Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 22:45

Shiloh schreef:
Vast een vraag die al 30 keer besproken is. Maar daten jullie met het oog op wat vastigs, of is het vooral lang leven de lol en de avontuurtjes?

Ik ben zo'n stille meelezer, ik zat er echt puur voor de lol op en vond het swipen gewoon leuk, heb geen 1x met een Tinder iemand afgesproken. En toen toch wel een soort van (ingewikkeld), en nu zijn we sinds juli samen :+.

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 23:24

Shiloh: ik zat ook wel met het idee van iets "vasts" op Tinder. Niet perse de man waar ik mee wil trouwen, maar heb met mijn ex (via Tinder) het toch een paar maanden leuk gehad, we hadden wel echt een relatie.
Oké lekker duidelijk, ik zocht wel gewoon een relatie :+
Maar nu dus tinderloos, had happn nog wel op mijn telefoon staan en ben per toeval met iemand aan de praat, maar dat zal ook wel op niks uit lopen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 00:15

Ik heb vandaag (of nouja, ondertussen al gisteren) een jaar met mijn vriend :D Afgesproken dat ik naar hem toe zou gaan (en ik had bewust een over-de-top zoetsappig kaartje geschreven), belde hij vanavond dat hij veel te laat thuis zou zijn van het werk -O- . Hij had (zoals verwacht) ook niet door dat het ons 1-jarig jubileum was, nu voelt hij zich helemaal schuldig :') We gaan het het weekend maar inhalen.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 05:28

Colien schreef:
Ik heb vandaag (of nouja, ondertussen al gisteren) een jaar met mijn vriend :D Afgesproken dat ik naar hem toe zou gaan (en ik had bewust een over-de-top zoetsappig kaartje geschreven), belde hij vanavond dat hij veel te laat thuis zou zijn van het werk -O- . Hij had (zoals verwacht) ook niet door dat het ons 1-jarig jubileum was, nu voelt hij zich helemaal schuldig :') We gaan het het weekend maar inhalen.

Pfff... mannen :+

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 06:52

Typisch een mannen actie Colien. Van het weekend maar extra goedmaken dus. Gefeliciteerd!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 11:31

Wij hebben gisteren samen de stekker eruit getrokken :\
Ik trok het niet meer en hij is bezig met alles zelf op de rit te krijgen, maar dat duur nog wel even.
Hij heeft mentaal voorlopig geen behoefte aan daten/relatie met iemand, en met mij just friends....

Ik ga eind volgende week een paar dagen naar mijn ex in Amsterdam.....I know slecht plan!
Maar voor mij is het wel even wat ik nodig heb, gewoon afleiding, vertrouwd, intimiteit, knuffel, gezelligheid, even verstand op 0
en beiden geen verwachtingen en gevoelens. (lekker duidelijk voor mezelf en voor hem ook, dus geen gedoe!)

Ik heb voorlopig geen zin in daten met nieuwe mannen tot ik hem uit mijn systeem heb.
Dus voor mezelf maar even deze tussen oplossing bedacht, voorlopig scharrelen met mijn ex...
Ik denk wel dat ik het dan zelf sneller verwerk en ik snel weer lekker in mijn vel zit.
Ik ben naar allebei eerlijk geweest over bovenstaande, dus hoef ik mezelf niet schuldig te voelen.

Ik Tinder dus even niet mee... want voor je het weet ben je 10 banketstaaf en teleurstellingen verder :o
Daar pas ik voor... misschien over een paar maanden weer.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 11:40

listiglistje schreef:
Wij hebben gisteren samen de stekker eruit getrokken :\
Ik trok het niet meer en hij is bezig met alles zelf op de rit te krijgen, maar dat duur nog wel even.
Hij heeft mentaal voorlopig geen behoefte aan daten/relatie met iemand, en met mij just friends....

Ik ga eind volgende week een paar dagen naar mijn ex in Amsterdam.....I know slecht plan!
Maar voor mij is het wel even wat ik nodig heb, gewoon afleiding, vertrouwd, intimiteit, knuffel, gezelligheid, even verstand op 0
en beiden geen verwachtingen en gevoelens. (lekker duidelijk voor mezelf en voor hem ook, dus geen gedoe!)

Ik heb voorlopig geen zin in daten met nieuwe mannen tot ik hem uit mijn systeem heb.
Dus voor mezelf maar even deze tussen oplossing bedacht, voorlopig scharrelen met mijn ex...
Ik denk wel dat ik het dan zelf sneller verwerk en ik snel weer lekker in mijn vel zit.
Ik ben naar allebei eerlijk geweest over bovenstaande, dus hoef ik mezelf niet schuldig te voelen.

Ik Tinder dus even niet mee... want voor je het weet ben je 10 banketstaaf en teleurstellingen verder :o
Daar pas ik voor... misschien over een paar maanden weer.
Crap, dit zat er een beetje aan te komen, althans op basis van je laatste pb, ik heb je de afgelopen tijd niet echt meer gesproken. Wat ontzettend rot dit, juist omdat jullie beide zo enthousiast waren. Ik begrijp dat je er voor hem wilde zijn, maar ik denk dat het wellicht te pril was om hem echt te kunnen helpen?

Wat betreft je ex: Echt niet doen! Lees je berichten hier in het topic nog eens terug, die gozer is niet goed voor jou en jij niet voor hem en jullie beide niet voor/naar elkaar toe. Ik denk dat het veel beter voor je zou zijn om echt even alleen te zijn, weer met beide voetjes te landen en even heel lief en goed voor jezelf gaan zorgen. Je hoeft helemaal niet alleen te zijn, hebt vast genoeg friends die je ook afleiding kunnen bezorgen. Toen het bij mij uitging heb ik een week lang, soms wel 5 keer per dag, woedend of huilend mijn beste vriend opgebeld. Daarna ging de knop om. Ik heb serieus dik een jaar niemand toegelaten, niets gezocht, niets gewild en echt zelf dat proces door gegaan. Mezelf terug vinden, voelen en ervaren wie ik ben, reflecteren op het verleden en focussen op de toekomst. Echt, uiteindelijk krijg je daar zo'n boost van, da's niet normaal.

PB staat altijd open, enne:

Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 11:42

Maar jouw ex heeft toch een vriendin? Ik vind scharrelen met je ex prima als je daar behoefte aan hebt, maar als hij nog in een relatie zit, hmm..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 11:47

He bah ll wat een nare situatie zo. Wel fijn dat jullie er beiden zo over denken maar dat maakt het niet minder verdrietig. Je kunt er ook anders tegenaan kijken, misschien is NU jullie tijd nog niet en heeft hij de tijd voor zichzelf echt nodig om alles weer op de rit te krijgen.

En verder sluit ik aan bij de reactie van Aillil en vooral zijn plaatje. Als je dan op zoek bent naar even wat afleiding zou je nog beter denk ik een willekeurige persoon kunnen ontmoeten of desnoods inhuren dan naar je ex gaan. Tenzij je heel erg zeker weet dat hij geen vriendin heeft nu en je nog zekerder weet dat je niet jezelf ermee gaat kwellen door misschien toch weer gevoelens te krijgen. Waardoor je dadelijk misschien nog ellendiger voelt dat je nu al doet.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:09

Heel erg rot :(:) Maar ook ik ben het met bovenstaande eens dat vluchten naar je ex misschien niet de oplossing is. Beter eerst weer tot jezelf komen, leren alleen zijn zonder aandacht van anderen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:22

Iedereen verwerkt dit soort dingen op zn eigen manier.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:28

fleurtjeuh schreef:
Iedereen verwerkt dit soort dingen op zn eigen manier.
Klopt, daarom is het ook een advies.

Maar als je net uit een 'relatie' komt, lijkt het mij persoonlijk niet handig om vervolgens bij je ex aan te kloppen. Sterker nog, verre van zelfs. Zeker indien ex inmiddels weer bezet is.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 12:57

Dat moment dat iemand je 'my future husband noemt' :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:12

He wat vervelend LL :(:) terug naar je (bezette?!) ex vind ik niet het meest slimme plan, maar goed.

Dat moment is geheel afhankelijk van de context Ailill :D :D Over het algemeen vind ik het in de voorfase nogal creepy :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:18

Maar ja, als ik alles wat onverstandig leek ook daadwerlijkelijk niet gedaan zou hebben zou mn lijstje stomme dingen die ik heb gedaan, korter zijn.
maar je doet t soms gewoon... -O- omdat het op dat moment een goed idee lijkt..

laatst zei een tinderiemand "mag ik je houden?" vond ik ook niet heel chill...
zit ik straks met een ketting aan mn been in de kelder.. %)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:20

Deels eens, gaat er voornamelijk om wie het stuurt. Moment waarop is van ondergeschikt belang O:)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:22

Nou ja, je hebt onverstandig (vaak genoeg gedaan) of bewust iets met een bezette man doen (als dat hier het geval is). Dat eerste moet iedereen lekker zelf weten, tweede vind ik gewoon verre van netjes.

Mwah, als iemand op Tinder na een dag zegt dat ik z'n future wife ben dan vind ik daar wel wat van :') Maar ieder zo z'n ding.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:30

Berdien schreef:
Nou ja, je hebt onverstandig (vaak genoeg gedaan) of bewust iets met een bezette man doen (als dat hier het geval is). Dat eerste moet iedereen lekker zelf weten, tweede vind ik gewoon verre van netjes.

Mwah, als iemand op Tinder na een dag zegt dat ik z'n future wife ben dan vind ik daar wel wat van :') Maar ieder zo z'n ding.
Eens, 2e zou inderdaad niet netjes zijn. Aan de andere kant, wellicht hebben ze een open relatie? Je weet het niet. En daarnaast, of ex een partner heeft komt geloof ik niet bij LL vandaan, voor hetzelfde geld is dit niet het geval. Blijf ik het overigens wel onverstandig vinden.

Haha, nee zo zou het creepy zijn! Maar elkaar 2 maanden terug tijdens carnaval ontmoet. Elkaar een paar dagen gezien en daarna verdronk ik bijna in het werk, hij trouwens ook. Elkaar afgelopen weekend, weer, gezien en dan is zo'n appje best leuk :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:41

Ik zou daar alsnog de kriebels van krijgen maar zolang jij je er maar goed bij voelt :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:08

Ailill schreef:
Berdien schreef:

Eens, 2e zou inderdaad niet netjes zijn. Aan de andere kant, wellicht hebben ze een open relatie? Je weet het niet. En daarnaast, of ex een partner heeft komt geloof ik niet bij LL vandaan, voor hetzelfde geld is dit niet het geval. Blijf ik het overigens wel onverstandig vinden.

Nee klopt dat zei ik. Ik had even haar berichtjes terug gelezen en op 28-03 zegt ze nog iets van mijn ex (heeft een vriendin) vroeg me mee naar een VIP party. Of zoiets. Maar misschien is het een andere ex, of is het inmiddels uit etc je weet het niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:11

Er staat me inderdaad ook zoiets bij, maar ik vind het altijd wat flauw om zaken terug te lezen, maar da's iets persoonlijks van mij denk ik.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:12

Oh maar ik las het ook niet terug om te veroordelen hoor, maar als iets juist heel goed of slecht gaat ben ik altijd wel benieuwd naar het verloop :D

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:13

Ailill schreef:
Er staat me inderdaad ook zoiets bij, maar ik vind het altijd wat flauw om zaken terug te lezen, maar da's iets persoonlijks van mij denk ik.

Watch your back.. 8-)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:20

Tanya schreef:
Oh maar ik las het ook niet terug om te veroordelen hoor, maar als iets juist heel goed of slecht gaat ben ik altijd wel benieuwd naar het verloop :D
Ik (ver)oordeel ook niet, is echt een persoonlijk dingetje. Als mensen iets willen delen, dan doen ze dat vanzelf wel. Althans, da's mijn mening :)

Cer schreef:
Ailill schreef:

Watch your back.. 8-)
Inderdaad, je zou zomaar een hernia op kunnen lopen :P
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 14:25

Aan de andere kant, wat je niet bekend wilt hebben moet je ook niet op Bokt zetten :)

Ah, de roodharige carnavalboy ziet jou als future husband? Doe je goed.