Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Relaxed schreef:Ik niet, ik wil doorgroeien en ben best snel verveeld.. Heb gewoon een uitdaging nodig en vraag me af of hij dat is..
En wie weet kan hij bij zijn baan wel super goed nog leren en doorgroeien?
Ik vind dit nogal kortzichtig om te denken eigenlijkVoor mij zou iemand die zo denkt dan weer afvallen
xPareltje schreef:Ineens een match die ik een tijd geleden opgeheven heb en me nu stalkt op whatsapp, hoe de fack heb je mijn nummer en laat me met rust..
Ailill schreef:Fem schreef:Vergeten te reageren, wat leuk nieuws zeg! Zaterdag dus date 4?Ik had gisteren een 3de date met mijn match van Happn.
Volgende date staat zaterdag gepland.
Gaat tot nu toe erg goed/leuk.
listiglistje schreef:xPareltje schreef:Ineens een match die ik een tijd geleden opgeheven heb en me nu stalkt op whatsapp, hoe de fack heb je mijn nummer en laat me met rust..
Het kan nog altijd erger hoor![]()
Ik had werkschoenen te koop via MP/FB.
De man (grote Rus) is zelfs bij mij thuis komen passen.
Had maat 43 maar kwam 45 passen,okay was al weird...kocht ze niet.
Nu stalked hij mij subtiel via allerlei social media en vroeg gisteren mijn nummer voor een idee/voorstel wat hij had![]()
Mijn vriend...Nou hartstikke spasiba hoor Alex, maar NEE
Neverland schreef:Wat leuk die dates!![]()
Ik kan het maar niet vinden op Tinder. Elke man die ik spreek daar is iets mee. Eentje voelde zich beledigd toen ik zei dat ik niet wou dat hij me thuis zou komen ophalen voor een eerste date. "Je ziet toch dat ik er normaal uit zie?!" ehhh ja en? Zegt echt niks over je karakter hoor.Daarna ben in geblokkeerd. Een paar andere die vonden dat ik mijn leven moest aanpassen. "Met 22 jaar fulltime werken is veel te jong! Je zou moeten reizen en zo! Je gaat hier spijt van krijgen" Ja ga jij maar naar Thailand tijgers aaien, voor mij hoeft dat niet.
En zo gaat het maar door...
Zertab schreef:Leuk allemaal!
@Neverland: Ik zou idd ook niet willen dat ze meteen weten waar ik woon. Uiterlijk zegt idd niets over innerlijk.
Ik praat sinds zaterdag met een leuke jongen. Qua uiterlijk sowieso veel te knap voor mij. Qua innerlijk ook echt mijn type. Ben benieuwd waar dit heen gaat.
Neverland schreef:Wat leuk die dates!![]()
Ik kan het maar niet vinden op Tinder. Elke man die ik spreek daar is iets mee. Eentje voelde zich beledigd toen ik zei dat ik niet wou dat hij me thuis zou komen ophalen voor een eerste date. "Je ziet toch dat ik er normaal uit zie?!" ehhh ja en? Zegt echt niks over je karakter hoor.Daarna ben in geblokkeerd. Een paar andere die vonden dat ik mijn leven moest aanpassen. "Met 22 jaar fulltime werken is veel te jong! Je zou moeten reizen en zo! Je gaat hier spijt van krijgen" Ja ga jij maar naar Thailand tijgers aaien, voor mij hoeft dat niet.
En zo gaat het maar door...