Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Ik heb nu iets ergs!!
Geld overgemaakt maar heb een nieuwe pas dus deze geregistreerd en daarna geld over geboekt (echt veel geld) en ineens is het 2 keer af geschreven. En dat terwijl ik mijn random reader maar 1x heb gebruikt. Wat ook raar is dat ik nog een andere overboeking had gedaan en die staat er tussenin. Dus ze zijn ook niet direct na elkaar afgeschreven.
De verkoopster heeft gezegd het terug te storten maar ik durf nu niks meer over te maken..
love_mandy schreef:Ik heb mijn camera gister te koop gezet, gister iemand die de vraagprijs bood. Dus ik gezegd dat ze hem mocht overnemen en of ik hem moest verzenden of dat ze hem kwam halen.
'ja, ik woon in België. Ik weet dat het raar klinkt hoor, maar wilt u hem misschien opsturen naar mijn zoon in Nigeria'Doei he, dat gaan we dus niet doen
Ashleytjuhh schreef:love_mandy schreef:Ik heb mijn camera gister te koop gezet, gister iemand die de vraagprijs bood. Dus ik gezegd dat ze hem mocht overnemen en of ik hem moest verzenden of dat ze hem kwam halen.
'ja, ik woon in België. Ik weet dat het raar klinkt hoor, maar wilt u hem misschien opsturen naar mijn zoon in Nigeria'Doei he, dat gaan we dus niet doen
Als ze er voor betalen. Waarom niet dan? Maakt toch niet uit waar je hem heen stuurt
Lienek schreef:Ik heb nu iets ergs!!
Geld overgemaakt maar heb een nieuwe pas dus deze geregistreerd en daarna geld over geboekt (echt veel geld) en ineens is het 2 keer af geschreven. En dat terwijl ik mijn random reader maar 1x heb gebruikt. Wat ook raar is dat ik nog een andere overboeking had gedaan en die staat er tussenin. Dus ze zijn ook niet direct na elkaar afgeschreven.
De verkoopster heeft gezegd het terug te storten maar ik durf nu niks meer over te maken..
Vjestagirl schreef:Zoe_97 schreef:Dat het ik dadelijk gedaan. Maar kreeg hele betogen terug. Voor mijn paard is dat gewoon geen goede plek (1 kennis en al 20 jaar).
Nu gewoon op deze persoon niet meer geantwoord
Nu ben ik wel benieuwd naar de betogen
Abercrombie schreef:Een 20 jarig paard verkopen zal ook niet makkelijk gaan.
Ik vind dat toch al een lastig iets met verkopen. Je weet nooit zeker waar ze terecht komen. Die persoon die jij geschikt vind kan het paard een week later ook aan de manege verkopen.