Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
haffiefreak schreef:Ik ben opzoek naar kleine chocolade wijnflesjes.
Met drank heb ik ze wel eens gezien.
fohadie schreef:haffiefreak schreef:Ik ben opzoek naar kleine chocolade wijnflesjes.
Met drank heb ik ze wel eens gezien.
Misschien hebben ze bij de lidl nog. Rond de kerst hebben zij die altijd.
Heel soms bij de Gall&Gall
En op Schiphol bij taxfree shops.
Al is dit idd meer mer sterke drank. Met wijn heb ik ze eerlijk gezegd nog niet gezien.
8nnemiek schreef:Ik vind wel deze: https://www.taartendecoratie.nl/chocola ... small.html
Om zelf te maken![]()
Grote, chocolade wijnflessen zijn wel te vinden, maar kleintjes zie ik zo snel niet inderdaad.
Lizz schreef:Benita schreef:Omdat mijn dochters binnenkort aan een springrubriek mee doen, waarbij de organisatie graag ziet dat de deelnemers in die rubriek een rood wedstrijdjasje dragen, ben ik dus op zoek naar een rood wedstrijdjasje in de maat 36 (kleine maat 36 of grote 34).
Omdat ze het jasje alleen in bepaalde rubrieken dragen zoek ik dus het liefst een goedkoop of tweedehands jasje. Heeft iemand een tip voor mij waar ik een betaalbaar jasje kan vinden of heeft iemand nog een leuk jasje te koop voor mij?
Bij kramer hebben ze deze, maar is bordeaux rood.
https://m.kramer.nl/Ruiter/Dames-bovenk ... d=NL/NL_nl
Horka heeft een echt rood wedstrijdjasje. Maar wel wat duurder.
https://www.hetpaardenwinkeltje.nl/prod ... mpetition/
Ze hebben deze ook nog in juniormaten. Via bol.com en dan zijn ze tientje goedkoper geloof ik.
8nnemiek schreef:Chocolade met wijnsmaak is wel te vinden: https://www.regionalhighlights.nl/zeut- ... maken.html
Maar dan weer niet in fles-vorm..
casperzazoe schreef:Ik zoek een fijne sportlegging. Heb nu een gladde (die je eigenlijk overal voorbij ziet komen) maar zoek eigenlijk iets wat niet doorschijnt / squatproof is![]()
Zo eentje lijkt me fijn, maar deze vind ik veel te duur. [ [url=m/dP2vhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind ze bij Bol.com maar zie daar vooral slechte recensies over. Als ie een telefoonzakje heeft, is het helemaal geweldig!
SavannahNx schreef:casperzazoe schreef:Ik zoek een fijne sportlegging. Heb nu een gladde (die je eigenlijk overal voorbij ziet komen) maar zoek eigenlijk iets wat niet doorschijnt / squatproof is![]()
Zo eentje lijkt me fijn, maar deze vind ik veel te duur. [ [url=m/dP2vhT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind ze bij Bol.com maar zie daar vooral slechte recensies over. Als ie een telefoonzakje heeft, is het helemaal geweldig!
Ik wilde dit net plaatsen. Kwam er pas recent achter dat mn gladde zwarte legging ongelooflijk doorschijnt als je bukt. En al die keren heb ik er squats mee gedaan..
je kan ze trouwens googlen onder Yoga Pants. Krijg je meestal zachte stof met hoge band.
8nnemiek schreef:Ik zoek ook weer iets..![]()
Ik kom er echt niet achter hoe deze dingen heten, en al helemaal niet waar ze te koop zijn..
[ [url=m/J8NZTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
ScarOfWars schreef:Misschien dat er iemand is die mij kan helpen.
Ik heb op zoek naar: een hardcover A4 (het liefst iets groter zodat er ook een echt A4 papier er op geplakt kan worden) blanco notitieboek/plakboek/fotoboek. Of hoe zoiets ook maar heet.
Ik ben al weken aan het zoeken, maar het wil niet echt vlotten.
Het liefst ook niet al te duur (het liefst onder de 20 euro).
Wie weet iets?
JPitty schreef:ScarOfWars schreef:Misschien dat er iemand is die mij kan helpen.
Ik heb op zoek naar: een hardcover A4 (het liefst iets groter zodat er ook een echt A4 papier er op geplakt kan worden) blanco notitieboek/plakboek/fotoboek. Of hoe zoiets ook maar heet.
Wie weet iets?
Wellicht eens kijken naar een schetsboek/ schetsblok/ tekenboek/ tekenblok? Heb je al vanaf een paar euro bij bijvoorbeeld Wibra, Zeeman of Hema.
Wie weet iets?
lovelyfiefy schreef:ScarOfWars schreef:Misschien dat er iemand is die mij kan helpen.
Wie weet iets?
heb je toevallig al bij pippoos gekeken?
die verkopen echt heel veel hobby spullen namelijk.
en anders zou ik zeggen een speciaal winkeltje voor schilderen/tekenen
JPitty schreef:Bij hema zag ik er nog een op a4 formaat, wel geen hardcover maar toch. Anders eens in een tekenwinkel kijken wat voor boeken ze daar hebben?
Wie weet iets?