epicIk moest eerst buiten me vermaken en dan mocht tv aan , ik had geen vriendinnetjes dus fietse hele dorp door. Was dan zo uur verder en dan had 1 van mijn zussen wel de zapper pff
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
epic
MayDayParade schreef:Ik ben net met volle galop tegen een paaltje geknald met mijn knie en durf thuis eigenlijk niet te vertellen dat dit gebeurd is omdat mijn ego gewoon te groot ismaar ik loop hartstikke mank met een knie die twee keer zo dik is, dus ze komen er uiteindelijk toch achter.

Krijg beide talen niet niet meer gescheiden. Zelfs met typen begin ik het moeilijk te krijgen.
). Opgegroeid in Gelderland (wel vlakbij de grens van Brabant). En ik vind het geweldig, want ik woon en studeer nu in Amsterdam. Ze lachen me altijd uit om mijn zachte G en de manier waarop ik dingen zeg
Ghostattack schreef:Accenten heerlijk![]()
Mijn confession: hoe ouder ik word, hoe meer ik ga praten zoals mijn familie. Ik heb altijd hartstikke netjes gesproken, alleen heb ik een enorme zachte G. Tegenwoordig praat ik zo zuidelijk dat mensen altijd aan mij vragen of ik uit Brabant of Limburg kom (Oke oke, ik ben geboren in Helmond). Opgegroeid in Gelderland (wel vlakbij de grens van Brabant). En ik vind het geweldig, want ik woon en studeer nu in Amsterdam. Ze lachen me altijd uit om mijn zachte G en de manier waarop ik dingen zeg
Ik praat met een harde G en dat zijn ze niet gewend xD.
)