Ik word wakker met een glas water of appelsap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fem schreef:xMaxxiee schreef:
How?! Teach me master![]()
Heb een lijstje gemaakt met cadeautjes maar kan er werkelijk maar drie kopen voor het bedrag
Ik heb er straks een stuk of 15 denk ik... ook binnen het bedrag..
Denk aan: Aliexpress, Wish, Ebay, Kringloopwinkel (tweedehands hoeft echt niet oud, vies of versleten te zijn)...
En goedkoop hoeft ook niet flut te zijn..
Al zijn sommige dingen dat vast wel..
Maar acht... soms zijn flutcadeautjes ook leuk.. als er ook maar een paar bruikbare toffe dingen tussen zitten..
NikkiDeKerf schreef:Ik heb al een aantal cadeautjes gescoord inmiddels, hoop echt dat mijn secret santa het leuk gaat vindenVerzenden is tussen 8 en 18 december, toch?
Het verbaast mij hier dat mensen zeggen dat ze 'opstandig' worden van alle 'eisen' die hier worden gegeven. Ik lees veel mensen met voorkeuren, vooral veel positieve ook overigens, en moet zeggen dat ik juist wel blij zou zijn zulke dingen te weten. Je doet dit toch vooral om een ander blij te maken?? Mensen die zeggen 'ik zou er expres in doen wat iemand niet leuk vindt omdat ik opstandig wordt van eisen' kan ik bijna niet geloven, dat zijn gewoon misplaatste grapjes toch?
NikkiDeKerf schreef:Het verbaast mij hier dat mensen zeggen dat ze 'opstandig' worden van alle 'eisen' die hier worden gegeven. Ik lees veel mensen met voorkeuren, vooral veel positieve ook overigens, en moet zeggen dat ik juist wel blij zou zijn zulke dingen te weten. Je doet dit toch vooral om een ander blij te maken?? Mensen die zeggen 'ik zou er expres in doen wat iemand niet leuk vindt omdat ik opstandig wordt van eisen' kan ik bijna niet geloven, dat zijn gewoon misplaatste grapjes toch?