Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 20:51

2 tot 3 werkdagen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 22:06

Hoelang het duurt hangt van Nederland af. De volgende werkdag u's het sowieso in Nederland. Wanneer de levering is is van hen afhankelijk.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:26

Sommige mensen omg.... had een schilderij te koop staan wilde er x bedrag voor. Meneer belt me dagelijks onder andere naam ( stuur dag later via zelfde acc op marktplaats bericht over tel gesprek) en nu had die zelfde schilderij voor de helft gekocht krijg ik echt 5 berichtjes met fotos van zelfde en nieuwe blablabla ff serieus wat moet ik ermee heb maar terug gestuurd zo te zien ben je er blij mee veel plezier ervan :').

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:39

Ik heb nu iets ergs!!
Geld overgemaakt maar heb een nieuwe pas dus deze geregistreerd en daarna geld over geboekt (echt veel geld) en ineens is het 2 keer af geschreven. En dat terwijl ik mijn random reader maar 1x heb gebruikt. Wat ook raar is dat ik nog een andere overboeking had gedaan en die staat er tussenin. Dus ze zijn ook niet direct na elkaar afgeschreven.
De verkoopster heeft gezegd het terug te storten maar ik durf nu niks meer over te maken.. :(

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:40

Ik heb mijn camera gister te koop gezet, gister iemand die de vraagprijs bood. Dus ik gezegd dat ze hem mocht overnemen en of ik hem moest verzenden of dat ze hem kwam halen.

'ja, ik woon in België. Ik weet dat het raar klinkt hoor, maar wilt u hem misschien opsturen naar mijn zoon in Nigeria'
:wave: Doei he, dat gaan we dus niet doen :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:43

Lienek schreef:
Ik heb nu iets ergs!!
Geld overgemaakt maar heb een nieuwe pas dus deze geregistreerd en daarna geld over geboekt (echt veel geld) en ineens is het 2 keer af geschreven. En dat terwijl ik mijn random reader maar 1x heb gebruikt. Wat ook raar is dat ik nog een andere overboeking had gedaan en die staat er tussenin. Dus ze zijn ook niet direct na elkaar afgeschreven.
De verkoopster heeft gezegd het terug te storten maar ik durf nu niks meer over te maken.. :(

Wat k*t zeg hoop dat eerlijke verkoper is

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:46

love_mandy schreef:
Ik heb mijn camera gister te koop gezet, gister iemand die de vraagprijs bood. Dus ik gezegd dat ze hem mocht overnemen en of ik hem moest verzenden of dat ze hem kwam halen.

'ja, ik woon in België. Ik weet dat het raar klinkt hoor, maar wilt u hem misschien opsturen naar mijn zoon in Nigeria'

Als ze er voor betalen. Waarom niet dan? Maakt toch niet uit waar je hem heen stuurt

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 19:47

Ik denk het wel ze werkt bij een groot blad (handig beetje research) ik check altijd bij zo'n groot bedrag of het betrouwbaar is.
Maar ik baal van de rabobank. En dan open je een chat en geven ze dus overboeking aan van de verkopende partij en wanneer ik dan vraag wat mijn opties zijn als dit niet gedaan wordt sluiten ze de chat.
Pff wat een flut service. Ze hebben gewoon een fout in die update zitten en nu ben ik de dupe.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:15

Ashleytjuhh schreef:
love_mandy schreef:

Als ze er voor betalen. Waarom niet dan? Maakt toch niet uit waar je hem heen stuurt

Bekent oplichters mailtje moet je maar een opzoeken. :)
Ook gemeld bij marktplaats inmiddels

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 22:15

Lienek schreef:
Ik heb nu iets ergs!!

Staat de betaling er toevallig op als reservering? Soms gaat een betaling niet helemaal goed en probeert 'ie het opnieuw, dan wordt 'ie eerst 2x afgeschreven maar daarna komt er toch weet eentje terug. Dan zou het in de loop van de week opgelost moeten zijn. Maar ik heb dat eerlijk gezegd tot nu toe alleen met pintransacties gehad, niet met gewone overschrijvingen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:15

Mijn paardje op internet gezet. Ben benieuwd wat daar op af komt. Al 1 manege die blijft doordrammen.
Ook al 2 serieuze goede interesses dus ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:41

Als je geen manege wil zou ik dat direct afkappen. Al hoeft dat geen slechte plek te zijn natuurlijk.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:04

Dat het ik dadelijk gedaan. Maar kreeg hele betogen terug. Voor mijn paard is dat gewoon geen goede plek (1 kennis en al 20 jaar).
Nu gewoon op deze persoon niet meer geantwoord

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:12

Zoe_97 schreef:
Dat het ik dadelijk gedaan. Maar kreeg hele betogen terug. Voor mijn paard is dat gewoon geen goede plek (1 kennis en al 20 jaar).

Nu ben ik wel benieuwd naar de betogen

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:21

Vjestagirl schreef:
Zoe_97 schreef:

Nu ben ik wel benieuwd naar de betogen

Dat een paard het daar ook goed heeft etc. Als antwoord dat ik mijn paard kiet op een manege wilde.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:55

Dan weet je iig direct wat voor vlees je in de kuip hebt...

Ik heb mijn oude aquarium nog geen 5 minuten op marktplaats staan en ik heb het eerste bod al binnen...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:04

Wauw, hier aantal dingen verkocht wat ik niet verwachtte.

Kreeg op iets van 27 maart een reactie, tot heden nog niks gehoord, 31 maart alleen wel van: Ja ik wil hem heel graag.

Maar, geld overmaken ho maar! :?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:19

Een 20 jarig paard verkopen zal ook niet makkelijk gaan.

Ik vind dat toch al een lastig iets met verkopen. Je weet nooit zeker waar ze terecht komen. Die persoon die jij geschikt vind kan het paard een week later ook aan de manege verkopen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:20

Abercrombie schreef:
Een 20 jarig paard verkopen zal ook niet makkelijk gaan.

Ik vind dat toch al een lastig iets met verkopen. Je weet nooit zeker waar ze terecht komen. Die persoon die jij geschikt vind kan het paard een week later ook aan de manege verkopen.

Das waar, maar dan mag je toch nog wel eisen stellen? Je weet nooit wat ermee gebeurd, maar dat wil niet zeggen dat je dan alles maar overboord moet gooien en moet verkopen aan de eerste de beste

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:28

Nee in zo een kwestie zou ik ook niet verkopen aan iemand waar ik geen goed gevoel bij heb.
Eenmaal verkocht naar jou gevoel een goed huis en wat er dan mee gebeurd is cru gezegd niet meer jou zaak, ho vervelend je het als ex-eigenaar ook vind...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:53

Ik heb een super huisje gevonden. Hij gaat naar een vriendin van de staleigenaar en blijft ook leuk op dezelfde stal :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:06

MPapp gaf melding dat ik een bericht had.
Wil ik het openen, bestaat het niet meer. Apart.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 10:19

Ik heb ook weer wat. Niet via mp maar via medpets. Daar bestel ik dus ook nooit meer. Het artikel (wat ik snel nodig heb) was op voorraad en zou direct de volgende dag verstuurd worden. Ik had het zaterdag verwacht. Uiteindelijk gisteren maar een bericht gestuurd en toen kreeg ik dit terug: "Wegens onbekende reden is uw bestelling nog niet verstuurd, waarvoor onze excuses.
Uw bestelling zal vandaag aan u worden verstuurd.
Later vandaag ontvangt u een track en trace code van het pakket."

Nu heb ik weer een mail dat hij vandaag verstuurd gaat worden (en dus niet vandaag geleverd) en nog steeds geen track & trace. Kan ik morgen dus weer de hele dag thuisblijven, volgende keer bestel ik het wel bij Fiets.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 10:36

Dat had ik daar ook met honden kluif duurde onwijs lang en me bestelling werd in delen verzonden omdat ik boos werd moest daardoor op alles wachten zei stuur dan alles maar in delen op wat je wel hebt. Heel irritant zet dan niet op de site dat voorradig is

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-17 11:10

Waardeloos zeg. Fiets kon het bestellen, maar dan gingen er een paar dagen overheen. En ik wilde het liefst direct starten omdat mijn merrie gewoon echt even extra ondersteuning nodig heeft. Ik heb nu Medpets maar een bericht gestuurd dat ik mijn geld terug wil en de bestelling wil annuleren.