ingescand hebben, stickers geplakt en opgeruimd duurt gewoon even. Hebben nl ook gewoon klanten aan de balie. En ja banketstaaf misschien want die gaan voor. Post.nl leverd maar bar weinig op. Dat is ook de reden dat veel supermarkten ermee gestopt zijn nu ze geen tabak mee mogen verkopen.
Zo frustratie weer uit haha

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 18:16

kiki1976 schreef:
Dat ze bij post.nl altijd beweren het is te druk, tja dan word het toch tijd dat er extra personeel bijkomt.

De karren worden aan ons over gedragen en die moeten wij paket voor paket inscannen. Na iedere 5 pakketten komen er stickers uit. Die wij op de pakketten moeten plakken.
Sommige mensen zien, ohhh afgeleverd op punt, vliegen met 160km per uur naar het pakket punt.
Sommige hebben nog niet eens de melding ontvangen of staan al aan de balie. Is her er al, is het er al.

Voordat wij alles ingescand hebben, stickers geplakt en opgeruimd duurt gewoon even. Hebben nl ook gewoon klanten aan de balie. En ja banketstaaf misschien want die gaan voor. Post.nl leverd maar bar weinig op. Dat is ook de reden dat veel supermarkten ermee gestopt zijn nu ze geen tabak mee mogen verkopen.

RESPECT voor jullie
Echt ik zag het laatst, wat een werk

nevica

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 18:22

Hier gisteren ook pakje opgehaald in een kledingwinkel. Hun hadden er geen eens plek meer voor. :(:)

Snap ook niet helemaal waarom dit topic altijd uitdraait op dezelfde personen die altijd hetzelfde zeuren en dan iedereen er weer op in gaat terwijl we nu toch wel weten dat dat echt nul komma nul zin heeft. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 18:43

Mijn pakket is vandaag in het distributiecentrum gebleven. Zie het wel heeft geen haast alleen kan er ook geen rekening mee houden. Dus alleen de kans dat als ze komen dat het voor niks is. Heb wel neerzet toestemming, maar dat moet wel iemand beneden deur open doen.

Op werkdagen staat deze tegenwoordig wel open.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 18:49

Het is ergens ook jammer en onnodig dat webshops blijven adverteren met vandaag besteld is morgen in huis. W
Voor mij hoeft het vaak nieteens zo snel, zou fijn zijn als je een optie ofzo erop hebt, zodat de druk ook wat afneemt hopelijk

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 19:01

ik heb gister 2 dingen besteld die vandaag dus wel geleverd zijn. Dank voor de bezorgers !
Ik heb ook wel neerzettoestemming en briefje op de deur etc.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 19:04

Vandaag kwam hier ook een pakketje aan, had ik nog niet verwacht. Gisteren besteld maar vaak gaan er een paar werkdagen overheen. Het is overigens maar de helft van de bestelling, had 2 grote zakken hondenvoer besteld. Wordt meestal in 2 delen verstuurd vanwege het gewicht.
Pakketbezorger heeft het netjes bij de pakketbus neergezet en aangebeld.
Wij hebben een vaste bezorger van Postnl en heb er absoluut geen klachten over.
Binnenkort zal er ook wat lekkers voor hem klaar liggen, in december doen wij dat altijd. Deze bezorger hebben we nog geen jaar, maar de vorige was altijd blij en verrast met de lekkernijen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 19:14

Ik kreeg vandaag een pakketje dat volgens de verzender maandag pas zou komen, dus ik heb echt geluk!

Wij hebben thuis een auto op het erf staan die altijd los is. Als ik een pakketje verwacht hang ik een briefje op de deur dat ze het daar in mogen leggen. Gaat altijd goed met alle verzendbedrijven behalve met DHL. Die sukkels leggen het bij de achterdeur, buiten in de regen ook. Al meerdere klachten ingediend maar ze kunnen niet lezen of willen het niet snappen denk ik

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 23:01

Er zou vandaag een brievenbuspakketje bezorgd worden (gaat via de 'normale' post mee). Werkelijk iedere keer weer met PostNL en dus ook vandaag: "We hebben het bezorgmoment helaas niet gehaald". Zit je je de hele dag te verkneuteren voor niets (de melding kwam vanavond pas). :(

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:00

kiki1976 schreef:

Oooh als ik al die karren altijd zie staan vraag ik me echt af wat winkels zichzelf aan doen. Sterkte :(:)

Moet zeggen dat de pakketten hier op zich prima aan komen. We hebben alleen een zeer onvriendelijke bezorger bij PostNL die echt een enorme bende van zn bus maakt. Dan kan hij een pakket niet vinden en gooit hij (letterlijk) alles door of uit de bus om te zoeken. Heb van de week weer even meegekeken of ik mn pakket ergens zag (aan logo) en dat ging niet zachtzinnig. Heb regelmatig kapotte dozen, maar weet nu dus wel waarom. Gelukkig nooit schade aan de bestelling, maar ik durf dus niks breekbaars meer te laten bezorgen :\

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:53

Nou wij merken echt wel een verschuiving. Waar eerder de mensen het pakket thuis lieten bezorgen en nu op een pakket punt.
Puur omdat er veel bezorgers zijn die er een potje van maken (veel, dus echt niet allemaal).
Voor post.nl uiteindelijk makkelijker en goedkoper!
Want het is goedkoper op een x aantal karren op een pakket punt te droppen ipv rondjes rijden om te bezorgen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 02:21

Ik heb liever thuis wegens ophalen met de scooter en lichamelijke problemen. Daarom bestel ik en haal ik het niet bij de winkel.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:46

Hier nog steeds absoluut geen klagen over welke bezorgdienst dan ook.
Ze mogen het wel gewoon aan de deur neerzetten ( briefje doet wonderen :P ) en ze krijgen elk jaar pralines met eindejaar. :D

Zelfs vandaag zou er bezorgd worden door Postnl zag ik net. Gisteravond besteld, wordt vandaag bezorgd. Da's nieuw op zondag 8-)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 10:15

Ik kreeg een keer een pakket dat een kado voor mijn partner was, dus wat ik niet thuis wilde laten ontvangen door mijn partner.

Dus pakketpunt. En dat bezorgmoment is 3 dagen uitgesteld, terwijl alles wat ik gewoon thuis laat bezorgen door PostNL altijd super goed en netjes bezorgd wordt.
Iets wat ik later besteld had, kwam eerder thuis aan dan dat het andere pakketje op het bezorgpunt was.

En een keer via DHL niet thuis tijdens bezorgmoment, dus veranderd naar pakketpunt. Dat zou dan een dag later worden.
Dag later kwam er nog een ander pakket, voor mijn partner, ook met DHL. En toen waren we wel thuis, toen kreeg ik het pakket wat volgens de app naar het pakketpunt zou gaan omdat ik dat had ingesteld, ook gewoon in mijn handen.
Vond dat ik dit geval wel fijn, natuurlijk, maar ook wel weer een beetje bijzonder.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 10:17

Ik mag echt niet klagen. Tot nu toe alles binnen 1 a 2 dagen binnen. Nu bestel ik veel via bol en die hebben natuurlijk wel een postnl centrum intern. Gisteravond om 11 uur nog iets besteld en volgens de mail wordt dat vandaag nog geleverd. Als dat zo is ben ik echt positief verrast.

Pakketten mogen wel in het tuinhuis gezet worden overigens. Zelfs DHL doet dat nu weer netjes. Ik had een aantal klachten ingediend omdat m'n pakketten in de regen voor de deur gekwakt werden en soms zelfs kwijt raakten. Maar dat gaat nu ook goed

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 11:14

Nou hier vandaag een pakket gebracht dat eigenmorgen zou komen..
Dus helemaal top

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 11:29

Mazzel met goede bezorgingen dan. Maar hier is het drama, beroerd, stuk, weg, geretourneerdzonder bezorging of bericht dat het ergens lag zwaar vertraagd en een enkele keer gaat het goed. En ik bestel zelden online alleen als ik het niet in een winkel kan krijgen of kan ophalen. Maar 3 spoorloos pakketten, 2 retour zonder reden en pakket stuk door transport of bezorging, de vervanger daarvan stuk en de vervanger van de vervanger zoveel te laat dat de inhoud het maar net overleefde in 5 maanden vind ik toch zeker niet acceptabel of normaal -:(-

En dan heb ik het nog niet over bezorgen zonder aankondiging als ik toevallig thuis ben, thuis blijven en krijgen je bent niet thuis. Thuis blijven en vertraagd en nog een keer en nog een keer en dan komt het als je een afspraak hebt en je niks kunt verzetten. De uren dat ik braaf ben thuisgebleven voor iets dat niet kwam 8)7

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 13:01

Hier net ook een pakketje gekomen, gisterenavond besteld. Keurig bezorgd. Pakketbus aan huis maakt het toch erg makkelijk.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 16:59

Alles van BF is al netjes geleverd door postnl. Donderdagavond besteld, zaterdag in huis.

Iets wat woensdag op de post is gegaan hebben ze schijnbaar meer moeite mee en ik daardoor ook want het is een medicament dus wel fijn als het eens binnen komt.

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 18:45

Pakket is vandaag bezorgd. Doos wel flink beschadigd.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 19:49

Heel fijn als je opeens een berichtje krijgt dat je pakketje vandaag komt, terwijl deze eerst voor morgen in de planning stond.
We waren al op een verjaardag.
Maar aangezien het een duur pakket was, is mijn man naar huis gereden.

Wel netjes bezorgd/afgegeven, mijn man was ook nog de huissleutels vergeten, dus kon niet meer binnen en zich ook niet legitimeren

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 20:09

Hier zou ik morgen het pakketje krijgen van bol.
Ben benieuwd

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 21:24

purny schreef:
Hier zou ik morgen het pakketje krijgen van bol.
Ben benieuwd

Edit. Pakket van Ali

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 14:40

Nou eerste pakket van agradi via dpd binnen. Ging net deur uit om naar de huisarts te gaan toen dpd voor mijn neus stond. Beter getimed kan niet.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 16:24

2 pakketjes vandaag binnen van Bol en Ali.