Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 07:07

Pascalle, ik reageer later ff op je vanaf laptop!

Renee is #foreveralone :') :') hij is wel een BN'er. Wat jammer!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 12:34

Dani199764: klinkt wel als een hele leuke date! :)

MMIDV: hoe was het??

Jatoby: gelukkig was het geslaagd haha! Lijkt me echt ongemakkelijk anders. Ik vind dat betalen ook een dingetje.. had van de week ook gewandeld met iemand en even 1 drankje daarna gedaan, hij ging afrekenen en dan voel ik me enerzijds stom om dat gewoon te accepteren maar aan de andere kant, tis 1 drankje.. lastig blijft het haha. Wel lief dat hij betaald heeft! En het eind is altijd ongemakkelijk :+ ik ben altijd afwachtend hoe hij reageert, heb de bal wat dat betreft altijd bij de ander neergelegd tot nu toe, toch een beetje onzeker wat dat betreft en bang afgewezen te worden..

Ik ga even stoppen met tinderen, of in ieder geval met swipen. Ik vraag me af hoe jullie dit doen of gedaan hebben haha... ik bleef swipen als ik me verveelde dus iedere dag wel even, en swipe maar enkele keren naar rechts maar haast altijd is het een match. Zo krijg ik er meerdere keren per week matches bij, en bij veel klikt het ook nog wel zo via de chat. Allemaal leuk en aardig, maar ze willen uiteindelijk allemaal afspreken ook, en ik ga toch niet met 7 man afspreken :+

Heb nu een paar keer iemand gezien niet via tinder, en dat klikt leuk, ik weet niet zo goed of ik er meer bij voel maar vraag me af of ik dat echt kan uitvinden als ik ondertussen ook nog met die andere mannen in de weer ben. Het maakt me allemaal in ieder geval erg onrustig en ik vind het ook lastig om tegen al die matches te zeggen dat ik geen date wil terwijl het wel echt leuk klikt en ik bang ben de man van mijn dromen zo te laten gaan :+

Dus, ik stop in ieder geval met swipen, en met in ieder geval 1 match spreek ik iets af (iets met te nieuwsgierig O:) ). Alle matches waarbij ik echt twijfel heb ga ik ontmatchen, beetje opruimen maar :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 14:42

haha, die periodes heb ik ook wel, soms ben je ook gewoon een beetje tindermoe en dan heb je ff rust nodig. Ik heb tinder er van de week afgeknikkerd, het ziet er toch wel naar uit dat het behoorlijk serieuze oliebol gaat worden met die gozer :=. Ik zie hem vanavond weer als het goed is, jeuj *\o/*!

Ik heb nooit zo'n moeite met zo'n awkward einde, als ik ze leuk vind neem ik zelf het initiatief wel, hoewel het, als het wederzijds is, ze dat toch vaak zelf wel al doen. En als ik het niks vind dan krijgt ie heel netjes een zoen op de wang, maar meer ook niet, kun je beter maar duidelijk over zijn :j. Dan krijg je hier en daar wel teleurgestelde reacties, maar dan hebben ze gewoon pech :'). Wat betreft het betalen voor het eten o.i.d., geen moeite mee als ze dat doen, je hebt er toch ook gewoon een gezellige avond voor? Ik zorg sowieso dat ik niet te gek doe met eten bestellen en hou er rekening mee dat we de rekening splitten, als het gewoon leuk klikt dan mogen zij de portemonnee trekken, als het niks is dan split ik meestal :j.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:48

Ik ben ook geneigd Tinder van mijn telefoon af te knikkeren. Maar verwijderen jullie dan ook gelijk heel jullie account of laten jullie die wel nog bestaan? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:50

Ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Als je account blijft bestaan kunnen mensen je ook nog tegenkomen, wat een nadeel kan zijn als een date jaloers is (wat voor mij sws een directe exit zou zijn, maar dat is een ander verhaal).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 14:51

Je kunt ook je zichtbaarheid uitzetten ;)
Dat heb ik gedaan. Als ik me dan bedenk hoef ik niet mijn hele profiel opnieuw aan te maken _O-

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:01

Hyppolyte - Leuk lekker van genieten. Verder nog niets besproken er over?

Yonker - Ik heb alles er helemaal af gegooid en als ik het er weer op zet begin ik gewoon over nieuw.

Robijntjah *\o/* wat ben jij lui zeg haha kom je wel weer gezellig oude matches tegen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 15:01

haha, ik heb gewoon de app eraf gedonderd, hij ook. Niet dat dat voor mij echt hoefde, maar ik kreeg toevallig een berichtje van iemand waar ik een paar weken daarvoor contact had gehad, die heb ik dus netjes verteld dat ik voorlopig even off the market ben en toen toch de app er maar uitgegooid :j. Als date jaloers is kan ie de hik krijgen, daar hou ik niet van :n. Ik ben duidelijk genoeg, haal geen rare oliebol uit, als ie daaraan twijfelt dan gaat ie maar bij iemand anders huilie huilie doen :j

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:34

Ik heb tinder nog wel op mijn telefoon staan, heb er een beetje een haat-liefde verhouding mee. Ondanks dat ik best serieus met iemand (al een maand lang) aan het daten ben heb ik het nog niet verwijderd. Ik vind het gewoon leuk vermaak op momenten dat ik me verveel. Heb over het algemeen ook de meldingen ervan uit staan. Laatst had ik hem wel even aan staan omdat ik me toen zo erg verveelde. Later vergeten uit te zetten, toen ik bij mijn date was zag hij dat ik berichten kreeg van Tinder, was wel even awkward maar zo weer vergeten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:38

Haha nou ik doe er niks meer mee dus denk waarom zou ik het niet gewoon verwijderen :')
Zag bij date dat het ook nog op zijn telefoon stond, maar vertrouw hem wel zo goed dat ik verwacht dat die er niks mee doet. En agh als die dat wel doet is dat z'n goed recht :Y)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:40

Bij mijn date staat het er trouwens ook nog op ja, althans laatste keer zag ik het per toeval er nog op staan. Heb ik ook geen problemen mee, net zo goed als dat ik nog rondswipe mag hij dat van mij ook.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 17:18

@tnt, jaa wel wat besproken, we hebben iig afgesproken dat we stoppen met swipen en verder zien we het wel, maarja, we zijn ondertussen wel 4 hele dagen verder en dat niet te hard van stapel lopen is wel lastig :'). Ach, hij komt vanavond, ik blij, hij blij en hij betrekt nu wel zijn kinderen wat meer bij de gesprekken (voiceberichtjes enzo), dus het is al wel behoorlijk serieus zeg maar eigenlijk :') :=...

Ik krijg er spasmes van, maar ergens is het ook wel leuk, dus genieten doe ik sowieso wel :j, met hier en daar een kleine blokkade omdat we even niet weten wat we ermee moeten :')

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:40

Ik heb een rare snuiter aan de haak geslagen >;) . Op Tinder klikte het wel, althans ik was nieuwsgierig. Overgegaan naar de app, zegt hij net ineens dat hij zijn moeder over mij heeft verteld? We praten net een paar dagen... mij iets te creepy, next :') .

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:54

hahahaha nou ik krijg zojuist een berichtje van een jongen waar ik 3 maanden geleden mee sprak en zou gaan daten, het klikte op app heel leuk en op het laatste moment zij hij uit het niets af en reageerde nooit meer.
Nu stuurt die dus ineens bericht of ik het zie zitten wat te gaan drinken met hem.
Echt wat denk je zelf? :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:05

Naja.. ik geef mensen graag een tweede kans. Je weet nooit de omstandigheden waardoor t zo is gegaan.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:17

suikermeisje schreef:
Naja.. ik geef mensen graag een tweede kans. Je weet nooit de omstandigheden waardoor t zo is gegaan.

hij zei af omdat die mij toch ineens te jong vond en bang was dat je daar niks serieus mee kan, en nu komt die terug en zegt die: Ja ik was bang dat ik nog niet klaar was voor een serieuze relatie.
Hoe tegenstrijdig is dat haha, de manier waarop die doet krijgt die echt geen 2e kans, ben geen 2e keus die even beschikbaar is als het hem uit komt hoor. Volgendsmij had die toen der tijd gewoon een ander en is het daarmee niks geworden :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:20

Ja maar zoiets kan toch gebeuren?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:24

suikermeisje schreef:
Ja maar zoiets kan toch gebeuren?

Vind ik persoonlijk niet, ik ga het hele gesprek hier niet in zetten gezien dat ook niet mag, maar de manier waarop die reageerde was gewoon echt niet netjes en ik hoef niet als 2e keuze gezien te worden, dan ben je bij mij bij de verkeerde

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 23:24

Dani terwijl ik je bericht las dacht ik ook: gewoon een smoes en nu is dat op niets uitgelopen en dacht hij weer aan jou.

Op zich niet eens perse een ramp. Denk niet zozeer dat je het moet zien als 2e keus zijn. Die ander is namelijk geen eerste keus meer en jij desalniettemin interessant. Ik heb toen ik mijn man kende maar hem nog niet interessant vond ook gescharreld. Dat werd niets en ineens zag ik het licht :).
Zou hem alleen niet misstaan als hij dr eerlijk over zou zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 06:56

Groot gelijk hoor, ik doe ook niet aan 2e kansen :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 07:42

Ik wel! J heeft toen we net een week of 3 aan het daten waren de boel gestopt want hij wist het even niet meer. Toen zijn we een maand gewoon vrienden geweest tot hij het wel weer wist. Maar hij heeft me nooit onheus bejegend of naar behandeld en dat maakt wel verschil. Hij kwam ook uit een lange relatie en het ging opeens heel snel voor hem.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 10:22

Dat is iets anders als afwijzen en vervolgens terug komen .
Even rem erop ipv zwaai zwaai met een domme smoes

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 13:24

Ik zou er ook geen zin meer in hebben om 2e optie te zijn.

Phoeh, de jongen waarmee ik nu 3,5 maand date (en op reis met geweest) begint erg te veranderen. We gingen het rustig aandoen, daten zonder labeltje, dus ook zonder zekerheid en zonder exclusiviteit. Hij zegt zelf dat hij bindingsangst heeft. Hij neemt Weinig initiatief om af te spreken, is erg druk met school nu. Maar als ik wegga met vrienden vind ik hem best jaloers overkomen ondanks dat hij zelf geen labeltje wil (soort van open relatie?). Wat moet ik hiermee doen?

Ik heb het gevoel dat hij me wil houden voor leuke dingen mee te doen als hij tijd heeft en zelf hem ondertussen wil amuseren met zijn vrienden en flirten maar ik zou dat niet mogen dan.

Ps. Sorry voor mijn rare zinnen, ik heb een vreselijke kater

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 13:41

florence123 schreef:

Phoeh, de jongen waarmee ik nu 3,5 maand date (en op reis met geweest) begint erg te veranderen. We gingen het rustig aandoen, daten zonder labeltje, dus ook zonder zekerheid en zonder exclusiviteit. Hij zegt zelf dat hij bindingsangst heeft. Hij neemt Weinig initiatief om af te spreken, is erg druk met school nu. Maar als ik wegga met vrienden vind ik hem best jaloers overkomen ondanks dat hij zelf geen labeltje wil (soort van open relatie?). Wat moet ik hiermee doen?

Ik heb het gevoel dat hij me wil houden voor leuke dingen mee te doen als hij tijd heeft en zelf hem ondertussen wil amuseren met zijn vrienden en flirten maar ik zou dat niet mogen dan.

Bespreek dit met hem! Communicatie is belangrijk, zeker als je er (nog) geen labeltje aan wil hangen. Zeg vooral wat het met jou doet en wat jij vervelend vindt, zonder hem een verwijt te maken

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 15:02

florence123 schreef:

Inderdaad vragen wat hij wil/benoemen wat je ziet/voelt/merkt.