3 uur Ik volg de youtube filmpjes. Zo is hij nu met handdoeken dus dat werkt ook gigantisch goed.
Lisitano
Geplaatst: 17-05-16 12:46
Handdoeken zijn brandbaar, ik vind dat net als die jasjes nooit zo'n fijn idee.
Met aluminiumfolie moet je wel een soort dakje maken hè? Dat wordt gigantisch heet en zelfs mijn vervelende Fireside Treats poolt dan met een half uur.
Ladies Night? Zoetermeer? Klinkt goed! Kan iedereen daarheen of is dat alleen op uitnodiging? Is wel echt de dag voor mn vakantie...
Vreemd dat tunnelen uit het niets, last van een dwarse jar hihi. Ik heb hetzelfde met mn colourfull... Ik vind een handdoek ook een eng idee, maar als je er zelf vertrouwen in hebt gewoon doen.
Nee, ik ga niet naar de ladies night. Kan die dag gewoonweg niet.
Skessa_
Geplaatst: 17-05-16 14:47
Zie het zo voor me Lisitano
Lisitano
Geplaatst: 17-05-16 14:47
Jammer zeg. En iemand nog naar My Store? Ik vond er vorige keer niet veel bijzonders aan, geen leuke aanbiedingen.
Kirja
Geplaatst: 17-05-16 14:53
Is de koopzondag van My Store alleen in de winkel of ook online?
Balen van je tunnel DMH, gelukkig lijkt het opgelost.
Wat een fantastische verzameling heb je toch Lisitano. Blijft gaaf om daar foto's van te zien!
Hier weer eens Grey aan, blijft een heerlijk geurtje. Nog maar 2 blokjes nu..
Laatst bijgewerkt door Kirja op 17-05-16 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-16 14:53
Nee naat Mystore ook niet. Wat ik niet begrijp waarom je nu weer over Lush begint, als dit niet relevant voor het topic is. Omdat jullie niet willen dat het topic naar HK gaat. Houd er dan over op.
En wat je pb betreft, tja, die heb ik genegeerd in dit topic. Omdat jullie dit niet iets voor het topic vonden/vinden. Maar nee heb niks aan je pb gehad, ik heb dit zelf namelijk ook kunnen vinden. Alleen was dit na dat ik mijn vraag aan DeMolehoek stelde.
Edit; zie dat je het overigems net weggehaald hebt.